Motor 2.0 TDI PD
369 témat v tomto fóru
-
Ahoj na Octavii II s BKD jsem měnil prasklou hlavu za AMC, nove rozvody s vodni pumpou Contitech, komplet dvouhmotu se spojkou Sachs a škrtící klapku Pierburg. Po výměně hlavy motor vypadá že je zatím OK, klapka taky , ale spojka když ji mam v záběru a to hlavně při couvaní ( děla to samozřejmě i při jízdě dopředu, ale tam asi dám víc otáček) rozvibruje auto. Když přidam víc plynu tak se to zklidní, ale to bych ji taky mohl hned spálit. Parkovaní se nese v duchu oslíku otřes se. Na volnoběh s vyřazenou rychlostí OK, při vypínaní motoru klid, během jízdy také ok. Nevíte co způsobuje vibrace při přidržení spojky v záběru v nízkých otáčkách mezi volnoběhem - cca 1200o…
-
- 2 odpovědi
- 3,9tis zobrazení
-
-
-
Zdravim, postrehl jsem, ze mi pri volnobehu chrasti z prostoru motoru. Mechanik od ktereho jsem kupoval to auto mi rekl, ze je to u techhle motoru uplne normalni. Nejak se mi to nezdalo a ptal jsem se jeste znameho a ten mi rekl, ze bych mel co nejdriv vymenit spojku, jinak muzu oddelat i prevodovku. Mate s tim nekdo zkusenosti? Chrasteni je slyset i dovnitr auta a nedela to pokazdy. Dekuju moc za rady.
-
-
- 10 odpovědí
- 5,2tis zobrazení
-
-
Caute, 2,0 tdi bkd r.v.2010 sa mi stava , ze pri vypinani motora scnim zatrasie . Je mozne zeby bola vadna skrtiaca klapka aj ked nehlasi ziadnu poruchu? Zozrvacnik a spojka je menena . Dakujem
-
- 3 odpovědi
- 2,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahojte Chcel by som sa opýtať ohľadom môjho auta 2.0TDI PD BKD. Jedna sa o to v poslednom čase som započul divný zvuk studeného motora ale aj zohriateho ale pri zohriatom to menej robí, je to zvuk podobný tttttt a cukanie za jazdy. Motor je chlipnutý podotýkam. Spotreba a výkon je stále rovnaký auto nedymí nič zvláštne sa nedeje osteného. Auto štartuje za studena bez problémov aj za teplá nemá problém. Auto som kúpil a už investoval 2100eur chvíľku bolo dobré a zas niečo som už zúfalý s toho auta :/ Menil som: Prevodovka bola chybná 5ka drela o obal, Zotrvačník + komplet spojka, štartér, žhaviče 4x, trysky boli na kontrole všetky sú ešte v norme, sedla vstr…
-
- 1 odpověď
- 4tis zobrazení
-
-
!Hodnoty vstřiků z Vagu jsou v pořádku a nastavení řemene? 2.0 TDI bkd 103 kw Hodnota skupiny 04 Odchylky Ventily
-
- 6 odpovědí
- 17,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím všechny, ze dne na den mi přestalo auto táhnout. Většinou se tak děje, když stojí déle než 4 hodiny. Cca 2 minuty vůbec netáhne, rozhrabe se až cca po 2 minutách jízdy, nebo po větším vytočení motoru. Poté už jede bez potíží, neví někdo co stím? Díky za odpovědi
-
-
- 6 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám octavii 2.0 tdi bmn 125 kw a na neutrál kouří a při rozjedu taky ale když jedu tak ne a spíš kouří když déle stojí na neutrál takovej štiplavej kouř bílej koukal jsem na sání a jsou vyndané klapky myslíte že by to mohlo být tím ? Studené starty občas dobrý a občas se jí moc nechce to kouření mě celkem znepokojuje ale jede přijde mi v pořádku voda se neztrácí byl tam dávaný nový dpf filtr měl jsem to napojené na diagnostice a ukazuje to vadná řídící jednotka máte prosím nějaké rady ?
-
-
- 2 odpovědi
- 2,8tis zobrazení
-
-
Zdar borci, může tento olej uškodit motoru? Millers Oils CFS 5w40 NT+
-
- 0 odpovědí
- 1,1tis zobrazení
-
-
Samovolne zvyšovani otaček octavia 2 2.0 tdi rv 2008 jen když je auto v klidu ,,, ne moc asi 1000. po přidani plynu opět klesnou na 700 neděla to pořad jen opčas....
-
- 2 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
-
-
Pani cez vikend sa mi stal zauujimavy problem. Isiel som vecer (vonkajsia teplota cca 17 stupnov) s mojou OII TDI RS asi cca 8 km. Motor isiel predtym asi pred hodinou. Tym padom sa auto zohrialo na prevadzkovu teplotu asi po 1km. Chcel som si vyskusat uspornu jazdu, (na tych 8 km som dosiahol spotrebu 3,9 l ale to nie je az take podstante), takze voda v chladici sa nemala dovod nejak velmi zohriat. Ked som odstavil auto vsimol som si ze ide ventilator na chladici hovorim si asi dochladzuje (ako sa to obcas v lete stavalo), aj ked som nevedel co moze dochladzovat. Ventilator ani po minute neprestal! Nokoniec som po 10 minutach, ked sa ventilator stale tocil, znovu zapol a…
-
- 22 odpovědí
- 35,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Zdravím, uniká mi fridex, zvláštním způsobem. Nádobka je plná po dobu cesty (možná proto že s teplým motorem kapalina nabyde). Ale přes noc ubyde cca 0,5l kapaliny. Ráno doleju, jedu do práce v poho, ale odpoledne už to zaase hlásí že je tam málo. Celej motor zespoda zeblitej fridexem. Zhruba jsem našel i místo odkud by to mohlo jít, ale jak je to roztříklý po celým motoru tak si tím nejsem jistej. Každopádně to jde někde ze zadu motoru, cca v místech pod připojením turba. Ale člověk tam nestrčí ani ruku, ani tam není vidět. Tedy otázka - je tu nějaký mechanik který má zkušenost, nebo nápad odkud v tomhle místě by to mohlo unikat? nějaký Okrouže…
-
- 3 odpovědi
- 4,8tis zobrazení
-
-
Již delší dobu sleduji občasný stav, kdy při dojíždění bez rychlosti dojde ke stavu, kdy motor stále cuká s autem až to po pár sekundách přestane. Děje se to vždy s vyřazenou rychlostí, s otáčkami na volnoběhu, studené i teplé. Převodovka nehučí, neslyším žádné kovové cinkání. Auto má cca 220tkm, BKD, 2008, údaj o výměně spojky či setrvačníku nemám. Občas auto zaškube při vypnutí klíčku, ale to je důsledek odcházející "chcípací klapky"...
-
- 6 odpovědí
- 7,4tis zobrazení
-
-
Ahoj, prdla mi hadice od chlazení co jde kolem sahary z chladiče do motoru... číslo dílu 1k0 122 051 DL, a mám problém najít náhradu pod jiným dílem, všude to je bez obrázku, může někdo mrknout do etky? nebo jakou jinou podle čísla můžu použít? díky jestli to je jedno jestli to bude z jinýho dvoulitru (nevím jestli tam nemají něco jinak) je to tahle hadice viz obrázek
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Ahoj, chtěl bych se zeptat mam Octavii 2.0 TDI RS BMN 2008 150K. najeto. kdyzej tu pise, že má problémy s timto motorem a chtel bych vedet jestli jse to vztahuje i na rok 2008 v BMN dekuji.
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
-
-
Zdravim, muze mi prosim nekdo poradit jak diagnostikovat DPF jestli je ok? Emisemi prochazim v poradku, ve skodovce mi rikali ze je vse ok, dokonce jednou kdyz mi odeslo cidlo tlaku na dpf tak mi motor spadl do nouzaku, kvuli dpf, pak probehla vymena a nucena regenerace a vse ok. VAG ukazuje 5 Particle Filter Carbon Mass, od posledni regenerace 300 km. ALE mama saze ve vyfuku a kdyz na to slapnu tak mi z vyfuku (vidim ve zpetnem zrcatku) vylitne oblak, nicmene jen obcas. Nekdo prosim nejaky nazor, nebo radu jak diagnostikovat jestli je opravdu ok? Jezdim do zahranici a enrad bych resil nejaky problem. DIKY
-
- 2 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
zdravim najde se tu nějakej šikovnej mechanik co by mi pomohl vyřešit tuhle záhadu Přítelkyně si koupila škoda octavia rs 2006 tdi když jsem jí poznal tak jsem v tom jel a říkam to auto táhne špatně turbo začíná fouká od cca 2250 otáček než jsem to začal řešit tak tam lehla hlava a nakonec se zjistilo že motor byl nějaká super skládačka na oko tak se scháněl jinej motor nakonec se sehnal holej motor pěknej tak se vzal začal se tam dávat a říkam si ted už to bude paráda pojede to jak má složilo se to motor začal chytat krásně tak se to dostrojilo a vyzvedávam ze servisu a ejhle ono to dělá furt zabírá to furt stejně turbo vypadá původní ale nehouká neděláš žádné z…
-
- 0 odpovědí
- 3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
zdravím všechny a mám jednu všetečnou otázku? sice VW motor 2,0 16V PD 103kw sporadicky padá do nouzáku většinou při větším výkonu ale píše nízký plnící tlak!? domnívám se že regulace to nebude páč ta vždycky píše tlak vysoký?! Turbo nejeví známky poškození nepíská moc ani málo nebere ani kapku oleje atd. Tlak se nikde neztrácí , vše těsní jak má a pro jistotu jsem vyměnil všechny těsnící kroužky a segrofky, dále jsem vyměnil senzor tlaku vzuchu i váhu vzduchu, upozornuju že motor nemá DPF! Vzhledem k tomu že motor maká v mitsubishi nedokážu závadu více přečíst (pouze nízký plnící tlak) Dokáže mi někdo poradit co s tím? díky všem předem
-
- 1 odpověď
- 5,5tis zobrazení
-
-
Ahojte chcel by som sa opytat z problemom auto na volnobehu trasie. Len ono to nerobi ked je studene ked sa zohrieva. A pri spustenej klimatizaci to skoro nerobi. Vymenil som kablovačku ku tryskam. Komplet spojka, zotrvacnik. Trysky po repase su OK. nove gumicky tesnenia trysiek aj sroby. A ked auto bolo chipnute to nerobilo ja ho dal na povodny softver a odvtedy to robi.. Ďakujem za rady
-
- 0 odpovědí
- 4tis zobrazení
-
-
Zdravím všetkých, pred pár mesiacmi som kúpil octaviu II, 2.0 TDi, a asi týždeň do zadu som si všimol pri výjazdoch z kruhového objazdu a rozjazdoch na križovatách že auto dosť dymí, nie je to čierny dym ale bielo-modrý ako keď uniká olej. Kontroloval som hladinu oleja mam tam medzi min a max, olej je tam long life vymenený pred 10 tis. km, auto má výkon, na volnobehu motor sem tam šklbne ale to môže byť asi aj nekvalitnou naftou. V servise sa zatial konkrétne nevyjadrili ale padli možnsti od turba cez ventily až po stieracie krúžky. Ak by niekto vedel poradiť alebo mal skúsenosť s niečim podobným tak nech sa páči. Auto je vyrobené 2006 a má najazdené 67 tisíc. Kilometre …
-
- 16 odpovědí
- 32,4tis zobrazení
-
-
prosím o radu jde o VW motor 2.0tdi 103kw auto někdy nereaguje na plyn po vyšlápnutí spojky zase jede,diagnostika ukázala viz.příloho,jde tedy o nějaké čidlo??diky....
-
- 2 odpovědi
- 3,4tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny, rád bych se zeptal, zda je vůbec legislativně možné vyměnit v autě motor za jiný, nepůvodní typ. Rodičům totiž v jejich dvojkové oktávce odešel 2.0 tdi 8v BMM (totálka). Shodou okolností kolega prodává 1.9 tdi i s převodovkou za hodně dobrý peníz. Otázkou však je, jak to je s papíry. Je taková výměna vůbec papírově "lehce" proveditelná?
-
- 2 odpovědi
- 1,6tis zobrazení
-
-
Ahoj, chtěl jsem se zeptat čím by to mohlo být. Při chodu na volnoběh jak za tepla tak za studena motor nepravidelně škube, vůbec nevím čím by to mohlo být. Teď zkusím vyměnit škrtící klapku, váhu a lambda sondu. Už je měněno tandem čerpadlo. Beze změn. Vyměněné všechny podtlakove hadičky. A smrdí mi do kabiny spaliny, vůbec nevím kudy. Děkuji za pomoc a za rady.
-
- 0 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Dobrý den kluci, vím, že na to to nebude mít vliv, ale dělali mi před cca. 2 týdny komplet spojku a setrvák a aby toho nebylo málo, začala mi smrdět u motoru nafta a po jízdě se pod autem objeví drobná kaluž s naftou. Byl jsem v servisu, koukal na to z vrchu a nikde únik nenašel. Na zvedák zrovna neměl čas, ale říkal mi, že to bude téct přes čerpadlo ze spoda. Ale teď nemají čas a já taky ne, aby tam auto stálo, tak to zatím nemůžu ani řešit. Říkal mi, že se to posílá na přetěsnění do Bosche. Samozřejmě s tím nemám zkušenosti, tak se ptám. Bratránek ze Slovenska mi říkal, že tam stačí vyměnit těsnění za 250 korun, ale co je na tom pravdy, to nevím. Řešili jste n…
-
- 23 odpovědí
- 31,4tis zobrazení
-
-
zdravim hosi jelikoz jsem totalni antitalent na auta tak pisi sem.mam tak tez problem ze stracenim vody.jezdim tejdne cca 900km a pokazde se mi tak 1cm strati nekdy aj vice.auto nejak nehonim,vicko oleje ciste,zadnej bilej kour,zadnej olej v nadobce,pod autem ani kapka.vsiml jsem si ze aj starty jsou takove nejake pofiderne,a v 15tis mi auto hrozne duni(az mam zalehle usi).auto mam chvilu a prvne diesel.da se nejak zjistit zda je to ta hlava ci tesneni.slysel jsem neco o nejakem natlakovani sistemu ci tak neco.pak dalsi problem je ze vetsinou pri 3jce cca 2,5tis otacek auto zaskube parkrat a pak jede normalne ale vsiml jsem si ze to neni pokazde(asi jak se mu chce) a kdyz…
-
- 0 odpovědí
- 1,9tis zobrazení
-
-
Zdravim vsechny, omlouvam se jestli uz to tu bylo ja to proste nenasel, pripojim se na vag, motor, 12233, a na kanalu 5 mam hodnotu 0. Je nejaky zpusob pokud je, jak to jde nastavit na BKD motoru 2.0 tdi , co jsem prolezl fora atd tak na kanalu 5 ma byt uplne jiny numero. Dekuji za radu a pomoc.
-
- 2 odpovědi
- 3,6tis zobrazení
- 1 sledující
-