Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem Joska166,

    Ahoj jaké máte zkušenosti s čipem na nějakých 160kw a originální spojkou vydrží ten kroutak?mám tam teď jednohmotu valeo asi rok a půl a při rychlém seslapniti 4 nebo 5 stupně už si klouzne takže asi nic moc kvalita

    • 4 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem macomh,

    Zdravím všetkých škodovkárov. Chcem sa opýtať, či mi vie niekto poradiť: 1. aké je označenie turba na octavii 1,8T/110 kW s AGU motorom? r.v.:1999 2. či pasuje a pôjde na nej turbo z octavie RS AUQ, alebo inej 1,8T ? Moje odišlo do turboneba.

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Joska166,

    Ahoj potřebuju poradit nevíte co je to za zvuk když auto tlačí do 0,5bar tak to není slyšet ale jak šlapnu na plný plyn a tlačí to kolem toho 1baru tak to někde hrozně syci a uniká vzduch je to hrozně nepřijemnej zvuk v kabině je to slyšet ještě více, sací hadice k turbu je v pohodě a deceleracni ventil jsem dával nový nemůže to být těsnění pod turbem nebo svodama? zvuk viz video dekuji MOV_0124_000.mp4

    • 9 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem fester777,

    Zdravím chalani mám možnosť zohnať za normálnu cenu váhu bosch 0280218063 . či mi bude pasovať na kód motora agu ? bo tá čo mi pasuje stoji 210 eur vďaka ak to niekto vie pozrieť

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem deny2322,

    Nazdar mám problém... auto už dlhšiu dobu dymí bielim dymom pri zohriatom motore a celkom papa olej vraj by malo byť vadné turbo tak som sa chystal na repas v najbližšej dobe (jazdil som s tým pol roka auto dymilo nič viac) no teraz z ničoho nič prestalo turbo ťahať auto som dal na VAG mechanik vymazal chyby a auto išlo v poriadku ako nové akurát po dvoch štartoch zasvietila kontrolka motora auto stále ide bez nejakých zmien, turbo ťaha akurát to stále dymí. Po napojení na diagnostiku vyhodilo dve chyby 17795 - ridici modul,interni zavada a 16490 - obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - rozsah provoznich hodnot. deň na to pri studenom štarte …

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Luke.Kraut,

    Zdravím vás lidi, takovéhle téma jsem tady nenašel tak zakládám nové, snad mě neukamenujete. Mám docela velký problém. Jedu třeba delší dobu z kopce se zařezeným kvaltem, potom vyřadím a otáčky klesají normálně až k nule a motor zhasne. A tohle je docela nebezpečné, nevšimnu si toho třeba hned, až když chci zatočit volantem, protože nefunguje posilovač atd... a je to fakt kruté a musím ještě během jízdy startovat. A často se mi stává, že nenastartuju vůbec. Ale mám už takový fígl, který udělám a nastartuju. A to, že vytáhnu ten kontakt z váhy vzduchu, profouknu ho a dám spátky a většinou motor naskočí hned. Prosím poraďte mi proč si motor neumí držet volnoběh a samovo…

    • 18 odpovědí
    • 12,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Kovysek,

    Ahojte, na mé 1.8T mi jednou za uherský rok netahá turbo. Zpozoroval jsem to, když autu slušně šlápnu na pedál (samozřejmě po pořádném zahřátí..), někdy se po tomto stane, když auto proženu v cca 4500 otáčkách, že poté turbo prostě nethahá, jako by v autě vůbec nebylo - měřil jsem tlaky turba, když se mi stane to co popisuju výše tak tam žádné nejsou a pokud ano tak úplně minimální... Ono to vypadá jak by nešel vzduch do turba, nebo z turba.. Protože když přišlápnu na plyn, vytočím (leze to nahoru pomalu), plyn pustím, tak jde cítit i slyšet (twinport bov mám.), že tam není vzduch. Co se týče chyb, mám tam pouze sporadickou chybu čidla tep…

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ruud,

    Mam problem asi s vahou vzduchu. Origo vaha zacala na VAGu vypisovat: 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy tak som ju vycistil a na VAGu: 16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly tak som kupil novu vahu a na VAGu, hned po vymene: 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku Samozrejme, ze auto nema vykon ako by malo mat, dokonca mam pocit, ze s povodnou vahou chodilo lepsie ako s tou novou. Nova vaha vzduchu je znacky Topran, moze mat aj toto vplyv na tu chybu co zacal VAG vypisovat po vymene? Pred vymenou tato chyba nebola, ostatne chyby zmizli, no stale dookola vyhadzuje 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skr…

    • 13 odpovědí
    • 13,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Stasek,

    Zdravim vsechny ! Mam Octavii Combi 1.8 T 4x4 r.v. 2002 (chip 150 KW) ale chtel bych jeste trochu zvysit vykon. Co jsem se docetl, tak maximalni vykon motoru, ktery dokaze Haldex prenest je cca 250 koni . Tudiz se pres tuto hodnotu nechci dostat. Mam moznost koupit Turbo kit + CHIP prave na cca 240-250 koni, ale nevim jestli bych nemusel menit i vnitrnosti motoru ( kovany pisty atd. ) Vymenu spojkoveho oblozeni beru jako samozrejmost. Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnou upravou motoru ? Prosim odpovedi jen k tematu Odpovedi typu ' to uz se tu jednou resilo ' mi prosim neposilejte. Jsem pracujici clovek a nemam cas tu pul dne hledat jestli se to nekd…

      • Pozitivní
    • 66 odpovědí
    • 87,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Daniel20,

    Má někdo ? http://www.highperformanceparts.cz/hadicovy-kit-forge-motorsport-vag-18t-150180ps.22510 Jaké to má výhody či nevýhody?

    • 1 odpověď
    • 1,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Dillton,

    Zdravím. Mám trochu problém s Octavii 1 motor 1.8 t RS. Poslednich pár dní když nastartuju a rozjíždím se, tak kolem 1500 otáček začne něco jakoby pískat na pravé straně. Nicméně to přestane během chvíle. Dojedu od baráku na druhou křižovatku a je to pryč. Předem děkuji za všechny rady

    • 5 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Pavel V,

    Zdravím chlapi,dneska mě začla děsit moje o1 1.8t 4*4, začalo mi něco klepat u motoru,rekl bych že na straně u převodovky začíná a to silné cca kolem 2000tocek,za jízdy se jí moc nechce,nutno podotknout ze před dvěma dny jsem ji protáhl230, v tu ránu mi blikala červená Olejnička na volnoběh přestala to jsem ještě dojel domů tak 30km snazil jsem se nezatěžovat motor,olej sem měl na rysce min.dolil jsem doma cca litr a půl.pak klid ráno jsem jel v pohodě sice mi přišlo že tak nějak slabší jakoby na 3 a půl válce,ted jsem jel domů a jak se začal zahrejvat začal ktepat,ted jsem ho ještě u baráku protocil a až teď začal jemně coudit z výfuku,zadnej specifickej smradek jsem nez…

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Rowen84,

    Zdravím mám závažný problém mám zničený závit M14x1,5 na středu turba kde proudí chladicí kapalina do turbu KKK 03. Uvažoval jsem o obnově závitu vložkou, ale nejsem si jist, která vložka zvládne teplotu cca 900°C a těsnost chladicí kapaliny. A jestli se nepletu střet turba je z litiny? Prosím o rady předem děkuji za pomoc.

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Vladimír Kalandra,

    Zdravím, právě sem udělal GO motoru, a pořad mi nejde do hlavy, co mohlo byt příčinou takto zničeného motoru. Motor jsem takto koupil, takže nevím co se s ním dělo předtím bohužel. Turbo jsem zkouknul a vůle nemá, jen malinko houká. Myslel sem si že se v minulosti potkal motor, ale to mi lidi říkají že by byly obtisklé ventily a ne takto vydůlkované??? A nechápu proč jsou na dvou pístech drážky pro kroužky vymlácené? a kroužky i prasklé (na jednom pistu kus vyštíplý). Máte nějaké teorie co se tomu motoru v minulosti mohlo stát? Když jsem ho kupoval tak normalně běhal v autě. Pak se ukazalo že žere olej-bodejď by ne :-D Díky za rady a spekulace co…

    • 8 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem OkopichIV,

    Zdravím mám nový ojety vůz škoda octavia 1.8t a chci se zeptat při měnění oleje kolik ho je potřeba, nikde jsem to nenašel. BTW. sry za špatný místo předtím.

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem kpet,

    po ujetí cca 20km jsem šel vykládat věci a nechal auto cca 2min na volnoběh během toho se rozsvítila kontrolka ESP a airbagů, volnoběh běžel normálně. Tak jsem motor vypnul ale po opětovném zapnutí klíčku auto nenaskočí. Startér má snahu otočit motorem ale okamžitě zhasne palubka. Po dalším zapnutí klíčku se objeví na maxidotu "servis nyní" a něco hlasitě cvaká v motorovém prostoru. Auto mám skoro 3 roky a nikdy takovýto problém nemělo. Ranní start před touto jízdou byl na brnk... během jízdy auto trochu pocukávalo mezi 2-3tis ale měl jsem za to, že mi asi odchází jedna cívka. Už se to dělo v zimě ale pak samo odeznělo... Nějaký tip, VAG bohužel nemám... Zatím jsem …

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem mr.Freak,

    Ahojte, napíchnul jsem auto na diagnostiku a v chybovým kódech na mě vyběhla tahle chyba (pokoušel jsem se jí i smazat). 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation Pročítal jsem různé diskuse, ale nikde žádný výsledek. Otáčky nekolísají, ale možná trochu ubylo výkonu a spotřeba se těžko shazuje pod 9,5l. Občas se mi též rozsvítí kontrolka Check engine (ten oranžový uzávěr na kombi přístr.). Dík za radu, pokud to již někdo řešil. Nechci vyhodit 4 litry za čidla, kterými to nemusí být Po smazání paměti závad se kontrolka Check engine nerozsvítí, až zas po pár dnech. Auto: O1 1.8T 4x4 2001 kombi ARX

    • 5 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  18. Zdravím všechny, mám motor AWT, r.v. 2005, najeto 190tis. Auto mám čtyři roky, přičemž poslední rok motor nejede zcela na čtyři válce. Diagnostika hlásí výpadky zapalování a nikdo nemůže přijít na to, proč. Nejvíc nepravidelný chod motoru je po nastartování po dlouhodobějším státní (jedno, zda po týdnu nebo přes noc, prostě když úplně vychladne). Motor chytne napoprvé, ale už pod sytičem je cítit, že nejede na 100% a že se auto chvěje. Po samovolném vypnutí sytiče otáčky spadnou namísto klasických volnoběžných otáček (po paměti myslím cca 850/min) až někam k 500 a občas motor i chcípne (jako by jel chvílemi na dva válce). Při opětovném startování (ať již ještě před r…

    • 0 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Fíla1,

    Ahoj, chtěl bych od Vás poradit. Auto v nízkých otáčkách jede úplně normálně, otáčky nepadají do cca 3500 taky vše ok.. Ale jak se RS naloží, tak od cca 4500-5000tis. otáček se ozve asi z motoru detonace jako prase a auto poskočí. I během zrychlení nad 3500 tis otáček už nejde auto plynule a jakoby se poškubává. Někdy to zase neudělá... Dost mě trápí ta detonace... Nesetkal se s tím někdo?? Moc díky! ))

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Daniel20,

    Má někdo ? http://www.highperformanceparts.cz/zapalovaci-moduly-integrateg-engineering-z-audi-r8-pro-tfsi-fsi-18t-27-biturbo-4ks.78051 Jsou třeba nějak tvarově jiné, že by tam bez adaptéru nepasovaly? A je opravdu zapotřebí ty adaptéry nebo je to jen schválně, abych si připlatil ?

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem davidpopjak,

    mam moznost koupit octu s timhle motorem 110kw ale nic moc o nem nevim jen ze pekne jede,tak se ptam na vase zkusenosti na co si dat pozor pri koupi,jsou s motorem nejake problemy?a hlavne me zajima ta spotreba,nekdo rika ze strasne zere ,jinej ze spotreba dobra,jezdim spis kolem mesta,auto moc nehonim,jezdim rozumne do 120 jakou bych mohl mit priblizne spotrebu?dik moc

    • 42 odpovědí
    • 15,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Daniel20,

    Mohl by mi někdo poradit, chtěl bych budík na tep. oleje a napadlo mě tohle. http://www.highperformanceparts.cz/pridavny-budik-raid-sport-teplota-oleje.13419 + http://www.highperformanceparts.cz/adapter-18-na-m14-x-15-na-pridavny-senzor.6246 Bude ten adaptér pasovat místo výpustného šroubu a do něj to čidlo? A nebo jiné nápady jaký budík + jak ho zapojit.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem aivos,

    Zdravím mám takový problém Cívka a svíčka na druhém válci mi nejedou (nedavaji jiskru) , vím ze obje jsou vporadku pac na kabelech k ostatním válcum jedou... Kdyz jsem na pinech kabelu 2. válce měřil napětí bylo tam podobné jako na 1. válci (který jede) ale stejne to NIC nedelá... nevite cim by to mohlo byt nebo kde hledat chybu?? Motor 1.8T AEB 110kW

    • 17 odpovědí
    • 13,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem TomoRS,

    Zdravim pani, mam problem zo svojou octavkou, pred nedavnom mi zacala polavovat v tahu, boli hrozne studente starty, sklbanie sa uz nedalo zniest a autu akosi chybal ten tah co malo mat, chytil som sa do oprav a po prejdeni vsetkych hadic som zistil ze mam odvetravanie klukovky napadrt, vymenene skoro vsetky hadice aj s odvzdusnovacim ventilom (035103245A) v ktorom uz strunka vobec nereagovala, sklbania som sa zbavil aj kolisania volnobehu, potom išli na rad studene starty, cerpadlo pri merani davalo iba okolo 2bary, vymenil som ho a odrazu ako keby som sedel v inom aute išlo perfektne. Myslel som ze je vsetko ok, no moj problem je ze auto ide plnohodnotne az pokial mu vi…

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem VAN3RKO,

    Nazdar....Včera mi došiel original Blow off ventil HKS SSQV 3, ktorý som aj namontoval a počas jazdy mi stále odpojuje snímač G70 - hmotnosť vzduchu Vo vag come to vypisuje takto: 16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly P0102 - 35-10 ---Sporadicky Akonáhle chybu vymažem, všetko funguje tak ako má ale po určitom čase prestane poriadne odfukovať a odpojí snímač hmotnosti vzduchu.........S original ventilom od výroby túto chybu nevypisuje, len s origo HKS...žeby už bol vadný snímač hmotnosti vzduchu? Poradte

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.