Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1246 témat v tomto fóru

  1. Identifikace dilu v motoru

    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  2. Octa chcípla

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  3. predelani turba

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. Nejde vytocit

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  5. Řazení

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  6. stejne pisty

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  7. Označení motoru

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 976 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 972 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 944 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 939 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 932 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 914 zobrazení
  8. Budík teploty - 90?

    • 0 odpovědí
    • 909 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 902 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 900 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 882 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 862 zobrazení
  9. Olej ze spoda

    • 2 odpovědi
    • 862 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 830 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 802 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem,    potřeboval bych poradit. Váhám. Vybírám si služební auto. Mohu se vejít do 905.000 s naftou a 855.000 s benzínem. Soukromé auto mám Mondeo Mk5, 2.0 132kw manuál.    Podle konfigurátoru, mohu mít 2.0TDi 110kw s DSG ve velmi slušné výbavě. Sice bez navi, ale na co ji mít, když pojedu google mapy přes samrtlink (AppleCar).   A teď nevím. Mám to do práce 10km. Jinak město. Občas nějaký výlet s rodinou (2+2). Přemýšlel sem i o motoru s 85kw. Ale mám strach, že to bude líné.    Nejsem závoďák. Sem klidný řidič. Ale přeci jen sem zvyklý na výkon z Mondea.    Ještě mám tedy na výběr i TSi v manuálu. Má to někdo naftu s 85kw? Jak to jede?         
    • Pekny clanek o motoru https://www.portalridice.cz/clanek/motor-1-5-tsi-evo-2-celou-radu-vylepseni-zatim-je-to-drzak
    • Mne sa aj s novym nosicom stalo, ze svetla nespravne fungovali a po kontrole zastrcky som zistil, ze v nej boli niektore piny trochu zatlacene smerom do zastrcky, tak som ju musel rozobrat a opravit to. Potom to uz vsetko slo.
    • Souhlas s McMatej, měřil jsem napětí také a sejné hodnoty při připojeném a odpojeném kablíku. Ano, u aut, kde to lze pořešit diagnostikou, klidně, ale kde to nelze (u mě Fabia III 2019 už nelze) je nejlepší odpojit kablík.
    • @100Bubu A mal aj realne majitel nejaky problem, alebo len mal pocit, ze to uz je zasrate?   Myslel som si, ze VIF ciastocne karbon eliminuje, ale fotky hovoria opak.
×
×
  • Vytvořit nový...