Motor 1.5 TSI
34 témat v tomto fóru
-
Ahoj, chtěl bych se zeptat na kolísání otáček po startu u Octavie III r. 2019 1,5tsi DSG. Při startu (ráno/odpoeldne/večer) vždy vyběhnou otáčky na 1200 -> poskočí na 1100 -> poskočí 1300 (u těchto poskakování se i auto mírně chvěje a jde divný zvuk z výfuku) -> vrátí se na 1200 a potom jsou pěkně dolů na volnoběh. Pokud motor vypnu a opětovně nahodím, je již chod motoru hladký. Pokud se auto odstaví na alespoň cca 10 min (motor mírně zchladne), tak toto kolísání vždy proběhne při jakékoliv venkovní teplotě (snad v létě je to citelnější). Auto jsem dal na reklamaci do Škody, kde při ohledání motoru zjistili, že je poškrábaná vačka na 4. válc…
-
-
- 4 odpovědi
- 3,6tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
tato hadice při přejezdu nerovnosti prostě vypadla. syčelo to, nejelo to. celkem rychle jsem závadu objevil, trubku narval kam patří. co ta převlečná plastová matice? přijde mi, že to moc nedrží, nijak to nezaklapne, aretace jako by nebyla. nechybí tam něco? neupadlo něco? Díky za radu
-
-
- 5 odpovědí
- 3tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím všetkých. Mám ŠKODA Octavia Combi III, r.v. 2019, 1,5 TSI, kód motora DADA, na moju žiadosť prestavaný na LPG, holandský systém PRINS. Bol som v záručnom servise a povedali mi, že podľa diagnostiky treba vymeniť odlučovač oleja. Keď som si bol prebrať vozidlo, tak že mám zaplatiť 208€ za danú výmenu. Bol som samozrejme prekvapený, keďže podľa mňa aj kamaráta, závada odlučovača nemá nič spoločné prestavbou na LPG. Čo sa týka výfukových plynov, tak je jasné že sú čistejšie - menej čiastočiek, menej CO2, síry, atď. Servis, kde som prestavbu dal vykonať sa mi ešte nevyjadril k danej skutočnosti. Máte niekto takú istú, alebo nejakú podobnú skúsen…
-
- 2 odpovědi
- 4,3tis zobrazení
-
-
Zdravím, mam O3 2019 1.5 TSI, najeto 20.000km. Nefunkční start-stop systém. Tlačítko reaguje na zapnutí či vypnutí, počítač hlásí start-stop zapnutý nebo vypnutý. Při standardním zapnutém systému a při jízdě zastavím motor se nevypne a počítač zahlásí jen “závada start/stop”. Auto je jinak bez jakýchkoliv problémů a jiné chyby palubní počítač nehlásí. Nemá někdo podobnou zkušenost s příčinou? díky!
-
- 2 odpovědi
- 4,8tis zobrazení
-
-
Zdravím, na motory DADA je dost stížností a reklamací. Je na tom motor DPCA podobně nebo nové hlava a nový SW problémy řeší? Od kdy e do O III facelift Combi Style 6° manuál montuje motor DPCA? Zaznamenal někdo problémy s ACT případně i u 1.4 TSI? Přijde mu, že ACT je další výmysl stejného typu jako Stop/Start, ale už ho najde ani tlačítkem vypnout.
-
-
- 66 odpovědí
- 55tis zobrazení
- 6 sledujících
-
-
Všimol som si u nového auta Octavia 1,5 TSI so 6 st. manuálom po prejdení 5000 km, že pri zahriatom motore, pri zaradenom 1. prevodovom stupni a následne aj pri neutrále počuť šúchavý zvuk z prednej časti auta, počuť ho v interiéri aj zvonku auta, ktorý po stlačení spojky zmizne, po uvoľnení sa zase objaví, pri pridaní plynu sa pri otáčkach sa zvuk zvýrazní, na 2. prevodovom stupni to niekedy v slabšej miere počuť tiež, na vyšších stupňoch to nepočuť. Nie je to stále. Na ďalšej križovatke je zase všetko v poriadku, na ďalšej je to opäť tu. Kontrolky neukazujú žiadnu závadu, auto inak ide výborne. Niečo je so synchrónmi na prevodovke? Ďakujem
-
- 2 odpovědi
- 7,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám Octavii liftback s motorem 1.5 TSI, již doplněným o OPF filtr, a manuální převodovkou. Při rozjezdech za studena pozoruji cukání motoru v momentě, kdy úplně uvolním spojku do záběru. Je to hodně nepříjemné, obzvlášť v mém případě, kdy vyjedu od domu a prakticky ihned vjedu do kolony před křižovatkou a při popojíždění hopsám jako autoškola. Po zahřátí se vše dostane do normálu. Někdy stačí i teplota kolem 5°C a při trochu opatrnější prací se spojkou a plynem je vše v pořádku. Nicméně problém je při nízkých teplotách velice častý. Vím, že podobný proojev hodně pozorují majitelé Karoqu s tímto motorem, problém má také své vlákno v příslušné sekci, al…
-
-
- 43 odpovědí
- 31tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ahoj, pro zajímavost se zeptám na motor 1.5 TSI 110kW (manuál) a styl jízdy - kdy řadíte? Pod jaké otáčky se snažíte motor nepustit (nepodtáčíte)? Plus případně další tipy jak s motorem jezdit s ohledem na co nejlepší spotřebu.... Diky!
-
-
- 5 odpovědí
- 17tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
OIII 1.5 TSI ACT OPF 110 kW vs OIII 1.4 TSI 110 kW.pdf
-
- 5 odpovědí
- 17,7tis zobrazení
- 2 sledující
-