Podvozek
Nápravy, kola, výfuky, tlumiče, pružiny, brzdy, ABS, ESP, servořízení...
823 témat v tomto fóru
-
Mam otazku...je lepsie menit cele zadne spodne ramena alebo lepsie nechat origo rameno a vymenit iba silenbloky?poradte aku znacku ak ramena ak silenbloky tak ake cislo nazov...dik
-
- 2 odpovědi
- 1,6tis zobrazení
-
-
-
Dobry den, po dlhsom stati (cez noc/alebo aspon)3-4hodkyvozidla Superb2 FL, r.v 12/13, 4x4, 125kW, stav km 154..., mi vibruje volant, da sa povedat, ze slabo trasie cely predok. Po prejdeni 5-7km to prestane. Cim idem rychlejsie, tym viac. V gumach to nie je, su nove, vyvazovane a kontrolovane v 2 servisoch. Stretli ste sa s niecim takymto? Budem vdacny za kazdu radu.
-
- 0 odpovědí
- 1,1tis zobrazení
-
-
No to ma picne začala mi svítit kontrolka volantu . Na maxidotu v položce stav vozidla píše bez závad dam to na pc odmažu závadu a kontrolka nesvítí a vše bez závad. Pak se otáčím na parkovišti a bum už to tam svítí. Udělá to jenom při větším vytočení kola . Do servisu to dávám ve středu a mne potěšili že bud to je snímač polohy volantu nebo servo . Poradí někdo co to je ak se s tím někdo potkal protože se mi nechce platit servis typu pokus omyl daj tam snímač pak servo a sem tam za hromadu peněz . mam Octavku 2005 2,0 tdi comby
-
- 8 odpovědí
- 29,3tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám Octavii 2, 4x4, 2007, 2.0 TDi BMM, najeto 440tkm a mám problém s vibracemi. Auto nevibruje pořád, ale jen v určitých nepravidelných intervalech. Zejména je to patrné na dálnici v různých rychlostech od cca 70-130km/h. Přibližně 30-40km jede bez jakýchkoli vibrací, potom postupně začnou vibrace, které trvají cca 5-10 km (během toho dosáhnou maxima a zmizí). Vibrace se projevují tak, jako by byly hodně nevyvážené kola, někdy i tak, jako bych jel po "kostkách". Je jedno, jestli mám zařazenou rychlost, nebo jedu na neutrál. (Možná když je auto pod plynem, tak jsou trochu menší - ale jen o trošku.) Pneu jsem zkoušel převážit, ale výsledek žádný. Kola jsou dot…
-
- 1 odpověď
- 1,4tis zobrazení
-
-
Ahoj, pustil jsem se do vymeny lanovodu rucni brzdy, ale zastavil jsem se u vytazeni lanovodu z hlinikove vodici trubky. Lanovod je tam navleceny pras okraj te trubky a zda seze je nalisovany takovym kovovym krouzkem viz foto nize. Ja si nejsem jisty, jestli ten krouzek strihnout nebo co s tim. Na novem lanovodu je jen takova plastova priruba viz. foto 2, co se evidentne strci dovnitr te trubky. Diky za radu
-
-
- 2 odpovědi
- 19,2tis zobrazení
-
-
Při přejezdu i malých hrbolků mi něco klepe v přední nápravě. Intenzivnější to je při jizdě na volnoběh. Stačí když jedno kolo projede nerovnosti a už se to ozve. Zvuky to jsou spíš takové na pozadí, ale popsal bych je jako čisté klepání. Poraďte co by to mohlo být. Při zvednutí na zvedák nevypadá, že by bylo něco uvolněné, silenbloky jako nové. Octavia 2 FL combi, 1.6TDi, rok 2012, cca 60000km.
-
-
- 65 odpovědí
- 37,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, prvom rade sa ospravedlňujem za novú tému ale nenašiel som nikde tento problém. Mám problém s ľavou prednou nápravou, respektíve s brzdou... v posledom čase mi začalo šuchať / drieť brzdový strmeň o elektrón pri miernom zatočení do ľavej strany.. predtým mi to nerobilo vôbec. Ale teraz ako končí zima tak sa to prejavuje... Najprv som si myslel že je zaseknutý kameň na brzdovom kotúči a aj bol.. ale zistil som že mám vyrezané v elektróne. Elektróny sú Škodovácke 15.. Pridávam aj foto... Ak by vedel niekto čo stým tak budem rád..
-
- 7 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den, koupil jsem si Turini R18 na mé auto a chci se zeptat zda sedí šrouby z R15ctek, nebo se musí dokupovat nějaké na R18. Diky
-
- 0 odpovědí
- 905 zobrazení
-
-
Mám sundané zadní ložisko a neje mi vybít. CHci se zeptat jestli se kupuje ložisko zvlášt nebo se kupuje zalísované. Mám octávii 2.A kolik to asi stjí díky za odpovědi : :
-
-
- 37 odpovědí
- 52,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám problém co se týče závitu v těhlici na který drží třmen... měnil sem destičky a vodící šroub co drží třmen sem natočil rukou v pohodě, ale nešel jinak než křivě... tak sem ho teda dotáhnul, ale samozřejmě, že sem tím zničil kus závitu takže šroubek nedotáhnu... Někdo mi říká, že musim teda vymněnit celou těhlici, někdo říká , že stačí vložka, která je tolikrát i lepší a rozhodně mnohonásobně levnější (závitová vložka) .. Mě jde o to , že teď potřebuju vědět jeslti neni moc velký risk jezdit s autem co má tuto závadu... šroub sem tam natočil , ale nejde dotáhnout, druhej tam drží hodně dobře a je dost dorvanej... ten co sem nemohl dotáhnout (horní šroub) ten se…
-
-
- 42 odpovědí
- 35,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Dobrý den, Mám zde na fóru na Vás dotaz. Bohužel se poslední měsíc potýkám se závadou, kterou nedokázali odstranit již 3 servisy. Jedná se o Škodu octavii 2 2.0 tdi 125Kw rok 2007. Nejdříve začalo hučet pravé přední kolo pouze po intenzivním brždění. Momentálně hučí již při každé jízdě a přestává pouze do zatáčky při odlehčení. Na voze bylo vyměněno ložisko 2x SKF homokinetický kloub spidan a 2x převodovka z toho 1x repas. Pokud by někoho napadlo čím by tato závada mohla být budu rád za každou radu. Děkuji
-
- 0 odpovědí
- 1,4tis zobrazení
-
-
Zdravim. Popisem situaciu. Mam O2 1.6 TDI, chcel som na auto velke brzdy kvoli navyseniu vykonu, dali sme tam komponenty z predFLRS, takze tam isli 55mm otoce. Tlmice som dal 55mm z 2.0 TDI superbu (radili mi to na Skoda fore - kvoli komfortu), ziadna druhovyroba ale original nove skoda 3C0413031AT. Pruziny som ale original za dobru cenu nezohnal, tak sme dali podla VIN kodu auta 1K0 411 105 AQ, ale druhovyrobu LESJOFORS 4095079. Co sa tyka zadku, tam sme dali original tlmice Skoda podla VIN 1K0 513 029 EN, pruziny isli podla VIN tiez z dovodu ceny LESJOFORS 4295046. Okolo toho sme robili generalku podvozku, predok zadok vsetko nove. Auto jazdi komfortne,…
-
- 4 odpovědi
- 2,1tis zobrazení
-
-
Zdravím borci mám prosbu ohledně podvozku OII 1.9TDI PD 2007 Combi - CHIP na 97kw Když jedu na vyšší otáčky než je 2200 tak slyším bouchání ze spodku auta, nic hlasitého spíš jako by bouchal výfuk o podlahu nebo bylo nevyvážené kolo. Rychlost nemění intenzitu bouchání. Ale jakmile jsou vyšší otáčky tak to buší, vibrace se přenáší i do pedálu, do volantu minimálně. Měnil jsem za nové: Ramena komplet Čepy řízení Tyčky stabilizátorů přední i zadní Přední & zadní tlumiče včetně uložení Kotouče & destičky Spojka dělaná před 10 měsíci. Nové disky vyvážené Geometrie také Už si nevím rady, je možné, že to dělá polo…
-
- 0 odpovědí
- 2,5tis zobrazení
-
-
Všiml jsem si, že jsou přední ramena plechová nebo litinová. Passat B6 má dokonce hliníková, která se dají nasadit na octavii. Jaký je mezi nimi rozdíl? Slyšel jsem, že hliníková ramena jsou lehčí a pohlcují vibrace, takže jízda na nich je příjemnější. Já mám hliníkovou nápravnici a plechová ramena. Přemýšlím, že tam nasadím hliníková ramena při výměně silentbloků. Měnil jste je někdo? Zlepší se drobek jízdní vlastnosti/komfort?
-
-
- 1 odpověď
- 2,6tis zobrazení
-
-
Zdravím vás. Po dlhej dobe som naložil do auta 250kg do kufra. Bol som ale prekvapený, pri každej väčšej zmene výšky asfaltu na ceste alebo prudsej zákrute mi auto zapískalo ako furik (skôr take skripanie s piskanim). Dosť vás to naštve keď ste na aute celý rok všetko menili aby bol už len pokoj. Zvuk ide spoza šoféra zľava. Na aute som menil vzadu tlmiče, tyčky, horné uloženie, manžety, prachovky, ramena, silentbloky, pružiny, jednoducho všetko. Vzadu sú POVODNE už len ložiská kolies od vyroby 191 000km. Ten istý zvuk robila zadná náprava pri silnom prepruzeni keď boli kratšie pružiny eibach a auto bolo nezatazene (ak to l…
-
- 2 odpovědi
- 3,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, chci se zeptat je možné že by se zničehonic povolili všechny šrouby na jednom kole? Podotýkám že kola se měnila naposledy na jaře, takže když mi začalo něco mlátit na nápravě tak jsem zastavila s pocitem ze možná se něco někde prostě rozbilo,nebo možná píchla guma, ale nikde nic.. No nenapadlo by mě ze mam povolené všechny šrouby, takze mi to v servisu utahli, zkontrolovali zbytek kol která byla ok. Ráno jsem si ničeho nevšimla, a při jízdě domu z práce jsem to slyšela az po cca 50km. Dost mi to vrtá v hlavě zda se to může stát, kdyz si uvědomím co se mohlo stát kdyby se to projevilo třeba o 20km dřív. Děkuji :)
-
- 3 odpovědi
- 2,6tis zobrazení
-
-
Díl je pro dvojkovou Octávii 2.0 TDI 103kw rok výroby 2004 na přístrojovce svítí ESP taktéž na panelu kde se nechá aktivovat/deaktivovat originál servis tvrdí,že je vadný - agregát abs s řídící jednotkou číslo dílu je 1K0 614 517 J problém je v tom,že díl nemá náhradu a ten v originál servisu je opravdu drahý snažil jsem se sehnat na vrakovištích použitý,ale marně agregátů mají hodně avšak nesouhlasí poslední písmeno dle servisu nutná absolutní shoda jednotka řídí ABS,ASR,ESP,kontrolu tlaku v pneumatikách-nevědí zda, popřípadě jakým typem agregátu se dá nahradit. prosím nemáte někdo zdroj nebo přímo tento díl samozřejmě i použitý dost by mi to pomohlo. za přípa…
-
- 10 odpovědí
- 8,6tis zobrazení
-
-
Zdravím, sundávám poloosu na Octavii 2, DSG, 177tkm, potřebuji vyměnit zničenou prachovku na vnitřní straně, je zničená opět po 1,5 roce, předtím ji měnil servis. Mám dotazy ohledně postupu. Poloosu mám na vnitřní straně vyndanou, je možné sundat tripoidní kloub z tissícihranu polosy sťuknutím, i když zůstane poloosa na autě, nezničím tím kloub v kole? Stahovák mi klouže. A další dotaz, pokud mi ulítne nějaké ložisko z kloubu, je kloub zničený nebo se nic nestane pokud ho při nahřátí/zmražení dám zpět ?
-
- 0 odpovědí
- 3,3tis zobrazení
-
-
Přeju hezky den chtěl bych se poradit ohledně mého problému . Mám sníženy podvozek cca 3 cm tlumiče HaR a pružiny eibach a mám strašně moc napnute stabilizační tyče . Když se rozjizdim tak loupou jak jsou tuhé . Daji se koupit i nějaké delší ? Nedávno jsem hledal delší a našel ale po vyzvednuti a rozbalení jsem zjistil ze jsou stejne dlouhé .
-
- 0 odpovědí
- 1,6tis zobrazení
-
-
Zdravím. Mam asi 3 mesiace nove tlmice KYB a pruziny Eibach -30mm. Komplet predok zadok plus menené tyčky stab, silenty všetko. Na aute su disky neptune na pneu 225/40 R18. Pri jazde okolo 100km/h a veľkom skoku na vozovke tlmič prepruzi a predok zaškrípe a buchne. Mam vymeniť pružiny za originál a dať naspäť R16? Predtym som mal R17 na obyc podvozku a bol kľud.
-
-
- 3 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
Ahoj, nesetkal se nekdo s podobným problémem- Při průjezdu pravo točivouzatačkou na dálnici ( v rychlostech nad 100km/h), autou začne houpat a houpaní pomalinku nabíra na intenzitě + když je na silnici podélna nerovnost celým vozem to divně zaplave. Děla to jen když se v rychlosti zatíží levé kolo a je to už poměrně nepříjemne. Na letních 16´´ to je intenzivnejší více oproti zimaků. Tento jev nastava tak ve 2/3 případů prujezdu zatáčkou ( ojedinele to neudělá). Pocitove to jde i z LP kola, podvozek je bez vůlí, geometrie je OK, tlaky v pneu OK. Přemyšlím nad poloosou nebo unavenejšímy silentbloky ramen vzadu. OII 1.9TDi Dsg combi 240tkm.
-
- 6 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, měnil jsem prachový štít na levém předním kole Octavia 2 , rv 2004 , 1.9Tdi. Když jsem chtěl zpátky našroubovat brzdový třmen , tak mi oba šrouby nejdou dotahnout , došroubujou se dokonce ale na konci se začnou protáčet. Zkoušel jsem šrouby dát na druhou stranu a tam šly normálně dotahnout , takže šroubama to asi nebude. Jak tohle vyřešit? Držák třmene se vyměňuje prý nějak hodně složitě na předním kole. Je divné že to udělaly oba šrouby najednou.
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám Š. Octavia II kombi 4x4 a včera při ostrém zatočení doprava , se ozvala velká kovová rána od zadní nápravy, jakoby z levé strany. Po zvednutí auta (hever) jsem zjistil, že na stabilizační tyčce, je prasklá manžeta a je skoro převlečená přes čep, takže KO a ptám se jestli ta rána může být od stabilizační tyčky, Díky
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Stále mi vyhadzuje chybu 17887. Už som pozrel poistky v kabínovom priestore (pri ĽP dverách), vymenil tesniaci krúžok na posilovači aj snímač na podtlakovej hadici. Už som zúfalý.
-
- 0 odpovědí
- 2tis zobrazení
-
-
Čau všem potřebuju na své O2 MR2006 (vyrobeno 27.10.2005) vyměnit řízení neboť mám vůli v hřebenu. Původně tam je 2. generace. Koukal jsem, že jde dát i 3. generace + kabelovej svazek k ní a pak, že potřebau novýho serva nahrát adaptace k danýmu autu. Rád bych nové a ne repas, páč repasům v tomhle případě moc nevěřim. Mám několik dotazů: 1) Je při výměně za 3. generaci ještě nějakých úprav aby to fungovalo nebo stačí jen servo + svazek a jede to? Viděl jsem, že jsou i nějaký fyzický rozdíly dle ETKY. 2) Má někdo odzkoušené i jiné než origo řízení výměnným způsobem? Dle ETKY to po slevě vyjde asi na 27tis. Kč samotný řízení v případě obou generací, co…
-
- 2 odpovědi
- 5,6tis zobrazení
-