Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.0 TSI

U obou motorů 1,0 TSI s přímým vstřikováním jsou litinové vložky válců nahrazeny plazmovým nanášením povrchové vrstvy válců o celkové tloušťce 150 mikrometrů (0,15 milimetru)

  1. Zahájeno uživatelem octavia_66_tdi,

    Kluci chtel bych koupit uplne novou F4 1.0 tsi 70kw. Byl jsem zkusit 2023, najeto 23000 a nedalo se s ni ve meste jezdit. Kazde rozjeti a ubrani plynu, pripadne pri prerazeni jsem si pripadal jak zacatecnik. Auto se zhoupne, skubne, jak kdyz neumim poustet spojku !!! Mel jsem F3 tsi 81kw a tam to bylo vetsinou jen, kdyz byl motor studeny. Potreboval bych se dozvedet postrehy, jak to mate vy. Zajimaji me nejvic roky vyroby 2024, zanovni auta. Neni tady v okoli predvadecka, jen dsg. Diky

  2. Zahájeno uživatelem octavia_66_tdi,

    Ahoj kluci a dívky. FABIA IV TSI 70 nebo 85Kw. Plánuji začátkem roku koupit Fábku. Víc bych preferoval slabší, teoreticky by mohla stačit ale: První model 2017 70kw byla EXTRALIGA. Ten motor zasáhl protože jsem vždy jezdil na kroutící moment od spodu a ten už od 1500 tahal jak býk, fakt první verze i slabší bez filtru částic jela neskutečně. Jezdím převážně už předpisově a relativně někdy i na spotřebu, když náhle nevyfoukávám pavouky z výfuku. Jde mi o to zda model 2024 70KW jede od nízkých otáček přijatelně. Nebavím se o starších modelech, kde jsou i videa na YT, ale vyloženě 2024 kdy by mělo být přepracovaný moto…

  3. Zahájeno uživatelem Matymk4,

    Zdravím, mám novou fabku 4 verzi rok, auto je prakticky pořád nové, je na něm najeto mnou 7 tisíc km, a od včera mi vždy při zařazení kvaltu, začně strašně vrčet nebo hučet, netuším jak to popsat, nevím jestli to je něco důležitého nebo spis klasika už i při tak malym nájezdu nějaký opotřebení. kdyby jste někdo tušil tak budu vděčnej za pomoc🙏

  4. Zahájeno uživatelem george63181,

    Ahoj,ma nekdo informaci,jaky olej (0W-20,0W-30,5W-30)) je v TSI 81kW z fabriky?

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem svobol13@gmail.com,

    Zdravim, pustil jsem se do vymeny oleje doma na Fabii 4 1.0 TSI. Mam priplatek "paket pro spatne cesty". Bouhuzel u krytu motoru jsem narazil na dva plastovy divny imbusy, ktery nevim jak odsroubovat, protoze bezny imbus se v nich protaci (tim jak je ten sroub plastovej a mekej a jeste jak je to mala velikost tak ten moment neni dostatecnej). Nevite co delam spatne (krome toho, ze jsem to nenechal na odbornikovi)? Je na to potreba nejakej specialni pripravek? Nebo do toho mam narvat o cislo vetsi torx a proste to normalne odsroubovat?

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem franco,

    Zdravím vespolek. Potřebuji zjistit u Fabie IV, jestli má proměnlivý nebo pevný interval. Auto najde tak 5tkm ročně a žiju v tom, že má být proměnlivý interval typu 30 000/2 roky. V servisu sami neví a nějak jim už nevěřím. Koupil jsem si dokonce hodinovou licenci erWin, ale tam to na mě vybafne že vyvolání údajů není možné viz obrázek. Nenašla by se nějaká dobrá duše, která by mi potvrdila jak to je? Jestli je interval QI4 nebo QI6. Předem moc díky VIN: TMBER9PJ1N4006081

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem mbrazdil,

    Zdravím, v březnu to bude rok co mám F4 70 KW, najeto necelých 4500 km. Od začátku tohoto týdne pozoruji, že mi PP doporučuje jízdu ve vyšších otáčkách než tomu bylo dříve. Jedu např. 30 km/h a je mi doporučováno mít zařazenou dvojku. Když jedu 50 km/h tak mi to říká ať zařadím trojku. Nedej bože, kdybych spadnul na trojku pod rychlost 45 km/h, to mi doporučuje jet na dvojku. Příjde mi, že motor je o něco hlučnější. Napadlo mě, zda-li to nějak nesouvisí s filtrem pevných částic a jeho regenerací? Nebo čím by to mohllo být?

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 23 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Marek02,

    Zdravím, Fabia 1.0 TSI 81kW - je úplne normalne že pri zaradenej rychlosti a uplnom pusteni plynu trhne autom ? Robi to hlavne pri 2ke a 3ke. Najazdene 2500 km

    • 15 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem mbrazdil,

    Zdravím Vás, tak se mi po cca. dvou měsících začali objevovat zajímavé věci. První je "kovové" cvaknutí v oblasti motoru, když brzdím. Nejvíce si toho všímám, když odjíždím z práce, kdy vyjíždím z parkoviště ke křižovatce , kde je stopka. Tam to vždy cvakne docela hlasitě. Případně mi to jako by mělo uložení motoru vůli a při brždění se posune na koncový doraz. Dělá mi to samozřejmě i v jiných situacích, kdy brzdím např. když jedu 50 km/h po městě a zastavuji na červenou na křižovatce. Toto jsem na začátku co jsem měl fábku nepozoroval, ale poslední dobou mi to přijde častější a hlasitější. Další věc, se kterou mám poslední dobou problém je rozjíždě…

    • 2 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem mbrazdil,

    Zdravím Vás, mám cca. 14 dní novou fobii 4 v 70 kW motorizaci. Najeto zatím jen necelých 250 km. Všiml jsem si, že když jedu o zatáčky nebo po kruhovém objezdu, tak se jakoby zesílí zvuk motoru. Po srovnání volantu se hluk sníží do "normálu". Přijde mi, že to jakoby o něco dře nebo jak to popsat. Setkal jste se s tím někdo?

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem dzanob,

    Ahojte, tak som sa zaradil medzi majiteľov novej Fabči 4. Chcem sa len uistiť, ako je to s dochladzovaním turba. Jedná sa o motor 1.0 TSI 81kW 110HP. Viete niekto, či je turbo v tomto motore chladené vodou? Podľa toho, čo som sa dočítal a čo som mojim hodne laickým pohľadom videl, tak asi áno. Súdim aj podľa toho, že po vypnutí motora ešte väčšinou počujem pár 10-tok sekúnd v motorovom priestore bežať čerpadielko, predpokladám, že je to teda čerpadlo vody chladiaceho okruhu turba. Vie to niekto potvrdiť, alebo vyvrátiť? Ide mi hlavne o dochladzovanie turba po bežných jazdách... Vždy nechávam motor bežať cca minútku, nie len po veľkej záťaži, napriek tomu…

    • 4 odpovědi
    • 5,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.