Přejít na obsah

Interiér

Sedadla, potahy, volanty, tapecírungy, přístrojovka, řadičky...


764 témat v tomto fóru

  1. Carbonový panel

    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  2. Demontáž stropu

    • 11 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
  3. Kufr

    • 23 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  4. tapicírunk

    • 11 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  5. Spätné zrkadlo

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  6. zadny ostrikovac

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Uprimne receno… opravdu si zacinam myslet, ze tohle auto je kupa pekne odflakleho srotu. Od zacatku jsem jiz zaregistrovalo nasledujici problemy   1) vrzani bocnich zrcatek 2) spaatne nacvaknuty a zdeformovany plast u zadni rady sedadel 3) nefunkcni stresni modul otevirani stresniho sibru (stinitka), volani a svetel - funguje se mu jak se zachce 4) vanocni stromecek s asistenty - asi nejcastejsi problem i zde na foru 5) pri zapnuti/vypnuti  bufiku po peti mesicich ok fungovani se najednou nastavena teplota pro bufik nevrati zpet do puvodni hodnoty, tak to jako u blbejch clovek musi stale prenastavovat zpet 6) ruzne random hlasky a okntrolky, ktere samovolne nekdy neznamo proc vyskoci a uz se nikdy neobjevi..   no a konecne bod 7) parkovaci senzory, coz je nejnovejsi prirustek...   najednou prestaly fungovat predni a predni postranni vlevo a vpravo... napred to hlasilo, ze jsou spinave, tak jsem je umyl, ted uz to hazi jen hlasku, ze je zavada na parkovacich senezorech (ostatni funguji ok) ... nesetkal se s tim nekdo?   Chtel jsem zkusit vytahnout pojistku, ale v manualu jsou rozepsane pomerne zvlastne - i po vytahnuti pojistky c. 21, ktery by asi nela byt od toho, zadni parkovaci senzory funguji... v manualu se jeste pise i o c. 58, ale tam pro jistotu neni vubec zadna pojistka (haha)..nevi tedy priapdne jeste nekdo na jake pojistce by tohle mohlo byt umistene?   Uz toho auta zacinam mit opravdu plne zuby, o kvalitech asistenky a napr. slibeneho parkovani na dalku, ktere melo byt dostupne a nakonec asi ani nebude nemluvim. V servisu kdyz jsem chtel reklamovat ten kus plastu, tak mi bylo sdeleno, ze auto v ramci reklamace i kvuli takove prkotine musi prijmout a odstavit, takze na vse maji lhutu 30 dnu (coz me opravdu zarazilo, protoze ten dil se da v klidu objednat a pak jen dojet na prehozeni 1:1).... presel jsem z lexusu a ten stret s realitou je opravdu pomerne drsny...   budu pripadne rad za jakoukoliv radu
    • Ahoj,   rád bych tímto začal novou éru srazů v našich českých končinách. Vítáni jsou samozřejmě nejen stávající účastníci, ale i ti noví. 🙂 Myšlenka je taková, že každý sraz se bude konat jinde, v režii někoho jiného. Místa srazu by pak teoreticky mohla i rotovat. Pro první sraz bych jako místo konání navrhoval už dřív navštívený podnik HAGRY FARM u Bohuňovic, kousek od Olomouce. Parkoviště je tam dostatečně velké, jídlo slušné a ceny přiměřené. Místo ale ještě můžeme doladit, pokud by k tomuto byly výtky. Co se termínu týče, předběžně bych to viděl na 22.3. (sobota) ve 13:00. Stejně jako místo, můžeme i čas ještě změnit.   Dle domluvy ze Sedliště si rovnou dovolím na seznam účastníků přidat @Pawouk a @Bikes.  Hlásí se někdo další? 😌   Kdo dorazí: 1. VeteranChild 2. Pawouk 3. Bikes   Budu se těšit a doufat, že se tam potkáme v hojném počtu. 😊
    • Ak bolo auto kúpené s rozšírenou zárukou na 5 rokov / 100 tisíc km (na Slovensku štandard), alebo 5 rokov / 150 tisíc km, tak ešte môžeš nájsť auto v záruke. Čo sa týka servisného intervalu, nečakaj žiaden zázrak, bude to rovnako ako pri bežných spaľovacích motoroch, premenlivý interval max. 2 roky alebo 30 tisíc km. Čo sa týka tvojej obecnej otázky, odpoveď bude obecná tiež: pokaziť sa môže všetko, aj vec jednoduchá ako kladivo. Všeobecne tie to iV-čka nemajú zásadné problémy motoricky alebo s batériou, ale prvé roky výroby sa veľa bojovalo so softvérom. Za tie roky by to už malo byť odladené, ale možno s tým budeš musieť do servisu aby natlačili všetky aktualizácie, ak to predchádzajúci majiteľ neriešil.
    • Díky všem za účast na asi posledním tradičním srazu v Sedlišti. 😟
×
×
  • Vytvořit nový...