Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


920 témat v tomto fóru

    • 13 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  1. Fabia z D

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  2. 3,0 HTP

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. Zadni osřikovač

    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. Jak zabezpečit fabinu 1 2

    • 41 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Plastové kryty podlahy

    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  6. Vystřihovánka Fabie 1 2

    • 25 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  7. Šroub na olejovej vani

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  8. po vymene paliv filtra?

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  9. Fabia Nafta

    • 24 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  10. Nocni navsteva... 1 2

    • 30 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  11. Test

    • 14 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  12. 1.2 HTP 40 KW a 1.4 50 KW a 44 Kw

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  13. Prohlídka před zimou 1 2

    • 33 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  14. CENA ZIMNÍCH PNEU

    • 23 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  15. Stocene km

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  16. nalepovací štítky

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  17. kubatura:-) 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 7k zobrazení
  18. DVD do Fabie

    • 18 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  19. Kam do servisu??

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  20. Klimatizace - problem?

    • 15 odpovědí
    • 3k zobrazení
  21. Nápis na autě

    • 22 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 1.0 je extremna citliva na plyn (nohu). Oproti 1.5 je 1.0 strasne užraná v meste pri obycajnej dynamickej mestskej jazde v Bratislave žere okolo 10 L (neprehanam, citajte dalej) Mame na firme dve identicke 1.0 a pri kazdom soferovi (5 soferov) su obe auta rovnako nenazrane. Spotrebe je prijatelna len na okreske ci nizsou dialnicnou rychlostou. Po roku skusenosti s 1.5 tsi a dvoma 1.0 tsi obejktivne napisem: 1.0 je motor do velkomesta uplne nevhodny. 1.5 je ovela uspornejsia (pri rovnakom mestskom tempe je spotreba u 1.0 extremne vyssia) a o kultivovanosti prejave motoru sa ani nebavme..1.0 je nieco co je fakt slabe hlucne rapotavé a ak chcete drzak krok s premavkou tak musite jazdit okolo 3000ot inak je motor uplna mrtvola az doslova nebezpecny pre manevre radenia sa z pruhu do pruhu. Okolo 3000-5000ot 1.0 ma chut ist ale zere ako prasa a nad 5500ot uplne zvedne takze pozor pri predbiehani na okreskach ! 1.5 (110kw) e uplne ina kava a jazdi za menej ak sa bavime ze by sli obe auta za sebou v realnej prevadzke mesta tak 1.0 skonci bezne aj 2L s vyssou spotrebou ! Mimo mesta je aj 1.0 ok ale samozrejme opatrne pri predbiehani napr.kamionu ten motor nema vykonovy spicku ako by ste cakali od 81-85kw !
    • Zdravim,   Chcel by som sa opytat aku mate skusenost vy, ci vam horna cast - cervenym na druhej foto - kde som odstranil manualne namrazu , ci vam tu cast odmrazuje  - ci to je chyba skor od vyroby v skle  alebo normalka - mam octaviu facelift 2024.   Som volal s predajcom on vravel, ze to by malo byt ok kedze horna cast by mala byt na antenu tam kde je hornych par pasikov ktore v podstate nie su na omdrazovanie podla predajcu.   Ak by niekto prilozil svoju foto bolo by super na porovnanie 
    • 1.5 tsi 110 KW s manualom je podstatne sviznejsie zvezenie ako 1.5 tsi 85kw v Octavii. 2.5s na zrychleni (0.-100) je extremny rozdiel páni..v prospech 110kw.  V celom spektre otacok je 85ka poriadne uskrtena oproti 110kw takze doporucujem 85Kw pre baby a dochodcov 75+ O 1.0 tsi sa tu radsej nebavme - rok som mal cest jazdit 2ks sluzobne a to je motor ktory nikto kto ma gule doma mat nechce, ide len u uzkom spektre otacok, pod 3000ot je to uplna mrtvola, vybracie hluk a zvlast v beznej mestskej premavke pri beznej sviznej jazde ten motor ma tak vysoku spotrebu ze kto nehazdil s 1.5 kou tsi tak neuveri aky je ten 1.0 tsi užraný cez BA. Pisem s bohatej skusenosti. Oba objemy mam odjazdene vo vsetkych rezimoch. Ak kupujete auto pre zenu moze vam byt jedno polovica veci ktore tu pisem Ale ste chlap co ma chut na nieco co mu urobi radost na 1.0 zabudnite a 85kw berte v octavii len ak fakt vam Scala karosarsky nevyhovuje. Alebo proste riadne priplatit u Octavie za 110kw... ale fakt 1.5 verz. 85kw aj s tocakom je tiez podstatne nizsie a treba s tym ratat...  Ziadne rozpravky ale fakty.
    • neuvadzas ani kilometre, ani rocnik, ani prevodovky, ani servis     ak 4x4 zivotne nepotrebujes, je lepsie ho nekupovat, inak treba pocitat s vacsou hmotnostou, spotrebou, servisom, najma pri diesloch s vibraciami pozadie za tym asi je, ze chces najsilnejsi diesel. ten mal problem s prenosom prilis velkeho krutiaceho momentu a preto bol priskrteny. tusim to riesi az novsie 7stupnove dsg. vseobecne si myslim, ze sa to prilis nekazi, ale ked sa ti to uz pokazi, tak to nebude lacna oprava, ale robia aj repasy. urcite treba v haldexe menit olej castejsie ako predpisuje vyrobca a urcite treba vybrat aj cerpadlo a tam vycistit sitko a odstanit vsetky piliny zo spojok a necistoty, kedze sudruhovia opat optimalizovali a odstranili v tejto piatej generacii haldexu filter, ktory vraj nebol potrebny. raz za cas nie je odveci vymenit olej aj v zadnom diferanciali a prednej uhlovej prevodovke.  
    • Ahoj, mohu se zeptat, jak se tahle závada vyřešila nebo byla diagnostikována ? Díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...