Přejít na obsah

Elektrika


421 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  1. kružok pod volant

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  2. vypnutie zapalovaču

    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  3. Nefunkční klakson

    • 11 odpovědí
    • 15,3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6,4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
  4. Autorádio - problém?

    • 11 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
  5. Palivoměr superb

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  6. Park. senzor

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  7. závady na wagu

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  8. Čidlo teploty G62

    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
  9. čidlo venkovní teploty

    • 14 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  10. Problém s Baterkou

    • 12 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
  11. Rychlomer kalibracia

    • 6 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • U tohoto motoru (pokud nebylo dosud provedeno) bych začal kotrolou i toho, co s tím zdánlivě nemusí souviset.   Jako první kontrola dotažení šroubů přestavovače vačkového hřídele. Když by byly nedej bože volné, jistě budou rachotit a bude do rozvodů prolínat olej - zde je řešením jedině neprodlená komplet výměna rozvodů a vyřešení toho přestavovače = autorizovaný servis.   U mého 1,0 TSI (cca 70 tis. km) se začalo docela ozývat rachocení táhla u turbodmychadla. Jde o banální věc, která motoru neškodí. Prostě jen rachotí táhlo v obou jeho kloubech. Zde možná ani nemusíš shánět tu plechovou sponu, stačí koupit v železářství malé tažné pružinky (stačí fakt malé s průměrem o málo větším jak do propisky). Na studeném motoru (jinak se popálíš!!) můžeš zkusit to táhlo zajistit správnými směry proti kloktání těmi pružinkami - ty ale chytej jen k motoru, nikoli k přepážce kabiny, protože motor se hlavně při startování hodně zatřese a to by ty pružinky utrhalo.   Když to nebude ani to, pak hledat dál. S tím už musí poradit někdo další.
    • @Mike223 a proč nehledáš? Přesně takové téma tady dokonce je. 
    • Zdravím, rád bych udělal přesně opačnou věc - výměna climaticu v F2 předface (2008) na "hloupou" manuální. Že bude postup naopak chápu, ale potřebuji pomoc s tím, jaké díly potřebuji na manuální. Dokázal by to někdo rozepsat? Díky...
    • Zdravím, moc díky za popis, jen fotky nejsou dostupné. Máte je prosím ještě někde. Moc by se mi to hodilo, děkuji Mirek
    • Ahoj, zjistil někdo zdroj toho zvuku? Řeším podobný jev na Škoda Rapid 1.0 TSi 81kw, 140000km. Zvuk se ozve pouze při lehce zahřátém autě.    
×
×
  • Vytvořit nový...