Dobrý den, měl bych dotaz ohledně nového vozu Karoq.V úterý jsem přebíral nový vůz,vyroben leden 2025.Zaujalo mě že nemá ve výbavě projekční svítící logo ve dveřích?Na můj dotaz prodejci,tak nevěděl proč tam není.Karoq je v edici 130.let.Dotaz číslo 2 je ten že postrádám kontrolku mrtvého bodů u venkovního zrcátka.V ceníku jsem obě tyto položky nenašel.děkuji za info.
To vše jsou přesně příznaky špatného těsnění pod hlavou. Způsobů, jak se to projevuje, může být nespočet. Třeba se někomu hodí jako prevence, když zde napíšu svoje story: Felda pickup 1.3 Mpi, zakoupil z druhé ruky, jezdil jsem 6 let !!!!! s jedinou vadou - pořád se přehřívala, zejména v létě v koloně, v zimě pak klid. Starty v pohodě, nečoudila, olej nežrala, žádná emulze na víčku, táhla jak bejk. Výměna termostatu nepomohla. Dvakrát jsem čistil chladicí systém - nic. Kapalina čistá. Hadice netlakovaly, nikdy nebouchla, nepářila. Vždy stačilo zapnout manuálně větrák, či ještě topení v kabině a uchladilo se to. Až do chvíle, kdy jsem to dal na technickou, kde borec na emisích nastartoval, zahřál, túroval, vyprskla kapalina, motor začal škytat na tři válce a tím skončila technická Takže hlava dolu, nové těsnění..atd. Vysvětlení: Vysoké teploty z válce se mikroškvírkou v těsnění dostávaly do chladicího okruhu, zpět do válce však nešla žádná kapalina, ani po vypnutí motoru, bylo to jako jednosměrná chlopeň v srdci - i takto chytrá umí být závada. Nevzdávejme opravu našich miláčků, držím všem palce. P
Forpsi v minulosti nebol zlý, ale aktuálne ti jednoznačne odporúčam Websupport. Mám u nich viacero webov (nie mojich), majú kvalitnú podporu a hlavne dobrú administráciu. Ak potrebuješ ešte pomôcť s migráciou, ozvi sa mi cez Messenger (poslal som ti správu).