Přejít na obsah

Elektrika


422 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 23,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  1. Syceni klimatizace

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  2. čidlo venkovní teploty

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 60,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  3. IMOBILIZER

    • 11 odpovědí
    • 13,6k zobrazení
  4. Nejde otevřít kufr 1 2

    • 25 odpovědí
    • 17,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  5. Airbag

    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  6. stahovani oken

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Fajn místo a moc príma lidi. Rád jsem vás poznal😊 👍
    • Ahoj, chci si koupit nové auto, konkrétně Kamiq a zaujala mě možnost  dálkového startu. Jelikož autům moc nerozumím, a na internetu jsem našel, že mít u nových motorů nastartováno v zimě je k ničemu (moc se nezahřejí a spíš se rychleji opotřebují), je lepší si pořídit nezávislé topení. Máte někdo zkušenost s dálkovým startem nebo a s nezávislým topením? Lze nezávislé topení u kamiqu objednat přímo od Škody nebo musí být od jiného dodavatele, popř. Jaké topení byste mi doporučili? Předem děkuji za odpověď
    • Fabia III, rv 2019, najeto necelých 110000km, combi 1.0TSI/81kW.   Jednou takhle cestou domů píp - závada start stop, kašlu na to, říkám si, i když přístrojovka pohasla na minimum, ale druhý den cestou z HK píp, nefunkční tempomat, závada front asistentu, říkám si kurňa, simply never či co... třetí den ochrana komponent, nefunkční rádio, ani výhřev sedaček a ani stahování oken na dálku klíčkem nende. Motor ale furt jede jak drak.   Takže servis, je to služebák, takže ŠA servis v Pcích. Za dva dny volají, že je hotovo, (jen jaksi zapomněli asi na výstupní kontrolu, protože po cca 150m od servisu píp - závada Start Stop... no, vrátil jsem se, slečna poudá, jééé, ale takhle to hlásí těm co si vypnout trvale start stop. No, jelikož to asi v autorizáku běžně nedělají a já taky ne, napadlo mě zvednout kapotu a co myslíte, měl ho tam - jasně, odpojenej kablík u baterky, takže celej slavnej power management auta věděl prd, jaký je napětí na baterce... zacvaknout, nastartovat a vše ok).    No a ten původně rozsvícenej stromeček závad tedy zhasli jakýmsi přehráním sw v jednotce, pro ty, co se v tom vyznají, přidávám ofocený protokoul...   Tak kdyby někomu z vás začaly ty komfortní funkce blbnout (ale motor, brzdy a základní funkce byly stále ok), tak vám třeba taky pomůže přehrání sw.      
    • Jj, nejvyšší místo na D1 je exit 104 Větrný Jeníkov (cca 660 m.n.m), od něj je to na obě strany klesání. Do Brna větší (cca 200 m.n.m vs cca 300 na Chodově v Praze).
×
×
  • Vytvořit nový...