Přejít na obsah

Výfuk-vlnovec


Smejky

Doporučené příspěvky

Dobrý den, prosím Vás, má někdo zkušenosti s výměnou 1. dílu výfukového potrubí? Mám na Fabii 1.4MPI 50KW narezlý vlnovec, rozhodl jsem se pro kompletní výměnu 1. dílu, ovšem v servisu Škody ( DC Děčín ) mi nabídli díl včetně katalyzátoru cca 18500 vč DPH. Zkoušel jsem sehnat jen řez od svodů po katl, ale nikde jsem to bez katalyzátoru nesehnal. Náhrady tipu Bosal jsou o 4000 Kč levnější, budu měnit nakonec jen vlnovec, ale mí někdo zkušenosti s jiným alternativním řešením, které je levnější, než koupě včetně katlu? Měnil někdo již výfukový přední díl? A po kolika kilometrech, letech? Mám ročník 2001, najeto 110tisíc km. Má někdo zkušenosti s Bosalem, Tyllem, Polmostrowem, který bude vhodnější. Díky za jakoukoliv sdělenou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, prosím Vás, má někdo zkušenosti s výměnou 1. dílu výfukového potrubí? Mám na Fabii 1.4MPI 50KW narezlý vlnovec, rozhodl jsem se pro kompletní výměnu 1. dílu, ovšem v servisu Škody ( DC Děčín ) mi nabídli díl včetně katalyzátoru cca 18500 vč DPH. Zkoušel jsem sehnat jen řez od svodů po katl, ale nikde jsem to bez katalyzátoru nesehnal. Náhrady tipu Bosal jsou o 4000 Kč levnější, budu měnit nakonec jen vlnovec, ale mí někdo zkušenosti s jiným alternativním řešením, které je levnější, než koupě včetně katlu? Měnil někdo již výfukový přední díl? A po kolika kilometrech, letech? Mám ročník 2001, najeto 110tisíc km. Má někdo zkušenosti s Bosalem, Tyllem, Polmostrowem, který bude vhodnější. Díky za jakoukoliv sdělenou zkušenost.

Jo měnil jsem jen vlnovec Kontaktuj člena fora SEBO. Vlnovec byl už nevím přesně asi do 300,-. Vyndat 1. díl výfuku, poznačit sklon, příruba je trochu pootočena, změřit délku. Odbrousil jsem starý vlnovec úhlovou bruskou jde to dost těžko je to nějaký tvrdý materiál. Narazil jsem nový vlnovec, zkontroloval polohu příruby a délku, zavařil cočkem. Je to na Fab 1,4 50kW najeto 180 000 km.

Skus při nastartovaném motoru jestli ti to vlnovceem fouká ven. Pokud nefouká, nespěchej s výměnou. Já jsem musel, foukalo to a ovlivňovalo to spaliny, svílila kontrolka motoru a byly špatné údaje z lambdy za katem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridavam foto mojho vlnovca po vemene.Ja som kupil vlnovec z 1.4 MPi,je dlhsi ale uzsi.Stary som nechal urezat po oboch stranach,,zaznacil na potrubi kde to treba zvarit a zavaril sa novy vlnovec.Samo ,treba davat pozor na natocenie vyfuku a kolena...

post-47-1202834268_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

ten původní vlnovec je jaký typ?, ptám se proto, že u nás v shopu nabízejí tři typy,

1. VLNOVEC S VNĚJŠÍM OPLETEM 45x260

2.VLNOVEC S VNĚJŠÍM I VNITŘNÍM OPLETEM 45x260

3.VLNOVEC S VNĚJŠÍM OPLETEM A PRUŽNOU HADICÍ 45x260

chci to na fabku 1.4 MPI 44kW a nevím co vybrat. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

ten původní vlnovec je jaký typ?, ptám se proto, že u nás v shopu nabízejí tři typy,

1. VLNOVEC S VNĚJŠÍM OPLETEM 45x260

2.VLNOVEC S VNĚJŠÍM I VNITŘNÍM OPLETEM 45x260

3.VLNOVEC S VNĚJŠÍM OPLETEM A PRUŽNOU HADICÍ 45x260

chci to na fabku 1.4 MPI 44kW a nevím co vybrat. :wacko:

no zrovna dneska jsem sháněl vlnovec na fábii 1.4 50 kw a kámoš co dělá ve štanglu říkal, že by to měl bejt průměr 51.3 a asi 25 cm dýlka, ale v sobotu s tim jedu ke známýmu, tak to nejdřif pro jistotu změřim. jinak ten vlnovec stál cca 600 s daní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zrovna dneska jsem sháněl vlnovec na fábii 1.4 50 kw a kámoš co dělá ve štanglu říkal, že by to měl bejt průměr 51.3 a asi 25 cm dýlka, ale v sobotu s tim jedu ke známýmu, tak to nejdřif pro jistotu změřim. jinak ten vlnovec stál cca 600 s daní

V mém předchozím příspěvku píšu, že na Fab tento motor od SEBA asi za cca 300,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
no zrovna dneska jsem sháněl vlnovec na fábii 1.4 50 kw a kámoš co dělá ve štanglu říkal, že by to měl bejt průměr 51.3 a asi 25 cm dýlka, ale v sobotu s tim jedu ke známýmu, tak to nejdřif pro jistotu změřim. jinak ten vlnovec stál cca 600 s daní

Mám Fabii 1,4/16V a vlnovec mně teď měnili v Autonově Brno. Mám ujeto 55 tis. km, stáří auta 7 let. Za práci si vzali 1597,-Kč a za vlnovec 952,-Kč, celkem tedy 2549,-Kč. :help:

Za výměnu předních brzdových kotoučů a destiček - 4981,-Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Fabii 1,4/16V a vlnovec mně teď měnili v Autonově Brno. Mám ujeto 55 tis. km, stáří auta 7 let. Za práci si vzali 1597,-Kč a za vlnovec 952,-Kč, celkem tedy 2549,-Kč. :help:

Tolik?! :wacko: :wacko: Za to sem měl vyměněný těsnění pod hlavou, vejfukem, sáním, vyměněnej koncovej díl vejfuku a novej olej včetně filtru.

Za výměnu vlnovce sem i s prací dal něco kolem 900 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Tolik?! :wacko: :wacko: Za to sem měl vyměněný těsnění pod hlavou, vejfukem, sáním, vyměněnej koncovej díl vejfuku a novej olej včetně filtru.

Za výměnu vlnovce sem i s prací dal něco kolem 900 kč.

Ahoj ...koukám kolik jste platili za vlnovce. Já ho našel za hezkou cenu na www.bezvavyfuky.cz I když jsem měl trochu obavu z kvality. Ale je OK .Ted se tam chystám objednat pohliníkovaný výfuk. Tak jsem zvědav. Ale píšou,že dávaji záruku 3 roky. Pak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
nevíte někdo jaký vlnovec(rozměr) na motor 1.4 mpi 50 kw ,2001 dva katy ,lambdy.Nějakej kvalitní. diky

Mám stejný model i rok, ale hatch.Rozměr 45 x 260. Déelka nemusí být vždy stejná, ani když se jedná o stejné modely.Každopádně doporučuji 3 vrstvý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 roky později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Dnes mi v škodovke vymenili vlnovec. Dali tam uplne iny ako bol povodny. Je nejaky vacssi a to o dost. I dlzka i sirka. Obvarene je to tak, ako by som to ja pájkoval cinom a pájkovackou. To by ma nestvalo. Auto huci o dost viac.... utrhli mi jednu srubu na prirube ku KAT, asi to chceli dat cele dole. Pri pridani plynu a zaradeni, najmä pri cúvani, tam niečo poriadne klepe. Asi to, že tam chýba sruba a prefukuje to cez ten spoj. Musím to jekako odvrtat, alebo co. Nemáte s tým niekto skúsenosť?

Autorizovaný servis do pana. A vraj ta sruba tam uz nebola. Den predtým som kukal zospodu na vlnovec a prírubu a boli tam vsetky tri. Och :kol-44: :kol-44: :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...