Eflik Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Zdravím, mám skromnou otázku. Jak seřizuje náklonové čidlo Xenonové světla na Fábii. Je to hned po nastartování? Je to po nějaké době? Je to až po dosáhnutí určité rychlosti? Je to okamžitě po rožnutí světel? Jde ono seřízení vůbec pouhým okem zaregistrovat? Jde to nějak jednoduše otestovat? Dělá to takové to zhoupnutí? Seřizuje to pořád, nebo jen při prvním nastartování? Prosím, kdo z vás ví jak funguje, řekněte mi to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Dobrá téma Automatické énastavovanie nemám iked by som chcel ale tá Rj stojí nehorázne prachy... podla schémy je RJ napájaná po zapnutí klúčika. je k nej potom privedené napájanie z Xenonov. okrem toho je dovedený signál rýchlosti a K-Line na diagnostiku. vdaka signálu rýchlosti si myslím že regulácia prebieha v reálnom čase a čím rýchlejšie auto ide, tým je regulácia "tupšia" teda nereaguje tak rýchlo na nerovnosti ako pri pomalej jazde... Sem sa tí čo máte Xena od výroby a píšte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 mám takový pocit, že rozhodně nereguluje za jízdy, snad jenom po nastartování a pak už ne, pro seřízení potřebuješ VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 no ale ked zastavíš tak zasa reguluje nie? ideš z domu sám, svetlá sa nastavia a prídeš niekde kde nastúpia traja ludia a zadok sadne a svetlá sa nedoregulujú? to by tá regulácia nemala zmysel. sôr si myslím ako som napísal že počas jazdy nereaguje hned na nerovnosti a všetko ako keď stojíš, počas jazdy by tie motory zbytočne makali a nič by z toho nebolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 U Fábie ta regulace není dynamická to znamená že nastavení probíhá v delším časovém úseku. Pokud je změna na snímači delší jak 10sec dojde k přenastavení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Psal jsem do Škodovky a odepsali mi toto: správná funkce automatického seřizování naklopení světel je následující: po aktivaci zapalování dojde pomocí čidla k po tzv. ohledání horní a dolní polohy náklonu světlometu k jeho ustálení ve střední poloze. Během jízdy pak dochází ke korekcím náklonu, nezávisle na vůli a pozornosti řidiče. Pokud u Vašeho automobilu takto funkce seřizování světel nefunguje, dovolujeme si doporučit Vám, abyste se obrátil na firmu, která o vozidlo po servisní stránce pečuje. A mi právě takto nefunguje, mám neorigo xenony, dodělané náklonko, vagem to nahoru a dolů štelovat jde, dokonce to nehlásí žádnou chybu, ale po nastartování a rožnutí světel se neděje zhola nic. Proto jsem potřeboval od někoho kdo má Fábii s xenony ať poví jak mu to funguje. Někdo mi říkal že se to snad šteluje až po rozjetí, protože Fábia ma náklonko jen jedno, oproti Oktávce, ale tím si nejsem stoprocentně jistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 máš to dobre zapojené? kto to robil? ako som písal vedie tam napájanie od spínačky a aj od svetiel tak zrejme to nebude dobré alebo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Řekl bych že jo, dělal mi to člověk ze Škoda servisu, při komunikaci přez vag nehlásí náklonové čidlo žádnou chybu, jde regulovat sklon nahoru i dolů, ukazuje rychlsot kterou jedu. Ale po startu se mi ty světla prostě ani nehnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mErlin21 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Origo xenony a po starte tiez nic. VAG bez chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 audi a6,TT vzdy kdy nastartuju a sviti svetla jedou nahoru a dolu,ale je to videt jen v garazi.jinak roomster ma zas nataceni sv.tak tam to jede doleva a doprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 mErlin21: Ty mas origo xenony z vyroby, nebo dodelane ?? Jestli z vyroby tak se mi ulevilo mr.pecoun: Jo to vim, delal to i nejaky Opel, ale potrebuju vedet, jestli to tak dela i Fabka s origo xenonama z vyroby. Jestli zahoupe svetly, nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 mErlin21: Ty mas origo xenony z vyroby, nebo dodelane ?? Jestli z vyroby tak se mi ulevilo mr.pecoun: Jo to vim, delal to i nejaky Opel, ale potrebuju vedet, jestli to tak dela i Fabka s origo xenonama z vyroby. Jestli zahoupe svetly, nebo ne. jestli to tak je, tak je náklonové čidlo tedy nanic, kolečko je lepší, protože, když nastartuju auto, vyjedu (sám) z garáže, nechám běžet motor, pak naložím věci ev. další lidi a vyrazím, pokud tedy nedojde k regulaci a pojedu naloženej, tak svítím proti přímo do očí, kolečkem to můžu stáhnout kdykoli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 No já nejsem odborník, ale když ze Škodovky napíšou, že čidlo si to poprvé "osahá a nastaví" po zapnutí zapalování, tak logicky po nastartování a rozsvícení světel nemůžete vidět žádnou regulaci, protože už prostě dávno proběhla, já mám origo xenony a po rozsvícení se taky nehýbou, ale zkoušel jsem postupně nakládat 1, 2 a 3 lidi do kufru, resp na hranu kufru a světla se postupně srovnávala - klesala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 No já nejsem odborník, ale když ze Škodovky napíšou, že čidlo si to poprvé "osahá a nastaví" po zapnutí zapalování, tak logicky po nastartování a rozsvícení světel nemůžete vidět žádnou regulaci, protože už prostě dávno proběhla, já mám origo xenony a po rozsvícení se taky nehýbou, ale zkoušel jsem postupně nakládat 1, 2 a 3 lidi do kufru, resp na hranu kufru a světla se postupně srovnávala - klesala tak to jsem se mýlil a jsem rád, že to je tak jak píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mErlin21 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Eflik: FRS, takze original z vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 To nastavení světel nahoru a dolu dělá pouze Octavie I,II a Superb, jedná se o tzv. dynamickou regulaci. U Fabie se toto neděje a odpověd i když ze Škody je pokud dotaz byl opravdu na Fabii milná. Míliti se je lidské :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry001 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 To nastavení světel nahoru a dolu dělá pouze Octavie I,II a Superb, jedná se o tzv. dynamickou regulaci. U Fabie se toto neděje a odpověd i když ze Škody je pokud dotaz byl opravdu na Fabii milná. Míliti se je lidské :-) Tohle mi přesně řekli ve Škoda servisu taky,nezdálo se mi to a dopídily jsme se k tomu,že se opravdu rovnají jen při startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 No já nejsem odborník, ale když ze Škodovky napíšou, že čidlo si to poprvé "osahá a nastaví" po zapnutí zapalování, tak logicky po nastartování a rozsvícení světel nemůžete vidět žádnou regulaci, protože už prostě dávno proběhla, já mám origo xenony a po rozsvícení se taky nehýbou, ale zkoušel jsem postupně nakládat 1, 2 a 3 lidi do kufru, resp na hranu kufru a světla se postupně srovnávala - klesala Tak me to prave nedela. Tim padem mam neco v knedli. Safra porte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 (editace) Při zapnutém zapalování a vypnutých tlumených světlometech (u stojícího vozidla) nastavovací motory najedou do aktuální polohy odpovídající současnému zatížení vozidla. Další nastavování světlometu se provádí již jen po zapnutí tlumených světel. Jestliže se vyfiltrovaná hodnota liší od polohy nastavovacích motorů, upravuje se znovu jejich poloha. Zároveň je ověřováno zda se nezměnilo zatížení vozidla – řídící jednotka kontroluje průběžně žádanou hodnotu. Jestliže se tato změní a změna zůstává déle než 10sec konstantní, je to registrováno jako změna zatížení vozidla a nastavovací motory jsou přestaveny do nové polohy. Za jízdy se seřizují světlomety jen při ustálené rychlosti, neboť zrychlení by znamenalo pro snímač změnu zatížení. Konstanty doby filtrování se při ustálené jízdě mění podle zadaného algoritmu od 328sec do 0,04sec. Systém není vybaven kontrolou o poruše systému, pouze u vozidel, kde je osazováno relé pro kontrolu prasklých vláken bude informace o nefunkčnosti vlastní výbojky. Editováno: 9. Únor 2007, autor: Remus by skoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 Tak nakonec to zřejmě funguje, čekal jsem to velké zhoupnutí, ale to asi dělí jen ty s dynamickou regulací. Takže pohodka. Díky všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 a čo tak dať z okty dynamickú reguláciu na fabku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 Oktávka ma 2 čidla, mám pocit, jedno na přední, druhé na zadní a nevím, jestli by si s tím ŘJ poradila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 no veď dodať RJ z okty, proste všetko až po motorky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 RJ ovlada i motor, čili si myslím, že to je nemožné. Pokud ano, bude to minimálně nepřiměřeně drahé. Musely by se i vyměnit motorky ve světlech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 veru bolo by to riadna pálka a tie motory by bolo treba fakt meniť...ako aj kabeláže by bolo treba moc dorábať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.