Říjen 11, 200717 r Citace "V dnešní době jsou na trhu k dostání i litá kola se speciálním ultrahladkým povrchem. "Tento druh laku má velmi nízkou povrchovou energii, z čehož vyplývá trvalá odpudivost vody. To znamená, že olejové tekutiny, špína a brzdný prach se obtížně udrží na povrchu kola a vytváří krůpěje, které se velice lehce odstraňují," popisuje Polívka a tvrdí, že tyto ráfky jsou pro zimní provoz nejvhodnější." Tak tyhle má máma na autě, ale efekt žádnej, zasíraj se stejně, vyhozený peníze...
Říjen 12, 200717 r Cituji: "K čištění litých kol doporučujeme používat běžný prostředek na čištění kol od renomovaných výrobců, popřípadě teplou vodu s troškou mýdla,"....chtěl bych vidět disky umyté vodou a mýdlem.. .hlavně na vnitřním límci...po zimě..Hahaha...já tedy na rozdíl od "renomovaných" prostředků za "renomované" peníze používám úplně "nerenomovaný" čistič krbů a kamen a můžu jen doporučit. Viz: http://fabia-joy.wz.cz/letni_kola.htm PS: hádejte kdo mi to doporučil? Mechanik od Barumu...přímo to na čištění kol fasujou
Říjen 12, 200717 r Cituji: "K čištění litých kol doporučujeme používat běžný prostředek na čištění kol od renomovaných výrobců, popřípadě teplou vodu s troškou mýdla,"....chtěl bych vidět disky umyté vodou a mýdlem.. .hlavně na vnitřním límci...po zimě..Hahaha...já tedy na rozdíl od "renomovaných" prostředků za "renomované" peníze používám úplně "nerenomovaný" čistič krbů a kamen a můžu jen doporučit. Viz: http://fabia-joy.wz.cz/letni_kola.htmPS: hádejte kdo mi to doporučil? Mechanik od Barumu...přímo to na čištění kol fasujou Ty jo bomba to zkusím
Říjen 13, 200717 r s tou divou na prvním obrázku by se daly dělat věci Chlapi, já vím, bude to znít hloupě, ale já bych z toho 1. obrázku bral raději ta kola. Myslím, že by mi vydržely mnohem déle, než ona lepá děva A nyní vážně: copak už neumíme číst mezi řádky??? Jde o takový nepovedený "Pí Ár" článek. Litá kola v zimě zkrátka néééééééé, kdo vyzkoušel, ví... Nejlepší je mít dvě sady, jako většina z nás: letní hliníková a zimní s plecháči a pěknými origo poklicemi
Říjen 13, 200717 r s tou divou na prvním obrázku by se daly dělat věci Chlapi, já vím, bude to znít hloupě, ale já bych z toho 1. obrázku bral raději ta kola. Myslím, že by mi vydržely mnohem déle, než ona lepá děva A nyní vážně: copak už neumíme číst mezi řádky??? Jde o takový nepovedený "Pí Ár" článek. Litá kola v zimě zkrátka néééééééé, kdo vyzkoušel, ví... Nejlepší je mít dvě sady, jako většina z nás: letní hliníková a zimní s plecháči a pěknými origo poklicemi Ty kola by tě také vyšly mnohem méně Já mám ledny litáky na léto a jedny používám na zimu. A ty zimní jsou v pohodě jsou to original škoda a sůl zima jim nijak neškodí Upraveno Říjen 13, 200717 r od zabiak
Říjen 13, 200717 r s tou divou na prvním obrázku by se daly dělat věci Chlapi, já vím, bude to znít hloupě, ale já bych z toho 1. obrázku bral raději ta kola. Myslím, že by mi vydržely mnohem déle, než ona lepá děva A nyní vážně: copak už neumíme číst mezi řádky??? Jde o takový nepovedený "Pí Ár" článek. Litá kola v zimě zkrátka néééééééé, kdo vyzkoušel, ví... Nejlepší je mít dvě sady, jako většina z nás: letní hliníková a zimní s plecháči a pěknými origo poklicemi Ty kola by tě také vyšly mnohem méně Já mám ledny litáky na léto a jedny používám na zimu. A ty zimní jsou v pohodě jsou to original škoda a sůl zima jim nijak neškodí Já jsu měl na voze ta litá kola v zimě jednu sezonu a přišlo mi, že pokuď byl mráz a silnice suché, tak to bylo v pohodě. Ale jakmile přišel vydatný sníh a na silnicích mrznoucí břečka (sůl + led + sníh) přišlo mi, že ten bordel měl mnohem snazší cestu k brzdám (desky, kotouče) a o mnoho hůře mi to brzdilo. Nebo mi začaly z čista jasna "pískat" brzdy. Omytí brzd tlakovou vodou "pískání" odstranilo, proto ju se rozhodl pro příště pro další sadu plecháčů. Tam se jen tak ten bordel nedostane, když jsou tam navíc ještě ty poklice...
Říjen 13, 200717 r Já jsu měl na voze ta litá kola v zimě jednu sezonu a přišlo mi, že pokuď byl mráz a silnice suché, tak to bylo v pohodě. Ale jakmile přišel vydatný sníh a na silnicích mrznoucí břečka (sůl + led + sníh) přišlo mi, že ten bordel měl mnohem snazší cestu k brzdám (desky, kotouče) a o mnoho hůře mi to brzdilo. Nebo mi začaly z čista jasna "pískat" brzdy. Omytí brzd tlakovou vodou "pískání" odstranilo, proto ju se rozhodl pro příště pro další sadu plecháčů. Tam se jen tak ten bordel nedostane, když jsou tam navíc ještě ty poklice... Jo tak to máš možná pravdu
Říjen 13, 200717 r Já jsu měl na voze ta litá kola v zimě jednu sezonu a přišlo mi, že pokuď byl mráz a silnice suché, tak to bylo v pohodě. Ale jakmile přišel vydatný sníh a na silnicích mrznoucí břečka (sůl + led + sníh) přišlo mi, že ten bordel měl mnohem snazší cestu k brzdám (desky, kotouče) a o mnoho hůře mi to brzdilo. Nebo mi začaly z čista jasna "pískat" brzdy. Omytí brzd tlakovou vodou "pískání" odstranilo, proto ju se rozhodl pro příště pro další sadu plecháčů. Tam se jen tak ten bordel nedostane, když jsou tam navíc ještě ty poklice... Jo tak to máš možná pravdu ...ale kola prostě dělají auto
Říjen 13, 200717 r Já jsu měl na voze ta litá kola v zimě jednu sezonu a přišlo mi, že pokuď byl mráz a silnice suché, tak to bylo v pohodě. Ale jakmile přišel vydatný sníh a na silnicích mrznoucí břečka (sůl + led + sníh) přišlo mi, že ten bordel měl mnohem snazší cestu k brzdám (desky, kotouče) a o mnoho hůře mi to brzdilo. Nebo mi začaly z čista jasna "pískat" brzdy. Omytí brzd tlakovou vodou "pískání" odstranilo, proto ju se rozhodl pro příště pro další sadu plecháčů. Tam se jen tak ten bordel nedostane, když jsou tam navíc ještě ty poklice... Jo tak to máš možná pravdu A já si zase myslím,že Petr pravdu nemá.Bordel se tam dostane i s plecháči a naopak jeho vystříkání je značně obtížnější než u Alu kol. A jak už napsal P2M kola dělají auto.Pro mně jediná možná alternativa na zimu druhá sada Alu. S tím článkem v podstatě souhlasím.
Říjen 13, 200717 r Já jsu měl na voze ta litá kola v zimě jednu sezonu a přišlo mi, že pokuď byl mráz a silnice suché, tak to bylo v pohodě. Ale jakmile přišel vydatný sníh a na silnicích mrznoucí břečka (sůl + led + sníh) přišlo mi, že ten bordel měl mnohem snazší cestu k brzdám (desky, kotouče) a o mnoho hůře mi to brzdilo. Nebo mi začaly z čista jasna "pískat" brzdy. Omytí brzd tlakovou vodou "pískání" odstranilo, proto ju se rozhodl pro příště pro další sadu plecháčů. Tam se jen tak ten bordel nedostane, když jsou tam navíc ještě ty poklice... Jo tak to máš možná pravdu A já si zase myslím,že Petr pravdu nemá.Bordel se tam dostane i s plecháči a naopak jeho vystříkání je značně obtížnější než u Alu kol. A jak už napsal P2M kola dělají auto.Pro mně jediná možná alternativa na zimu druhá sada Alu. S tím článkem v podstatě souhlasím. Jsu měl holt takovou vlastní zkušenost, no Jinak loni už jsu měl normálně litá kola na léto a plecháče na zimu (se zimními pneu) ale stejně si říkám: jasně, kola dělají auto, ale v té břečce, když jsou ta kola "zasviněná" taktéž fest, s tím nic nenaděláte, protože když to očistíce, po 10 m můžete začít znovu
Říjen 13, 200717 r Jsu měl holt takovou vlastní zkušenost, no Jinak loni už jsu měl normálně litá kola na léto a plecháče na zimu (se zimními pneu) ale stejně si říkám: jasně, kola dělají auto, ale v té břečce, když jsou ta kola "zasviněná" taktéž fest, s tím nic nenaděláte, protože když to očistíce, po 10 m můžete začít znovu V pohodě Petře,každý má nějaké zkušenosti.Ano v zimě je potřeba víc času věnovat mytí,ale mně nedělá problém stavit se na myčce třeba obden a alespoń Wapem vystříkat spodek. Jezdím s čistým autem i v zimě
Říjen 13, 200717 r Ono taky zaleži kde člověk se z autem pohybuje. POkud jenom po městě a cestach kde je většinou uklizeno tak hlinikače neni problem. Ja se ale pohybuji často po cestach kde traktor s radlici zajede jen občas a to je pak problem na hlinikačich. Když se ti mezi paprsky usati sních a nevypadne tak to pak pěkně na cestě s autem háže, při prujezdu hlubšim sněhem je pak kolo plné sněhu atd. Toť muj názor.
Říjen 13, 200717 r Ono taky zaleži kde člověk se z autem pohybuje. POkud jenom po městě a cestach kde je většinou uklizeno tak hlinikače neni problem.Ja se ale pohybuji často po cestach kde traktor s radlici zajede jen občas a to je pak problem na hlinikačich. Když se ti mezi paprsky usati sních a nevypadne tak to pak pěkně na cestě s autem háže, při prujezdu hlubšim sněhem je pak kolo plné sněhu atd. Toť muj názor. Tak to máš pravdu,stalo se mi to pouze ale jednou,protože se pohubuju nejvíc na uklizenýjch silnicích.Nejdřív jsem myslel,že upadlo závaží,ale byl to nevypadanej sníh. Holt se na to dívám z pozice středočecha.
Říjen 14, 200717 r Ono taky zaleži kde člověk se z autem pohybuje. POkud jenom po městě a cestach kde je většinou uklizeno tak hlinikače neni problem.Ja se ale pohybuji často po cestach kde traktor s radlici zajede jen občas a to je pak problem na hlinikačich. Když se ti mezi paprsky usati sních a nevypadne tak to pak pěkně na cestě s autem háže, při prujezdu hlubšim sněhem je pak kolo plné sněhu atd. Toť muj názor. Tak to máš pravdu,stalo se mi to pouze ale jednou,protože se pohubuju nejvíc na uklizenýjch silnicích.Nejdřív jsem myslel,že upadlo závaží,ale byl to nevypadanej sníh. Holt se na to dívám z pozice středočecha. Loni na služebaku s hlinikačema sem projižděl několika zavějema a pak vyjel na asfalt - po chvili začalo autem šileně hazet a nešlo udržet rovnej směr - zastavim a všechny kola zaprane sněhem jenom z jednoho kola vypadl sníh z mezi třech paprsku - a to byl ten problem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.