Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/10 ve všech sekcích

  1. Zdravím, má Fabia 1,2 40 kW Ambiente rok výroky 2006 MaxiDot ?
    1 bod
  2. Nemas zac, jinak musim pochvalit peknou pracicku.
    1 bod
  3. Nazdar kluci, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte jak je nastavený posilovač řízení z výroby co se týče účinku posilovače k fabii 1.2HTP 40kW r.v. 2004. Jsou možná 4 nastavení, dle kod. čísla 10110, 10120,10140,10160, byl jsem na chipu u mr. Jandy a ten mi to překodoval na sportovní charakter - 10120, ale nesedí mi to, tak bych si to chtěl vrátit na původní. Mrkněte prosím, kdo má vag jaký je kodování z výroby. Díky.
    1 bod
  4. Ok jestli ta neděle klapne vem je sebou když ne přijedu si pro ně
    1 bod
  5. V žiadnom prípade. Vždy lakujeme new čidlo. Pri vlhkosti nastane oxidácia preto sa tie čidlá s označením DX tj. repas čidla dávajú za polovičné ceny. Absolútne nedoporučujem repas s koncovkou DX !!! Laku treba dať hodne veľa, nech sa polšný spoj celý zaleje lakom. Lak čidlu neuškodí a uchráni ho naveky!
    1 bod
  6. bohužel nemám měření před úpravou, takže na porovnání - měření zde z fóra (Jirka Kocman), auto bez úprav, série anebo kouknout do různých časopisů:
    1 bod
  7. to jirkaK , TO NEMAS PRAVDU ŽE pri 215 km/h je rucicka otackomeru daleko v cerveným poli. má to tak 4300 otacek a cervený zacina asi 4600 myslím. a je jasný že 215 nebudu zkouset do kopce ale spís zkopce dolu, treba pred prahou na d1 je krásne rovná dálnice s mírným spádem dolu, takže tam se to v pohode rozkutálí na tech 215. jinak ke spotrebe, sem mel asi 40 x octavek a spotreba je u každýho kusu jiná, dá se to shrnou že mezi 3-6 litru pri normalni provozu. ne když letis na plnej plyn po dálnici. z brna do vidne sem jel s mojim nejlepsim kusem 66kw za 2,9 litru, ovsem musis porad kontrolovat spotrebu a nejel sem vic jak 90kmh
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...