Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/31/10 ve všech sekcích

  1. 10.sraz SKODAHOME.cz Jubilejní desátý sraz SKODAHOME se koná 28.-30.05.2010 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 - Dolní Chabry, Ústecká ulice a bude mít hodně nabitý program. Již na podzimní setkání loňského roku jsme zařadili novou soutěž a tímto směrem chceme na dalších našich srazech pokračovat. Nyní máme pro Vás opět připravenou jednoetapovou orientační soutěž podle šipkového itineráře a hodnocení nejlepších Škodovek v několika kategoriích. Pátek 28.05.2009 Sraz začíná již v pátek, kdy většinou přijíždějí skalní přiznivci. Kemp je pro účastníky otevřen od 15.00 do 19.00 hodin. O pozdějším příjezdu informujte pořadatele srazu. Večer bude následovat volná zábava plná pokecu nejen o Škodovkách Sobota 29.05.2010 Kemp pro příjezd účastníků je otevřen od 8.00 Poté následuje příprava aut na soutěže. Každý účastník umístí za čelní okno srazovou kartu, kterou následně odevzdá odborné porotě, která vyhodnotí nejlepší auta srazu v daných kategoriích. TOP 7 Škoda veterán (do roku 1977) TOP 7 Škoda oldies (Škoda 105-136, Rapid, Garde od roku 1978) TOP 7 Škoda Favorit, Felicie TOP 7 Škoda Fabia, Roomster TOP 7 Škoda Octavia, Superb, Yeti TOP 7 VW koncern 5 pohárů Ocenění poroty 1 pohár Best of Best Hodnocení bude probíhat od 11.00 až do 14,00 . Porotci budou označeni a průběžně budou procházet mezi auty. V 14,30 hodin bude odstartována jednoetapová soutěž „ŠKODA TOUR“ dle šipkového itineráře. Auta budou vpouštěna na první úkol v minutových intervalech a trasa povede až k břehům Vltavy. Bude to tak zvaný „Městský Bohnický okruh“ . Na trase budou celkem čtyři stanoviště s úkoly, kde bude záležet na Vašich vědomostech a i zručnosti. 5 pohárů Škoda tour 10 diplomů pro prvních deset Na 16,00 – 17,00 je plánováno předání pohárů, plaket a diplomů. Součástí ceremoniálu bude i předání cen všem finalistům o „Nejlepší Fabia fora-SKODAHOME 2009“. Večer bude opět následovat volná zábava plná pokecu nejen o Škodovkách Neděle 30.05.2010 Po probuzení, snídani a vystřízlivení prosíme účastníky, aby do 12,00 opustili kemp, pokud se předem nedohodnou na pozdějším odjezdu s majiteli kempu. Přípravy na sraz jsou již v plném tempu a my se těšíme na Vaši účast. Cenu na sraz držíme stále na 300,- Kč a členové klubu ŠKODAHOME mají vstup za 200,-Kč.
    1 bod
  2. Pro lepší přístup filtr a karburátor,pak sem odpojil jen plynové lanko a hadice...nic jiného se nerozebíralo...
    1 bod
  3. Aky mas rocnik Fabie? Vies ci mas servo TRW alebo Koyo? Rocniky do 2001 so servom TRW maju velmi poruchove snimace uhlu natocenia volantu (je priamo na hrebenovom riadeni v casti, kde z riadenia stupa "tyc" volantu - je "zastrceny" z boku - od kolesa). Stary typ snimaca TRW (vcelku s kablom, kabel vychadza zo snimaca z takej ciernej plastovej krabicky) je nestastne navrhnuty a dostava sa donho vlhkost. Rozne vysusovanie niekomu pomohlo ale moje skusenosti su, ze dlhodobo nie. Ak mas riadenie TRW a stary typ snimaca TRW (s hranatym plastovym "zadkom" z ktoreho napevno vychadza kabel), je pravdepodobne, ze skor ci neskor budes mat problemy s kontrolkou volantu, modulovanim vykonu (vrcanim) elektromotora serva aj pri stojacom aute na volnobeh a kolisanim napatia v sieti (blikanie svetiel, osvetlenia pristrojovky...) V servisoch velmi radi tvrdia, ze treba vymenit celu elektrohydraulicku jednotku. Vacsinou byva problem v snimaci. Ak uz mas prejavy blikania svetiel, tak overit sa to da tak, ze cez demontovanu LP (vodicova strana) mriezku alebo hmlovku v narazniku odpojis kabel od snimaca riadenia z RJ serva - je to trojpinovy konektor uplne na kraji smerom k blatniku. Bude svietit kontrolka volantu, servo bude fungovat na polovicny konstantny vykon (pri prudkom toceni volantom bude posilovat malo) - ale ak blikanie svetiel prestane, treba vymenit snimac. POZOR - nikdy nekupujte stare prevedenie snimaca TRW, iba to inovovane (tusim D na konci cisla dielu), resp. repas (DX na konci cisla dielu, v pripade repasu sa stary snimac musi odovzdat predajcovi) - inovovany snimac ma zadnu cast celokovovu - kabel vychadza napevno z takeho kovoveho valceka na "zadku" snimaca. Ak VAG nechce komunikovat s RJ serva, problem moze byt v znamom hnijucom zvazku pod airboxom (vedu tadial aj dva vodice CAN Busu do RJ serva) alebo v silovom napajani serva (stredny konektor s dvoma hrubymi vodicmi +12V a kostra) - silovych 12V musi byt pritomnych trvalo - privod ide iba cez tusim 50A plochu "plechovu" poistku pod vrchnym deklom akumulatora. Az po overeni (premerani) vsetkych kablov do serva (tri konektory, zlava trojvodicovy - spinanych 12V a CAN Bus, v strede dvojvodicovy hrube vodice - silove trvale +12V a kostra, na kraji k blatniku trojvodicovy - snimac riadenia) az potom podozrievajte samotnu elektrohydraulicku jednotku serva.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...