Konečně velký pokrok - velký dík posílám veteránu Milhauskovi a Petrsovi. (a trochu nenávidím autoelektrikáře co mně zavedl na scestí)
Po výměně totožných jednotek komfortu 799 jsem byl zase na začátku - žádná změna, znovu jsem měřil dráty a vyměňoval díly se shodným autem, až jsem zjistil že problém je v řj v řidičových dveřích, v zoufalosti jsem se ale pořád držel toho žlutočerveného kabelu. Až konečně - problém byl v ulomeném jazýčku jednoho pinu (od žlutočerveného kabelu) na straně jednotky ve dveřích cca 20pinové. Proto se dráty tvářily OK - (kontakt mezi paticí ve dveřích a komfortkou pod volantem byl OK).
Řídící jednotka ve dveřích se s trochou snahy dá vyndat bez povolování motorku od okna, pak jsem do ní vyvrtal z boku dírku napájel na původní místo jazýčku drát, prostrkal ho skrz dveře do auta do konektoru pod páčkou otevírání motoru - a Levé zrcátko OK - a zámek OK - centrál OK ... :-)
Jinak tu čtečku OBD II kódů (cca 1500Kč) - jsem vrátil - umí jen vymazat chyby. A pořídil kabel USB -VAG. (600Kč)
Malým stínem zůstává rozsvícená kontrolka otevřených dveří (zhasne po nastartování nebo uzamknutí),
zatím jsem ale nepřišel na to, které to dveře vlastně nejsou dovřené - dá se to najít přes VaG? , a taky nevím jak mě to může omezovat. (i alarm se zdá že jde OK)
Všem díky
Slava