Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/10 ve všech sekcích

  1. Ak si vysroboval vsetky sroby co drzia tapacir tak pouzi len silu. Tapacir drzi na okennej liste ktora je nacvaknuta vo dverach. LINK:
    1 bod
  2. Jedná se o uchytku v návodu č.16 . Není jedno kde ji našroubuješ! Musí se to poštelovat, do jaké urovně to našroubovat. Je to pouze v předu. V zadu to je jedno. A timto diskuzi končím. Nebudu se tu zbytečně hádat, když vím co jsem dělal.
    1 bod
  3. Navod na montaz originalneho centralu pre fabiu.
    1 bod
  4. Jo já ho konkrétně tento montoval do svojí Fábky loni a navic na spolujezdcových dveřích jsem muse táhlo trochu ohnout. Musí se poštelovat ta svorka co spojuje táhlo motorku a dveří . Není jedno kde to našroubuješ.
    1 bod
  5. WOODY:Poslal som link na supravu ktoru nemusis prisposobovat+prihinat a tvarovat tiahla-droty ktore sa napajaju na tiahla ktore mas vo dverach. Jaroe si kupil univerzalny central ktory musis trosku prisposobit ku kazdemu autu. P.S. Par centralnych zamykani som uz namontoval.
    1 bod
  6. Je vidět, že o tom moc nevíš . Táhla motorku se musí napojit na táhla zámků a to musíš poštelovat aby to fungovalo jak má
    1 bod
  7. Tu mas central pre FABIU.Len namontujes a zapojis . Nic nemusis skusat-testovat. LINK: http://centralni-zamykani.alarm-anno.cz/centralni-zamykani-cz-fabia-na-klic-pro-4-dvere.htm
    1 bod
  8. To ti asi nikdo neporadí, musíš zkoušet. Já to udělal asi na popáté, než to fungovalo jak má
    1 bod
  9. Konečně velký pokrok - velký dík posílám veteránu Milhauskovi a Petrsovi. (a trochu nenávidím autoelektrikáře co mně zavedl na scestí) Po výměně totožných jednotek komfortu 799 jsem byl zase na začátku - žádná změna, znovu jsem měřil dráty a vyměňoval díly se shodným autem, až jsem zjistil že problém je v řj v řidičových dveřích, v zoufalosti jsem se ale pořád držel toho žlutočerveného kabelu. Až konečně - problém byl v ulomeném jazýčku jednoho pinu (od žlutočerveného kabelu) na straně jednotky ve dveřích cca 20pinové. Proto se dráty tvářily OK - (kontakt mezi paticí ve dveřích a komfortkou pod volantem byl OK). Řídící jednotka ve dveřích se s trochou snahy dá vyndat bez povolování motorku od okna, pak jsem do ní vyvrtal z boku dírku napájel na původní místo jazýčku drát, prostrkal ho skrz dveře do auta do konektoru pod páčkou otevírání motoru - a Levé zrcátko OK - a zámek OK - centrál OK ... :-) Jinak tu čtečku OBD II kódů (cca 1500Kč) - jsem vrátil - umí jen vymazat chyby. A pořídil kabel USB -VAG. (600Kč) Malým stínem zůstává rozsvícená kontrolka otevřených dveří (zhasne po nastartování nebo uzamknutí), zatím jsem ale nepřišel na to, které to dveře vlastně nejsou dovřené - dá se to najít přes VaG? , a taky nevím jak mě to může omezovat. (i alarm se zdá že jde OK) Všem díky Slava
    1 bod
  10. abych se taky pochlubil ... koupeno za nějakých 200-350,-, a bubny po páté vrstvě, už se těšim až je tam dám, bohužel pod plecháčema neviniknou a krásný origo alu za 3tis sada mi na aukru o pět minut utekly
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...