Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/14/10 ve všech sekcích

  1. No vidíš. Každý má jiné priority. Někdo si kupuje auto, protože se mu líbí, někdo kvůli tomu, že je větší. Nechápals, proč uvažuje nad FII, tak sem se tě snažil nasměrovat na jeho příspěvek, kde píše, že se mu líbí. Ale kdepak, mě tvůj názor víceméně nezajímá. Nechápals, proč uvažuje o FII, napsal jsem, že důvod uvedl a zase je z toho kovbojka. Ta druhá část je hodně laciná a na tvou úroveň se snižovat nebudu. K té první jenom jednu věc - montážní závod není zárukou čehokoli. Zárukou je schopnost díly dodávat a to je spíš o hustotě, vybavenosti a zásobování servisů. Dneska nemá spoustu dílů na skladě u dealera ihned ani Škoda. Super, takže šířka. Díky za vysvětlení. Škoda těch řečí, než jsme se dobrali konce. K tomu bych měl poznámku. Za 290k je to bohužel bez klimatizace, dálkovýho centrálu nebo třeba el. zrcátek. S tímhle vším za 330k. Leda, že by teda vzal nějakej skladovej zbytek.
    1 bod
  2. Aj ked manžety vonkajšich klbov nebudu poškodene tak to robia tie klby že sa zadieraju. Viackrat som stretol že tam použili grafitovu vazelinu a ta sa usušila a klb bol suchy.
    1 bod
  3. vybírej auto,jestli budeš každej den otvírat kufr,tak podle toho.Ceed si jenom hraje,že má kufr,nebo to plato sem nestáhl jednou rukou a to podle mně je vopruz,třeba když prší a ty nechceš něco pokládat na zem.Když si to vezmeš,tak škodovka je pro tohle nejlepší. Jo a u tych toyot stačilo přebrousit tu hřídel,aby 5 šla lehko vyndat,ale tuším,že se to kazilo blbým stylem jízdy.
    1 bod
  4. Je to tak. Do srpna se bude vyrabet Tour a pak se (melo by to byt docela brzo) rozbehne vyroba oholene predFL OII. A su docela zvedavej, co oskubou, protoze skubani Primy bude vyzadovat davku invence. Jestli to ma byt za cenu podobnou soucasnymu Touru, to nevim. Takovej optimista bych asi nebyl. Precejenom soucasna Prima je s 1.2TSI za 373 900Kc a nema to napr. tonovana skla, liftback delene sedadlo, radio, dalkove ovladani centralu, mlhovky nebo bocni listy. Leda ze by se hejbly i ceny dalsich vybav a modelu.
    1 bod
  5. Huuuustýýýýý zatáčka ve Velké Polomi u Opavy. Kolega vyváznul naštěstí bez jediného škrábance a auto se taky dobře opřelo,takže škody minimální...
    1 bod
  6. Mily bojler. Nasiel som len toto ako dovod preco si chce NOD kupit prave FIIC: Já se od začátku spíš přikláním k té Fabii i co se týče vzhledu tak od začátku jsem docela do ní ujetej.. Mozno nerozumiem dostatocne tvojej rodnej reci, ale mne to naozaj ako argument nepripada. Chcel radu, tak som napisal svoj nazor. To, ze sa tebe nepaci je len a len tvoja vec do ktorej ti nemienim nijako vstupovat. Uviedol som, ze zavod je za humnami, pretoze predpokladam bezproblemovu dostupnost nahradnych dielov a chcel som tym rozptylit obavy NODa. O kradnutych dieloch vies Ty zrejme viac - heslo podla seba sudim teba ti zrejme nie je cudzie. A aby som naozaj presny, uvediem hlavny dovod preco si myslim, ze Ceed je v tomto pripade jasna volba: cena 290tis Kc za SW 1.4, tzn. segment C, neporovnatelne viac miesta na sirku. Potialto reakcia na Bojlera a jeho utok. Kedze NOD uviedol, ze jeho rozpocet je obmedzeny na 260tis Ceed tymto padom vypadava z hry. A len tak na okraj. KIA a SKODA su vsade v EU (okrem CZ a SK) vnimane ako rovnocenne lacne znacky z vychodu. Tak sa tu nehrajme, ze jazdime v Audinach
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...