Kdyby nekdo montoval tenhle tripling, mozna mu prijde vhod navod:
Za vystraznym trojuhlenikem se nachazi vsechny potrebne vodice: +, -, L a P blinkr a comm. Mam tazne a zapojeni se s nim nijak nelisi. Jestli koupite verzi A tak to dostanete i s konektory, takze bude potreba vypichovak. Ja sem nakonec konektory uriznul a naletoval. V baleni se nachazi i navod, barvy jsou stejne jako v pripade Golfa, ale oznaceni pinu je jine, navic maji chybu v barve vodice v prilozenem schema!
V moji octavce - m.r. 2001 jsou barvy nasledujici:
funkce, oznaceni na rele - barva vodice v aute, barva vodice na rele
comm, 49a - cerno-bilo-zelena, bilo-zelena
pravy blinkr, 49R - cerno-zelena, zelena
levy blinkr, 49L - cerno-bila!!!, bila
kostra, 31 - hneda, hneda
stale plus, 15 - cerno-bila!!!, cerno-bila
U te cerno-bile je jediny problem, oba vodice jsou identicke, ale jeden je stale plus pri zapnutem klicku a druhy je levy blinkr, tohle je potreba zmerit voltmetrem. Plusy vedou do spinace dva - jeden cerveny drat kde je plus i bez klicku a uz zminovany cerno-bily s plusem spinanym, na ten je potreba zapojit rele. Jelikoz je za vystraznym trojuhlenikem jen 7dratu a zadne kriticke vedeni, neni snad co znicit v nejhorsim pripade vyhori pojistka.