Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/11 ve všech sekcích

  1. Pro ty co chtějí aby jejich miláček lépe dýchal Tento návod slouží pro vozidla 1.9TDI s emisema EU 3 (většinou do rv. 2005), kde je mechanickej EGR ventil...u novějších vozidel by po zaslepení touto cesou palubní PC hlásíl "emise do dílny" a byla by rozsvícená příslušná varovná kontrolka - u těchto vozidel se musí EGR řešit softwarovou cestou K věci materiál a nástroje: IMBUS 5,6 (nejlépe klasické krátké klíče a bity na šroubovák), klíč 12" , hasák popř. jiné kleště, záslepka nejlépe nerez 3 a více mm široký....dále vazelína odolávající vysoké teplotě, 2 nové matky 12" (není potřeba ale je to rozhodně lepší)....pak už jen šikovné ruce návod: 1.) otevřít kapotu a sundat kryt motoru 2.) odpojit plastovou rouru od airboxu - pomocí stisknutí kovové svorky a vysunutí, dát si rouru stranou....rouru před EGR taktéž odpojit - stačí pouze odpojit nemusí se demontovat (viz foto. 1) 3.) pod demontovanou rouru se pod sáním nachází kovová trubka vedoucí k EGR - povolit dvě matky 12" a dát si je stranou (foto 2) 4.) teď demontovat trubku vedoucí k ventilu EGR - odpojit dvě hadičky které do něj vedou (jedna se pouze vytáhne, u druhé se povolí svorka a vytáhne se) - trubka je zespodu ventilu EGR přichycena 2 šroubky IMBUS 6 (velmi špatný přístuú) povolit je a dát si pozor aby nespadly do motoru....pak už jen trubku pomalu vytáhnout z motorového prostoru a dát si ji stranou 5.) samotná demontáž ventilu: EGR je přichycen 3 šroubky IMBUS 5) jeden na levo, druhý napravo jakoby pod kovovou hlavičkou samotného ventilu, další je pod EGR, za uchycením demontované trubky (proto se musela odstranit první) viz foto 3 tak EGR je venku vyčištění: hrubší nečistoty jsem opatrně seškrábal tupým příborovým nožem a špejlí....pak jsem ventil prostříkl čističem na brzdy a pořádně vydrhl ručně hadříkem....za pár chvilek ventil jako novej PS: z venku jsem čepec ventilu vzal jemně silichromem zaslepení: je potřeba si předem připravit záslepku na EGR - nejlépe nerez materiál tlouˇšťka alespoň 3mm (bohatě stačí), nejlépe aby kopírovala těsnění u trubky mezi EGR a sáním zpětná montáž + zaslepení: obrácený návod + na trubku která je uchycena na spodek EGR ventilu se vloží záslepka z nerezu (nedávat na druhý konec trubky z důvodu vysokých teplot ) PS: všechny šroubky a matky je vhodné lehce potřít vazelínou....matky na trubce od EGR je vhodné vyměnit Tak EGR je vyčištěno zaslepeno...věřím že ai auto ulevilo a vy když jste viděli ten sajrajt ve ventilu také Snad je to alespoň trošku přehledný a užitečný V případě že tu již tento návod je omlouvám se a prosím adminy o smazání Informace čerpány z http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?...bde430596d6688c zde je možné najít další informace v případě nejasností...nebo napsat sem
    1 bod
  2. Kluci co se to deje? kazdej prodava supa.... , Danone, Mafy ho ma tady v bazaru
    1 bod
  3. A nemá to takhle náhodou být? Ostřikovač ti nestříká do 1 místa ale točí se ti společně se stěračem aby ti stříkal stále před stěrač.Teda aspoň já to tak mám.
    -1 bodů
  4. Existují obě varianty, i když mně se to netočí a teda stříká pouze nahoru. Jestli to plní funkci, tak bych to nechal.
    -1 bodů
  5. Ja to mám tiež tak. Predtým mi tryska striekala vodu na jedno miesto, a po čase sa už otáča so stieračom. Najprv mi to vadilo ale teraz na to už kašlem, hlavne že strieka
    -1 bodů
  6. Mě stříká přímo před stěrač a taky se točí s ním. Údajně je to chyba-zaoxidovaný a neměla by se točit. Dřív se netočila. Ale do kud funguje, tak to měnit nebudu.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...