Já mám obě tato auta. Do Yetiho se vyloženě těším,je obratný jako lasička,proti Octávce samozřejmě,zdá se mi i subjektivně pohodlnější.Když jedu přes díry,tak mu to dělá menší problémy než Octávce a to mám letní 225/50/17,na vyšších kolech 215/60/16-17 bude Yeti jasně pohodlnější na našich silnicích(na těch jsem jel taky),něco možná dělají lepší sedadla ve verzi Champion,ty normální Octávka nemá a RSka je sice má lepší,ale na podvozku je dost tvrdá.Přitom na opravdové závodění ta RS auto není. Na spotřebu u dízlu na dálnici nekoukám,na co taky.Nekoupil jsem si auto,abych řešil rozdíly decilitrů ve spotřebě kvůli vyššímu podvozku.Vyšší podvozek chci kvůli výhledu a nastupování.Mám spotřebu nakonec menší než Octávka 1,8 TSI. U SUV nejde o terén,ale o trakci a aktivní bezpečnost na mokré vozovce, v dešti,na sněhu a čvachtanici,komu je to jedno,ať si klidně koupí dvojkolku,je levnější-ušetří....Trakci proti dvojkolce má samozřejmě lepší i Scout.Já bych si Scouta ale nekoupil,mě vyhovuje Yeti a divím se,že sem chodí dávat svoje rozumy lidi,co ho nechtěj.Co mi přinese názor člověka,který by si ho nekoupil? To si někdo myslí,že ho půjdu prodat a půjdu do rodinného vozu s velkým kufrem,který nepotřebuju? Nekupuji,co je moderní ,ale co se mi líbí a co chci mít v garáži.Názory řidiče s jiným vkusem jsou mi jaksi k nepotřebě,k tomu není co dodávat