Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/11 ve všech sekcích

  1. No předvstřik skoukneš,ale to ostatní bez demontáže ne. Kontrola předvstřiku, Motor zahřátý min na 80°C, nastartovat motor,adresa 01,základní nastavení Blok 000-start, dole vpravo vyběhne okýnko TDI GRAF, pak vybereš správný motor- přesněji kód motoru a uvidíš. Udělej screen a dej sem.
    1 bod
  2. podle mě čidlo teploty motoru
    1 bod
  3. tak se oteplilo a je klid. Škrábání přestalo. Dokud brzdím, nebudu do toho asi hrabat
    1 bod
  4. Až poznám někoho, komu ten rozvoďák na motoru vymění, nebo až se někomu zaklepou ventily do sedel, tak tomu uvěřím. Jinak jsou to všechno bláboly JPP!
    1 bod
  5. Většinou to dělá ten krycí plech co na něm je přidělaný prasátko má na sobě takovej blbej přibodovanej plech kterej se pomalu rozpadá a drhne o buben.Řešení jsou dvě buď seženeš celý plechy nový a vyměníš nebo si dáš práci a ten přibodovanej plech ostraníš majzlíkem a flexou odbrousíš zbytky.A máš po problému. A našel jsem ještě jeden otočenej na kterým jsem označil šipkou ten plech kterej drhne potom o buben a dělá ty hrozný zvuky. http://www.cc-autodily.cz/drzak-celisti-brzdy-l-3_3?brand=SKODA&model=OCTAVIA&items=60
    1 bod
  6. Moc peknej navod na sundani klik je v instalacnich manualech chtel jsem se zeptat-da se sehnat origo sprej od skodovky s presnym oznacenim laku??? ja bych si chtel totiz ty kliky striknout sam...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...