Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/11/11 v Příspěvky

  1. Majitelé TSI co máte Maxi Dot, jakou míváte teplotu oleje? Já se s TSI nedostanu mimo město, takže maximum, co jsem tam měl, bylo 95 stupňů. Jinak se to po ujetí několika km většinou pohybuje okolo 92-94 st. Taky vám tu teplotu začne ukazovat až od 50 stupňů? Dále by mě zajímalo od jaké teploty je už motor možno považovat za zahřátý. Po ujetí cca 2400 km jsem se podíval na olejovou měrku, no je tam nepatrně pod polovinou mezi ryskami. Kolegové, co mají najeto asi 3100 km, tam mají dokonce jenom asi 2 mm nad spodní rysku. Bohužel nikdo se na stav oleje nepodíval, když byla auta převzata s několika málo najetými km. Podotýkám, že je to všechno najeto pouze ve městě. Jak jste na tom vy se stavem motorového oleje?
    1 bod
  2. Vysoký posaz v FII mi vadí,připadám si jak v dodávce,jezdím v ní každý den už rok a stejně si na to nemůžu zvyknout,dále není regulace intenzity podsvícení osvětlení přístrojové desky - bílé podsvícení je super,ale na můj vkus to svítí moc,ty dva kastlíky před spolujezdecem jsou taky nic moc,úplná ubohost jsou vnitřní kliky na otevíraní dveří,ten plastovej bazmek se tam vrklá,ty FLAT stěrače,nebo jak se tomu nadává,jsou v zimě málo učinné oproti normálním,v combi už nejsou v kufru za zadním podběhem ty zakrytované přihrádky,otevírání nádrže klíčem... Na FI je dost nízko utopené ovládání klimatizace(topení),malá vnější zpětná zrcátka (o tom pravém ani nemluvě - ten idiot co to schválil by potřeboval profackovat),řekl bych i tvrdší podvozek (ale to možná může být věcí konkrétního vozu),vepředu není kam dát 0,5l PET lahev,kapsičky ve dveřích jsou úzké,přes levý přední sloupek není dobře vidět do některých levých zatáček(to se částečně týká i FII,ale to je asi dnes u skoro všech moderních aut)... To je asi tak všechno co mě zrovna napadá.Na každým autě se něco najde,co někomu nebude vyhovovat a jinému ano. Á,koukám,že kolega boiler se tady vytasil s velkým poklesem cen a nárůstem výbavy,to má ovšem svatou pravdu.
    1 bod
  3. Vyzerá to, že si na výplatnej listine ŠA, teda koho chleba ješ, toho pieseň spievaš. Rozdiel v namáhaní pri 160 či 175 nM, je tak povediac menší ako pevnostná tolerancia materiálov. Možno sú vo vedení ŠA ľudia so sklonmi k sebaubližovaniu a naschvál si zvyšujú náklady výrobou, logistikou a skladovaním prakticky duplicitných dielov pre 63 a 77kW TSI. Predpokladám, že aj 1,6 TDI CR sú úplne iné 55kW ako 66kW, tá je zas úplne odlišná od 77kW, že ? U 63kW verzie sa šetrí na zadných konštrukčne jednoduchších a lacnejších brzdách, u 1,6 TDI CR je to kombinácia šetrenia na bubnoch, spojke a prevodovke. Najväčšou mierou sa na výslednej cene výrobku podieľa okrem amortizácie strojov ľudská práca, ekonomický prínos použitia menšieho množstva legujúcich prímesí by bol na hranici merateľnosti a výrazne nižší ako potrebné dodatočné náklady na logistiku či SCM. MÁM 63kW A ÚPLNE MI STAČÍ, ČIPOVAŤ SA TO NEHODLÁM, teda môžeš pokojne spávať a kľudne šíriť polopravdy ďalej. Určite "neokradnem" tvojho chlebodarcu čipom za 500€ namiesto kúpy o 500€ drahšej 77kW verzie.
    1 bod
  4. Nevíš čeho přesně se týká ta změna hlavy a ventilů? Jiný materiál?
    1 bod
  5. Tak v tom SM se píše: přeskakování rozvodového řetězu může mít na svědomí to, že vačková hřídel ovládá nejen ventily ale také vysokotlaké palivové čerpadlo, tím pádem jsou rozvody více namáhané(stejná závada se projevovala u přímovstřikového motoru Ford 1.8 SCI) - je to ovšem domněnka redaktora. Dále údajně odchází elektronická regulace obtoku turbodmychadla vlivem vysokého tepelného zatížení. Jako další závadu uvádí chrastící táhlo obtokové klapky turba, tento zvuk lze zaměnit za chrastící řetězový rozovod. No a poslední věcí, která se objevuje i zde na foru jsou překousané zapalovací kabely od kun, protože nejsou schovány pod krytem. Jelikož je to článek v rubrice Autobazar-profil Škoda Fabia II tak doporučení je u 1.2 TSI tento motor zatím NEBRAT ("Velmi nadějný motor zatím předvádí spíše odvrácené stránky nové techniky,avšak výrobce to vytrvale řeší. Jeho problémy nejsou principiálního (jako u HTP),ale spíše dílčího rázu. Až se vyřeší,bude to najlepší motor pro malé auto. Zatíma bohužel platí nebrat".). Z výběru mezi 1.2 HTP, 1.4 16, 1.6 16V, 1.2 TSI, 1.4 TDI a 1.9 TDI doporučují jenom 1.4 16V a 1.9 TDI...
    1 bod
  6. Žádné víko kufru, to cvakání je kontrola jednotky ABS. Zvuk vychází někde z prostoru řidičových nohou. Dělá to i Fabie I s ABS, akorát, že u ní je to o dost tišší.
    1 bod
  7. Tak já se za prosinec a leden horko-těžko dostávám aspoň na 80 - 85 st. (některé dny sotva 75...), prostě v mrazu a v pouze městském provozu se to pořádně neohřeje.
    1 bod
  8. Tak s FII TSI 63 kW najeto přes 4500 km (v čistě městském provozu) a hladina oleje se drží jak jsem psal v prvním příspěvku. Jinak spotřeba benzínu za poslední měsíc podle PP 7.5 a podle tankování 7.6 l (najeto necelých 2000 km při průměrné rychlosti 34 km/h). Je to nejspíš tím, že se motor zajíždí (i když pocitově to nijak není znát), protože zpočátku byla spotřeba něco málo přes 8 litrů.
    1 bod
  9. Blbý je, že člověk zvyklý např. na Felicii (můj případ ) o tom neví. Mě už to překvapilo na Fabii I, ale tady bych řekl, že to je snad ještě rychlejší. V návodu k obsluze dokonce drze píšou, že když se ručička dostane do střední části stupnice, tak motor dosáhl své provozní teploty... Vzhledem k tomu,ž e na Maxi Dotu se ukazuje teplota oleje, bych o tom dost pochyboval. Tam je jasně vidět jak teplota oleje zaostává za teplotou chladící kapaliny.
    1 bod
  10. Maverick, jak říkáš, teploměr chladící kapaliny naběhne hodně rychle na 90 st.(připadá mi to jenom jako "orientační ukazatel") a přitom motor podle teploty oleje ještě není pořádně zahřátý. To se pak nedivím, že se do hodně aut už ani nemontuje. Na mé soukromé FI to taky docela rychle naběhne na 90 st., ve Feliciích, bych řekl, že to trvalo o dost déle a asi ta teplota víc odpovídala realitě. Ta hodnota 85 st. mě právě zajímala, zatím jsem totiž nikde s teplotou oleje nesetkal. S TSI teď tři týdny nebudu jezdit (dovolená), tak jsem zvědavý, jak se za tu dobu pohne hladina motorového oleje. Počítám, že po návratu bude na tachometru cca 4000 km, podle toho jak se kolegové budou činit.
    1 bod
  11. rozhodně ne, nejedná se o stejné motory, 63kW je konstrukčně úsporná varianta... ale už se dokonce pár dnů montují přepracované verze, které mají být v prodeji s modelovým rokem 2012.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...