Připouštím,že páni redaktoři by se mohli alespoň trochu mezi sebou informovat o tom co píší...
Ten nešťastný řetěz - asi opisuje z nějakého oficiálního materiálu od škodovky. Když se podívám do jejich dílenské učební pomůcky,tak tam je,mimo jiné,také tato věta: "Pohon vačkového hřídele i olejového čerpadla obstarávají bezúdržbové ozubené řetězy,poháněné řetězovými koly od klikového hřídele"... Hele,tady je pár lidí s 1.2 TSI co jim odešlo turbo a pak také fůra lidí co s ním nemá problém - prostě u každé motorizace se najde nějaká typická závada,která samozřejmě většinou nepostihne všechny. A ten řetěz tam nejspíš bude spadat také,alespoň než se s tím v Bolce vypořádají,no.
A co se týče 2.0 TDI,nevím,neznám nikoho z tímto motorem,ale pro informaci se stačí podívat do sekce motorů Octavia II,např.zde: Ono to totiž vypadá tak,že jsi dotčen,když někdo zkritizuje zrovna tu "tvoji" motorizaci.
Tady jsem vyštrachal dokonce 2.0 TDI CR 125 kW v Superbu II,kde mu mimo jiné,také praskla hlava (i když majitel s tím jezdí dost ostře):