Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/08/11 v Příspěvky

  1. hodil som do uja GOOGLA ten našiel toto-03C115561B do 9.3.2010 03C115561D od 9.3.2010 ten D-čkový vyzerá byť inovovaný
    1 bod
  2. No co,budou měnit rovnu celý motory.
    1 bod
  3. Připouštím,že páni redaktoři by se mohli alespoň trochu mezi sebou informovat o tom co píší... Ten nešťastný řetěz - asi opisuje z nějakého oficiálního materiálu od škodovky. Když se podívám do jejich dílenské učební pomůcky,tak tam je,mimo jiné,také tato věta: "Pohon vačkového hřídele i olejového čerpadla obstarávají bezúdržbové ozubené řetězy,poháněné řetězovými koly od klikového hřídele"... Hele,tady je pár lidí s 1.2 TSI co jim odešlo turbo a pak také fůra lidí co s ním nemá problém - prostě u každé motorizace se najde nějaká typická závada,která samozřejmě většinou nepostihne všechny. A ten řetěz tam nejspíš bude spadat také,alespoň než se s tím v Bolce vypořádají,no. A co se týče 2.0 TDI,nevím,neznám nikoho z tímto motorem,ale pro informaci se stačí podívat do sekce motorů Octavia II,např.zde: Ono to totiž vypadá tak,že jsi dotčen,když někdo zkritizuje zrovna tu "tvoji" motorizaci. Tady jsem vyštrachal dokonce 2.0 TDI CR 125 kW v Superbu II,kde mu mimo jiné,také praskla hlava (i když majitel s tím jezdí dost ostře):
    1 bod
  4. Obecně by měl být rozvod řetězem bezúdržbový a bezproblémový - na rozdíl od řemenů. Někdy se to ovšem konstruktérům lehce vymkne z ruky - např.viz 1.2 HTP a jejich přeskakující rozvody z prvních let výroby. Navíc ten srovnávací článek je o nových vozech,kde nikdy nepíší o závádách na motorech,poněvadž je mají většinou úplně nové,nebo s několika málo tisíci km. Minule to bylo v rubrice bazar kde už je to jakoby po nějaké době a popisují tam nejčastější závady. Otázka je,kde ty informace berou,AAA Auto,Auto Esa a pod.? Ty vidíš histerii kolem jednoho motoru z dílny koncernu,zatímco SM bývá dost často osočován,že "nadržuje" koncernu,obvzlášť škodovce... tak nevím co nemá obdobu,když se občas něco zkritizuje. A mimochodem,ty závady na 2.0 TDI tam popsané se nevyskytují?
    1 bod
  5. Jsem tam zapoměl napsat,že to zkoušeli na dálnici a při dosažení 130 km/h vynulovali počítač,pak to rozjeli na těch 180 a udržovali na vzdálenosti cca 28 km konstatní rychlost-trasa většinou po rovině. No já mám 1,6 tak nevím kolik by papala,ale asi to bude taky pěknej kotel...
    1 bod
  6. Znak RS na přední masce je řekl, bych taky přilepený jinde než by měl být...
    1 bod
  7. Sice nemam TSi, ale ukazatel teploty oleje na MaxiDOTu u me OII 1.9 TDi mam. Bezna provozni teplota oleje kolisa podle vnejsi teploty, ale rekneme ze ted v lete pri bezne jizde v rozmezi 90-95°C. Kdyz byly vedra nad 30°C, na dalnici teplota stoupala nad 100°C (102-106). A ano, ukazatel ukazuje hodnotu az nad 50°C, je to popsano i v navodu. Provozni teplota oleje (a tedy dobre zahraty motor) je od tech alespon 85°C vys. Diky tomuhle ukazateli je vyborne videt rozdil v zahrivani vody a oleje. A pritom prave olej je ten rozhodujici pro dukladne prohrati motoru.
    1 bod
  8. Nelze to vše paušalizovat, prostě je to náhoda, akorát tady na foru to vypada že každe druhe auto s motorem tsi je nahovno a odchazi všechno od turba až po znak na kapotě. Těch koncernovych aut s tsi motorama jezdi mraky, tak zbytečně neplašte.
    0 bodů
  9. Súhlas. Ešte som doteraz ani raz nepresiahol 100°C pri oleji a to už bolo vonku aj skoro 30°C a nešetril som auto ani do kopca...
    0 bodů
  10. ale notak TSi motor je k oleji daleko šetrnější než třeba HTP. Olej se nezahřívá ani lokálně nad 110°C i při nejdrsnějším namáhání. V běžných podmínkách do 100°C. Teploty se prakticky neodlišují od atmosférických motorů. To, že jsou zahřáté lopatky turba, neznamená, že je zahřátá i jeho hřídel na tu samou teplotu!!
    0 bodů
  11. Řemeny? To snad ani ne, 1.2 TSI má řetěz...
    -1 bodů
  12. ja richtig, je to jenom náhoda, mladoboleslavští soudruzi by si přece nedovolili vypustit na český náročný trh nové nevyladěné turbíčko jen tak nějak politicky, aby splnili úkoly koncernu problémy má jen pár jedinců, kteří táhnou studené turbíčko do obrátek hned po otočení klíčkem a po dojezdu nenechají vůbec vychladnout a hned vytahujou klíč a pakují se z auta se pak diví, že maj po pár tisících km auto zralý do servisu a turbo na výměnu
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...