Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/24/11 ve všech sekcích

  1. ak ma niekto pocit ze svojim prispevkom niekoho napadam tak sa ospravedlnujem pretoze som to tak vobec nemal v umysle Pisem tu svoj nazor na tento motor tak ako kazdy a kvoli tomu existuju fora ako je toto. Vela ludi tu hladaja informacie aby sa rozhodli co kupit. Sam som sa bol s tymto motorom 1.2tsi 77 previest a bol som velmi priemne prekvapeny ako kulturou chodu tak aj krutakom a nizkou spotrebou. Motor sa vyraba takmer2 roky a SA az teraz vypise "utajenu zvolavacku"... A neverim tomu ze take problemy ktore sa prejavia po 15tkm sa nedali odhalit uz pri testovani jak konstrukne chyby , tak nekvalitni dodavatelia. Jedine vysvetleni je ze to ma na svedomi parta konstrukteru HTP Co sa tyka dochladzovania mame vo firme niekolko 1.9TDI motorov niktore maju cez 260tkm snad nemusim vysvetlovat ze v sluzobakoch sa nikto o dochladzovanie motora nestara. a v tych 11 autach nebolo menene ani jedno turbo. Spat k mojmu vypoctu . Keby som mal vo firme v autach namiesto 1.9TDI 1.2TSI a vsetci vodici by museli dodrziavat 2min dochladzovanie tak tie cisla by boli este o nieco "zauimavejsie"
    1 bod
  2. No a o co ti jde ? Jsi nervozní ? Ty jsi spokojen s motorem 1,2 TSI....To mě těší..... Že je větší kubatura na nic,to je snad vtip ne? Koupil by jsi si 3 válec HTP? Máš pravdu, je to v podstatě stejný,do cíle dojedou oba dva..... Spoustě lidí tady mění rozvody a ty děláš,že se nic neděje...,no tak se nic neděje. U mě se opravdu nic neděje, můj Yeti s motorem 103 kw jezdí bezvadně, už mám 15 tisíc km bez problémů a podle zkušeností s předchozími diesely 103 kw, bude bez problémů i následujících 475 tisíc km, bohužel všechny motory se VW rozhodně stejně nepovedly.Já jsem s motory VW spokojen - mám Yetiho a předtím 3 Octavie a žádnou vadu motoru jsem nikdy neměl-to najedu ročně 30-40 tisíc km a auto držím 10 let (5let ve firmě a 5 let ho mají kluci). Respektive-až na výměnu váhy vzduchu u 66kw za 3,5 tisíce,což jsem přežil v klidu. Tak jsme na tom oba stejně,oba spokojení zákazníci Škody auto ! Mimochodem, konstruktér nejsem, jsem jen člověk,co vnímá situaci kolem a nestrká hlavu do písku. Naprosto chápu nasranost lidí, co šetří 20 let 360 tisíc na auto a pak se klepou strachy,aby jim vydrželo. Tak to se na foru právě řeší. Můžu tě ubezpečit, že to nikomu nepřeji, to bych asi na tyto stránky nelez.
    1 bod
  3. Tak, mile damy a pani - Yetik je doma! Moc som ho este neprevetral, ale zatial som nadseny hlavne z tych xenonovych svetiel s AFS... (uz to pisem treti krat, ale je to tak - sorry) Tie dratky su proti zapadajucemu slnku trosku vidiet, trblietaju sa, ale vobec NEVADIA! Po tme ich vobec proti svetlam aut v protismere nie je vidiet (teda aspon za sucha)... Takze, zatial V POHODE - uz sa "tesim" az ich otestujem, ked sa zarosia okna - a samozrejme ze na zimu - az sa nebude musiet skrabat... YetiFan
    1 bod
  4. A hlavně - dvojžárovková světla FI jsou sice pro uživatele "výborná", protože šajnujou jak peklo, ale běda jak si milý uživatel "pozapomene" stáhnout při zatížení parabolky dolů nebo když se mu nedej pámbu rozštelujou - to pak je na zastřelení od všech, co jedou proti němu. Když máme srovnávat "paraboly s čirou optikou" z FI a projektory "s cornerem i bez" z FII/R, tak musím říct, že srovnáváme dva naprosto opačné extrémy co se týče osvětlení a funkce. Kdo byl zvyklý jezdit s FI, po přechodu na projektory brečí - ale kdo někdy potkal v protisměru "jedničku fábuli", která mu naprosto nesilomrdně vypálila černý fleky do sítnic (a kdo takovou NEPOTKAL???!!!), tak ten je za projektorová světla škodofce jednoznačně vděčnej jak jezevčík... A pokud si nějakej vohnout do těch parabol ještě nacpe HIDy, tak to už je totálně na klacek...
    1 bod
  5. pokúsim sa sem vniesť trošku svetla ohľadom dohadov či je alebo nie je ZVOLÁVACIA AKCIA na motory 1,2 TSI či už na CZ alebo SK -ŠA vydala dielenskú akciu na základe ktorej sa vymieňa rozv.reťaz,jeho napinák a spodná skriň rozv.reťaze.Okrem toho je nutné vymeniť aj olej a olejový filter...týka sa to motorizácie 63 aj 77kW s kódmi motorov CBZA a CBZB...MR 2010 a 2011.. -ďalej sa uvádza,že zákazníkov zvolávať NEBUDÚ....oprava sa bude prevádzať v rámci ročnej prehliadky alebo pri akéjkoľvek návšteve zákazníka v servise.. -v každom prípade treba pred opravou vozidlo skontrolovať pomocou systému ELSA alebo SERVICE ONLINE či vozidlo skutočne do tejto akcie spadá... ak nemáte problém sem hodiť VIN-ko alebo poprípade do SS,tak sa pokúsim orientačne zistiť či vaše vozidlo do tejto akcie spadá
    1 bod
  6. Nevim, jestli to nekomu z vas pomuze, ale taky sem ted doresil muj problem s popelnikem. Nechtela potvora drzet zavrena, tak sem ho cely vymontoval (4x torx) a oddelal dvirka - 2 pantiky na stranach, jeden pantik jde odelat uplne je na nem zadelana ta pruzinka. Na tech dvirkach popelniku na jednom boku ma byt takovy plastovy vystupek, ktery jezdi v protikusu v tele popelniku a dela prave ten efekt zavreni a zacvaknuti. Jenze casem se pouzivanim ten plastovy vystupek uplne zbrousil, takze se to nedalo zavrit. Oprava : nahratym spendlikem sem do tech dvirek udelal malinky otvor skrz(vrtani nedoporucuju, je to dost na kraji a asi by se rozek odstipnul) v miste kde byl ten plastovy vystupek. Do otvoru jsem zasrouboval malinky sroubek s ucvaknutou hlavickou. Musi trcet cca 2-3mm. Cele slozil, promazal kolejnicky a popelnik zase popelnikuje Snad to nekomu pomuze fotky jsem nedelal, ani snad nejsou treba. Je to dost primitivni, jen pochopit princip.
    1 bod
  7. Dochlazovat turbo musíš u všech turbomotorů, ať je to Škodovka, Audi nebo BMW. Dělám to i u Supa II 1,8 TSI a známý to dělá i u dieselového BMW X1. A tento "ženiální" výpočet je taky dost zavádějící. Jestli nemáš nervy a čas, doporučuji DELI SUPER pro den, který má 25 hodin. Já to tak praktikuji již několik let, takže mám 1h denně navíc, což činí 7h týdně. A víš, kolik je to za měsíc nebo rok! Navíc čokoládka je na nervičky. Takže pokud nevynechám svoji dávku, jsem v poho. MÁM POCIT, ŽE SE TO TADY TROCHU ZVRHÁVÁ, PROTO PROSÍM ZPĚT K TÉMATU A NE K OSOBNÍMU NAPADÁNÍ. Už jsem psal, že jsem s motorem spokojen, i když někdy bych trošku víc koníků pod kapotou potřeboval. Neměl jsem s ním poblémy a to, že mi vyměnili rozvody, mě učinilo klidnějším. Kupoval jsem předváděčku, jezdil s ní většinou sám ředitel. Než jsem Yetíka koupil, několikrát jsme spolu o voze mluvili. Nelituji, že Yetíka s touto motorizací mám. Co bude příště nevím, možná další Yetík (pro změnu s jinou motorizací).
    0 bodů
  8. v návodu se píše: "Upozornění! Po déletrvajícím vyšším zatížení motoru jej nevypínejte ihned po ukončení jízdy, ale ponechte motor v chodu při volnoběžných otáčkách po dobu asi 2 minut. Zabráníte tak přehřátí odstaveného motoru." fajn ked sa nad tym zamyslim tak ja urobim priemerne 5 startov za den. ak mam dochladzovat turbo 2 min tak za rok to bude 5x2=10x365=3650min co je 3650/60=60,8hodin a to je 2,5dni v roku pojde auto na volnobeh aby sa chladilo. kolko je to spaleneho benzinu uz nepocitam ani straceneho casu. Skutocne motor pre ludi s pevnymi nervami a dostatkom volneho casu co ja buhuzial nemam
    0 bodů
  9. To co jsem říkal nebylo určeno ani tak tobě,jako tomu kolegovi,co si o problematice výběru gum a kol chtěl trochu podebatovat.Na zimu se obvykle používají užší,protože víc auto drží,snad víš proč,jednoduchý fyzikální zákon. Ty jsi zřejmě názoru,že v zimě čím širší gumy,tím lepší..No tohle je hodně odvážný.Ale nakonec ta Fyzika není srozumitelná pro každého. Ty jsi upřednostnil jen vzhledovou stránku věci-tvoji subjektivní,já jsem ji rozšířil o další věci, které s tím souvisí. To vadí?Ty jsi o tomhle pomlčel,zajímavý postup....Řetězy nikdy nepoužívám,ale pokud ten dotyčný ano,tak jsem ho upozornil na tuhle problematiku. To jsi už vůbec nepochopil. Mimochodem,že jsou ty 17tky pro spoustu lidí tvrdý,to řeklo několik lidí,co ty auta testovali a dělají to ve svý pracovní náplni.Takže auta trochu znají,protože jich hodně odzkoušeli. Já budu mít na autě 17tky i 16tky,což je celkem rozumný kompromis. Tak si myslím,že je dobrý se zmínit o tom pohodlí jízdy.Nebo myslíš,že to ostatní lidi nezajímá? Pneu 215/60/17 není můj vlastní pokus,to se pleteš, je to standartní postup firmy Delta v Německu,to jsi nevěděl? Off road gumy na SUV? Kde jsi to ode mne slyšel? To je tvoje fantazie.Já se do terénu nechystám,to bych si na to Yetiho nekupoval. Mě je taky jedno,co si obouváš ty a nikomu nevnucuji svoje názory. No a malý děti koukaj jen na vzhled,to máš úplně pravdu. Mimochodem,hledat polymerní nátěr uvnitř gum,jak jsi se zmínil dřív,to má k malým dětem skutečně blízko a svědčí to o hlubokých neznalostech dotyčného. Tak snad hlavně hodně zdraví,to ostatní už se vyřeší.
    -1 bodů
  10. No, problematika serizeni svetel a HID je jasna vec, o tom nema cenu diskutovat. Nicmene pro porovnavani ucinnosti svetlometu je potreba mit danou premisu, ze ta ci ona svetla jsou serizena spravne. Argumetovat tim, ze projektory FII/R predFL sviti sice naprd, ale je to vlastne OK, protoze v pripade spatneho serizeni neoslnujou tolik jako svetla FI, je zcestny a ucelovy. Svetla FI byly vyborny, jejich drobnym problemem byly jen nerovnomerne rozprostreni svetla a "bludny" paprsky dany parabolovou (FF) technikou, ktere obtezuji hlavne pri mlze v podobe samooslnovani. Projektory FII/R predFL maji sice diky DE modulu perfektni rozprostreni parpsku na silnici, ale jeho geometrie a intenzita vychazejiciho svetla je proste mizerna a paradoxne (jak uz bylo receno) je zakladni svetlomet s H4 uzivatelsky ucinnejsi. Faceliftova svetla s DE modulem nastesti tenhle handicap odstranila zmenou z bi-halogenu na klasicky 2xH7.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...