Takze som to uspesne zvladol aj ja bez demontaze palubovky... Pripajam kratky navod a fotky
Ja som mal ten plastovy drziak serva len s jednym zacvakavacim uchytom.
0. klapka je v polohe studeny vzduch (kto chce, odpoji minus baterie, kto sa neboji len vytiahne kluce), celovka na hlave | 1. demontovat spodny plast u vodica | 2. demontovat prednu cast stredoveho tunela pod palubovkou (vytiahnut 2 stuple zboku a tahom vysunut nahor [su tam take zachytky - zuby, musi sa to z nich vytiahnut] a opatrne vytiahnut k sebe, ide to tazko) | 3. demontovat ofuk noh vodica (1 srob, a vytiahnut) | 4. mame obnazeny ten velky plech a dieru v nom, cez ktoru prechadzal ofuk | 5. zospodu je vidno konektor serva (fialovy) a uzku medzeru kade sa da vytianut servo nadol | 6. odpojit konetor a uvolnit kabelaz zo zachytiek | 7. uvolnit zacvakavaciu zachytku (iny typ ma zachytku aj hore - cez dieru v plechu po ofuku) | 8. teraz pride ta zabavna cast - vytiahnut servo - treba vela trpezlivosti a sikovne prsty, ja som to mal napichnute uz len na 2 zachytoch | 8. po uvolneni serva ostava este 1 zachytka kabelaze zvrchu serva - tenke prsty pomozu | 9. vytiahnut servo medzerou nadol (ta vacsia verzia musi mozno cez otvor v plechu, neviem) | 10. vybrat servo z plastoveho drziaku a rozobrat | 11. vybrat trimer, odchylit cierny plast a vystriekat kontaktolom + pohybat (cistenie zopakovat viackrat a nechat vytiect) | 12. vsetko zlozit naspat v opacnom poradi... (ozubene kolieska zapadnu len v spravnej polohe, neda sa to namontovat nespravne, su tam 2 polovicne zuby) | 13. otestovat a nastavit vag-om | HOTOVO
Konecne mi pekne funguje regulacia tepleho vzduchu
Prajem prijemnu zabavu