Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/27/11 ve všech sekcích

  1. No já nevím - ale kdybych já měl zorganizovat výměnu cca 100 000 sad rozvodovýho pohonu, tak bych z toho měl taky hlavu jak beobachtungluftballon - takže hovno přestavba, ale prostě hlavy v pejru z toho bordelu, kterej s tou hromadnou hurá-akcí nastal. Dlužno říci jediné: KONEČNĚ...
    2 body
  2. Takze som to uspesne zvladol aj ja bez demontaze palubovky... Pripajam kratky navod a fotky Ja som mal ten plastovy drziak serva len s jednym zacvakavacim uchytom. 0. klapka je v polohe studeny vzduch (kto chce, odpoji minus baterie, kto sa neboji len vytiahne kluce), celovka na hlave | 1. demontovat spodny plast u vodica | 2. demontovat prednu cast stredoveho tunela pod palubovkou (vytiahnut 2 stuple zboku a tahom vysunut nahor [su tam take zachytky - zuby, musi sa to z nich vytiahnut] a opatrne vytiahnut k sebe, ide to tazko) | 3. demontovat ofuk noh vodica (1 srob, a vytiahnut) | 4. mame obnazeny ten velky plech a dieru v nom, cez ktoru prechadzal ofuk | 5. zospodu je vidno konektor serva (fialovy) a uzku medzeru kade sa da vytianut servo nadol | 6. odpojit konetor a uvolnit kabelaz zo zachytiek | 7. uvolnit zacvakavaciu zachytku (iny typ ma zachytku aj hore - cez dieru v plechu po ofuku) | 8. teraz pride ta zabavna cast - vytiahnut servo - treba vela trpezlivosti a sikovne prsty, ja som to mal napichnute uz len na 2 zachytoch | 8. po uvolneni serva ostava este 1 zachytka kabelaze zvrchu serva - tenke prsty pomozu | 9. vytiahnut servo medzerou nadol (ta vacsia verzia musi mozno cez otvor v plechu, neviem) | 10. vybrat servo z plastoveho drziaku a rozobrat | 11. vybrat trimer, odchylit cierny plast a vystriekat kontaktolom + pohybat (cistenie zopakovat viackrat a nechat vytiect) | 12. vsetko zlozit naspat v opacnom poradi... (ozubene kolieska zapadnu len v spravnej polohe, neda sa to namontovat nespravne, su tam 2 polovicne zuby) | 13. otestovat a nastavit vag-om | HOTOVO Konecne mi pekne funguje regulacia tepleho vzduchu Prajem prijemnu zabavu
    1 bod
  3. S odstupom času, po dnesnej konzultacii so servisom ma objednali na štvrtok na výmenu rozv. retaze + napinak + olej + filter, vsetko v ramci zaruky. Auto bude v servise do piatka. Zo strany SA to nie je zvolavacia akcia, preto kto pride na prvu garancku a nahlasi uvedene problemy, tak to vymenia. Take maju pokyny od SA. Netreba zbytocne vyvolavat paniku, na kazdeho to pride. Po vymene dam vediet ako to dopadlo.
    1 bod
  4. V posledním videu je patrné, že to dělá opakovaně - kdy by měl být napínák natlakovaný a řetěz napnutý, jak zmínil Ekar. Takže tu něco nehraje... Asi to není zas tak jednoduché jak se na první pohled zdá
    1 bod
  5. No myslím,že 100 000 motorů nikdo opravovat hned nebude. Čekají prostě kdo s tím přijde,tomu to vymění. Stačí si projít některé VW forum. Golfy 1.2 TSI na výměnu rozvodů se tam začínají množit. Bohužel jsou v tom evidentně namočeny i 1.4 TSI,i když jsou ve výrobě někdy od roku 2006. A to jsem si ji raději koupil než 1.2 TSI,s kterou mám pořád nějaké problémy na mé služební FII. Zlatá Felicie.
    1 bod
  6. Pozdě. Už tak ocejchovaný JSOU - stačí se jít podívat do bazarů... A za všecko může strkání hlavy do písku a snaha zamést všecko svinstvo pod koberec - kdyby řekli na rovinu "máme problémy u 1,2TSI s turbama a obecně s "bezúdržbovým" rozvoďákem, bude se to na svolávačku měnit" a tu svolávačku IHNED UDĚLALI, mohlo být už 3/4 roku po srandě. Sice by na tom nějaký to €uro prodělali, ale rozhodně by to soudruhy z Vlkohradu nestálo gatě. Taky celý objem akce by byl několikanásobně menší. Takhle se může úplně klidně stát, že svým přizdisráčským přístupem a škudlením na nesprávným místě po ali i to, co se ještě neposralo "samo". Hlavně že zaplatili megareklamu, ale vys*ali se na co nejlepší otestování výrobku, se kterým halasně vytáhli na trh. Měli to obrátit - a víc floků vrazit do zajištění co největší spolehlivosti - jak se říká dobrý zboží by se brzo vychválilo samo, ale samochvála smrdí...
    0 bodů
  7. Neboj - jak se to rozkřikne, že se taková akce dělá, budou to HURÁ stylem chtít vyměnit i ti, kteří už mají motor vyrobený po datu záměny přímo na lince a tudíž už mají v motoru "novou" sadu... Nebylo by to poprvé, co by se takto lidi "zbláznili"... Řekl bych, že to "nejspíš" by bylo vhodnější položit jako hraničící s jistotou...
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...