co sa tyka prisposobenia skrtiacej klapky po cisteni/demontazi - z dielenskej prirucky :
Prizpùsobení rídicí jednotky motoru jednotce ovládání škrticí klapky -J338-
Prizpùsobením se rídicí jednotka motoru adaptuje pri
zapnutém zapalování a stojícím motoru na rùzné polohy
škrticí klapky. Tyto polohy jsou ukládány do pameti rídicí
jednotky motoru. Zpìtná vazba o poloze škrticí klapky se
provádí pomocí obou snímaèù úhlu pro pohon škrticí
klapky.
Pokud se jednotka ovládání škrticí klapky -J338- nebo
rídicí jednotka motoru demontuje, montuje nebo prípad-
ne vymenuje, nebo preruší-Ii se napájení !!! od rídicí jednotky motoru, je treba vždy provést prizpùsobení.
Adaptace (prizpùsobení) se provádí:
1.)zahájením uvedení do základního nastavení, (funkce
04), zobrazovaná skupina 060 pri zapnutém zapa-
lování.
2.)automaticky, jestliže je zapalování zapnuto nejméne
6 s, aniž by byl nastartován motor nebo sešlápnut
pedál akcelerace, a rídicí jednotka motoru rozpozná
"potrebu adaptace". (Zde se ovšem nedá poznat, zda
byla adaptace provedena úspešnì ci nikoliv.) Potrebu
adaptace rozpozná rídicí jednotka motoru tehdy, jest-
liže hodnoty napìtí od snímacù úhlu, uložené v pamì-
ti, nesouhlasí v rámci urèité tolerance s hodnotami,
které jsou právì namìreny.
OU Upozornìní!
Behem automatického prizpùsobení nesmí dojít k nastar-
tování motoru.
znamena to, ze aj po vymene baterie treba urobit automaticke prisposobenie?
Edit:postup cistenia
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202
reset prisposobenia:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html