Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/07/11 ve všech sekcích

  1. Zas takovy drama to neni Ekkare, jizda po dalnici Praha - Zlin a zpet a prumer 7.2l/100km, a to jsem se vetsinu cesty pohyboval kolem 150-160 tachometrovych. Co na to katalyzator nevim, ale priste se ho zeptam . Jeli jsme ve dvou. a v kufru dve male tasky.
    3 body
  2. Ten údaj mi vyhazoval PP po cestě Hradec Králové - Praha Kbely a na otočku zase zpátky po D11 - pravda, nedržel jsem se striktně limitů, ale šlapal jsem auťáčku na krk co to šlo, protože jsem SPĚCHAL. Takže rychlost (bylo to v noci, provoz minimální) se celou cestu pohybovala mezi 160 a 190km/h a chlupáči naštěstí o5 spinkali jak nemluvňata nebo pomáhali & chránili někde jinde, jinak bych už byl několikrát "na roček bez"... Prostě pokud se TSI "veme u huby a dají se mu šporny", chlastá jak Rus. A dokud bude konstrukčně uspořádané tak jak je (myšleno výfuk + kat & hlava + současný SW), nic se s tím nedá udělat. Můj vlastní 1,4 atmosféra sice až do 200 nejede, omezovač ho brejkne na maximálně 170, ale ani tehdy nežere víc jak cca 10,5-11l/100km. A to je Drobek o pořádný kus méně aerodynamický a podstatně těžší než fábule. Přitom by fábule s TSI mohla v klidu jezdit těch 170-180 za max.8 litrů - jen by se na ní nesměli podepsat prostřednictvím debilního umístění katalyzátoru ekoteroristi. Jenže emise se až do 4000rpm neřkuli ještě výš neměří (končí se na 2500rpm), takže tam už vysoká spotřeba a tím i vysoké emise CO2 nikomu nevadí - ani ekoteroristům. Mám informaci (z veřejného zdroje!), že u chystaného dalšího koncernového motoru bude výfukový kanál sdružený do jednoho svodu ještě uvnitř hlavy, kde bude ochlazován spolu se zbytkem hlavy normální chladicí kapalinou - aby teplota výfukových plynů a tím i katu umístěného jako u 1,2TSI hned za motorem sice rychle narostla na provozní hodnotu, ale ani při největším zatížení nepřekračovala hodnoty přípustné pro keramickou výstelku katu... Co to bude znamenat pro zatížení chladicí soustavy, tepelné zatížení materiálu hlavy, těsnění a dalších věcí se pozná, až se tento agregát objeví na trhu - protože koncern zajisté bude opět škudlit na nákladech na testy a nechá je udělat externí firmou bez vazby na výrobu a tím i bez "svědomí" vůči zákazníkům...
    1 bod
  3. Asi to bude ďalší príspevok OT, ale nech mi bude odpustené Páči sa mi záujem a starosť majiteľov iných motorizácií o problémy a nedostatky motorov TSI Neviem síce čím to je, ale ja napríklad nechodím na podstránky iných motorov, nakoľko nemám túto potrebu a už vôbec nie nafukovať a strašiť ..
    1 bod
  4. Tak pozoruji, že jsem si koupil vrak 1.2 TSI. Śkoda, že Ekkar nepracuje na vývoji TSi. Tam by totiž problém nebyl. MPI bych si nikdy nekoupil . TSI je dobrý motor. Ano, rozvodový řetěz je trochu problém, ale jízdní vlastnosti TSI jsou o něčem jiném, než MPI. Ten zátah je nádhera. A Ekkare, kolik km jsi s tím najezdil, že jsi tak chytrý a pouze kritizuješ?
    1 bod
  5. Riadiaca jednotka motor neprosí, ona ho riadi. Starý sw vstrekoval po studenom štarte pri zahrievaní motora a katalizátora príliš bohatú zmes, benzín kondenzoval na stenách valca a miešal sa s olejovým filmom. Ten kto jazdil v zime krátke trate, čiže veľa studených štartov, tak mu stúpla hladina oleja, tak sa stalo aj mne. Pri dlhšej jazde sa benzín z oleja odparí a hladina klesne na pôvodnú úroveň. Po nahratí nového sw sa to zlepšilo.
    1 bod
  6. Ještě tam chybí problém s plynovým pedálem o kterém se moc nemluví, přitom škoda o tom dobře ví a dokonce je na něj dílenská akce. Ten jsem řešil asi před měsícem. A mimochodem - už zase svítí kontrolka EPC a "Porucha motoru. Do servisu!" na MaxiDotu. Tentokrát to vypadá na turbo. Představa, že by se mi tohle stalo před týdnem, kdy jsem jel 500 km ze Slovenska a celou cestu bych jel na nouzový režim max. 80 km/h... no potěš. Já názor že "kdyžtak mi vymění 5x rozvody zadarmo a pohoda" nesdílím, mě to stojí čas, který je v mém případě celkem drahý, náklady na náhradní auto (které škoda neposkytne zadarmo, dokud stávající nezůstane někde kvůli poruše stát - nouzvý režim nestačí) a hlavně nervy. Ty rozvody ještě třeba nejsou tak fatální, když budu 1000 km od domova a ozvou se po startu, tak vím, že domu ještě dojedu (nebo už někomu řetěz přeskočil?¨), ale to turbo, nebo ten plynový pedál naštve. Že může odejít turbo třeba u nějaké Octavie TDi koupené v bazaru se 150 000 km na tachometru se dá i předpokládat, ale já mám 26 000 km. Tak uvidíme jestli to bude turbo... Takže pro mě platí jako všude jinde - 3x to samé a dost, 4x to samé a dost...
    1 bod
  7. problém s turbom a odchádzajúcim servom je vyriešený inovovaným typom problém s reťazou a napinákom je vyriešený opravárenskou sadou, u nových motorov, novým typom problém s kolísanim otáčok po štarte je vyriešený novým sw problém s prenikaním benzínu do oleja tiež s novým sw problém so zapalovacími káblami vyriešený debilným krytom problém s podpálenými ventilmi? o nikom neviem ani som nečítal, toto mi príde ako fáma ktorú niekto (asi pan cimbu) rozšíril kto ten motor prirovnáva k HTP. A ak aj, tak to mohla sposobovať vyťahaná reťaz a tým vzniknutá zmena časovania. ostatné problémy ako vadné vstreky, škrtiaca klapka, palivové čerpadlo sú zriedkavé a vyskytuju sa pri všetkých mototoch. Koncern problémy rieši, ale trvá to dlho a prístup k zákazníkom, ktorí so obetovali tento motor testovať je otrasný. A to mi najviac vadí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...