Můj podpis je pouze o tom, která auta jsem vlastnil a vlastním - ne o těch, se kterými jsem kdy jezdil. A až budeš mít najezděno to co já nacouváno, tak budeš moct vykřikovat o někom že žvástá. Ty totiž nejsi diamant, ty jsi jantar. Radši vychladni, mopede...
Pokud se někomu nelíbí formulace "civilní výkon 100kobyl z dvanáctistovky", tak ať si uvědomí že před rokem 1994 jezdily Formuli 1 monoposty s turbomotorem o obsahu 1500ccm - a s výkonem pro kvalifikaci nastaveným až nad hranici 1500 koní - tedy co kubický centimetr, to skoro 3/4 kW výkonu. Samozřejmě, motor vydržel v tomto režimu hodinu chodu - a pak šel na totálku... 77kW z obsahu 1,2l je tedy v tomto srovnání zlomek - ale přesto je to dvojnásobek výkonu, který by téměř identická dvanáctistovka podávala v atmosférické verzi. Pochybovat o tom, že běžné produkční osobní auto je "civilní" snad nikdo nebude.
O srovnání spolehlivosti 1,2TSI a 1,4 jsem nikde NIC nepsal, natož abych tvrdil, že (moje) 1,4 je vrchol spolehlivosti - pouze jsem si dovolil konstatovat, že výrobce zkrouhnul náklady na vývoj něčeho, co by mělo vydržet naprosto běžně 250 000km - a najednou tu máme po roce výroby a prodeje a s kilometrovým proběhem pod 20 000km výměny dosti důležitých komponent nikoliv proto, že s nimi uživatel špatně zacházel, ale proto, že předvýrobní testy neodhalily to, co by při správném rozsahu provedení odhalit měly - a výrobce dělá mrtvého brouka. Pánové kritici mých řádek, naučte se nejdříve číst A NEDOMÝŠLET SI NĚCO CO JSEM NENAPSAL, než začnete mne obviňovat z nějaké kritiky a vkládat mi do úst tvrzení, kterých jsem se nikdy nedopustil - nebudete se zbytečně zesměšňovat...