Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/12 ve všech sekcích

  1. to nepomůže.Bohužel to je pro poldy další jednoduchý příjem.Taky neschvaluju ty nejtmavší fólie a už vůbec ne ty zrcadlové,ale taky jsem je tam nedával jen kvůli designu ale i praktičnosti.Pomaleji se nahřívá auto,je to bezpečnější co se týká navigace a vidět je taky dobře.Bohužel zase jeden paskvil z dílny těch našich pitomců.Všude samí odborníci,ale aby se postarali o tu zajebanou D47 tady u nás to ani omylem.Hamba jim.
    1 bod
  2. No prave, primo bych rekl vkusne Odeslano z Iphone 4S
    1 bod
  3. Zkus napsat uživateli Váša ten co se týče elektroniky tak ví prakticky skoro všechno
    1 bod
  4. Diky za foto, cekal jsem dlouho nez uvidim rooma s rs naraznikem Odeslano z Iphone 4S
    1 bod
  5. Mna zas zaujal tento RS naraznik na Roome
    1 bod
  6. 1.2TSI Dalnice zatiženi tři lidi stejna trat Rychlost tachometrová spotřeba jenom dalnice tempomat 90km vzdálenost 100km , 50km tam a zpět spotřeba 5.1l . tempomat 100km vzdálenost 50km zpět 5.6 průměr 103km/h tempomat 100km vzdálenost 50km zpět 4.9l průměr 97km/h tempomat 100km vzdálenost 50km tam 5.4l průměr 98km/h tempomat 110km vzdálenost 50km tam 6.6l průměr 108km/h tempomat 110km vzdálenost 50km zpět 5.0l průměr 107km/h tempomat 130km vzdálenost 50km tam 7.1l průměr 128km/h tempomat 130km vzdálenost 50km zpět 6.9l průměr 125km/h Okreska eko dva dospělí dvě děti 30km tam přes vesnice průměr 56km/h tam 4,8l , zpět 30km průměr 55km/h spotřeba 4.2L
    1 bod
  7. tak už jí mám taky a je to bomba, když děláš něco v motoru tak se nemusíš bát že si jebneš tím zámkem do hlavy vřele doporučuji
    1 bod
  8. Aj ja som si plynovú vzperu kúpil kvôli pohodliu. Ale cez peniaze to neriešim. Ak by som to mal riešiť cez cenu, tak si nekúpim Fabiu RS, ale len Classic-a a možno ani Fabiu nie, len nejaký Logan. Bol som si vyskúšať kapotu na OII aj FII. Je nespochybniteľné, že kapota OII je väčšia a hlavne dlhšia. To znamená väčšiu váhu a aj väčšiu páku. Prekvapivo ale vzpera u OII dvíha kapotu silnejšie a pomoc vzpery začína pomerne skoro. Kapota sa však zastaví nižšie, než s pôvodnou mechanickou vzperou. Naopak u Fabie sa kapota začne sama dvíhať až zhruba od polovice dráhy a zodvihne sa vyššie. Povedal by som, že sa zastaví až na doraze pántov. Povedal by som, že vzhľadom na počty vyrobených kusov si Milotec nemôže (na rozdiel od napr. VW) dovoliť vyrábať pre každý typ auta inú vzperu, ale sa používa jedna vzpera pre viac typov a značiek áut. A samozrejme sa musí úchyt prispôsobiť aj úchytom a skrutkám na kapote a na blatníku. A ešte k tej výške otvárania kapoty u FII. Zameral som sa vyslovene na to zatváranie a úplne bez problémov na kapotu dosiahnem, nárazníka sa vôbec nedotýkam a som presvedčený, že by na otvorenú kapotu dosiahol aj podstatne nižší človek.
    1 bod
  9. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...