Caute chlapi,
chcem vyrozpravat dvojdnovu story o oprave uz neskoro vyviazaneho (po 6r) zooxidovaneho kabeloveho zavazku od motoru na fabii.Nekamenujte ma,ze je to tu na viac miestach,vsade sa tliacha o vyviazani,ale nikto tu nepise ako zreparovat uz medene zily napadnute "rakovinou" medi.
Takze po vyviazani v autorizovanom servise mi odisiel templomer (ktory stale nefunguje,cidlo je OK) a klakson,ktory v nasom velkomeste je prepotrebny.Dva mesiace som sa na to chystal,az prisiel predlzeny vikend.Airbox,bateria von a z hrozou som zisitil,ze to mam pekne chytene.Narezal som izolaciu.Medenka,alebo sciernuty kabel pod izolaciou siahal az k torpedu.Je krehky,zlomi sa pri mensom prehybani.
Je tam nafigu pristup.Takze som to vycvakal asi 15 kablov zo 40tich a zacal letovat zdrave prepojky.Letovanie je jedinny sposob ako to spravit na veky a spolahlivo.Pri letovani je samotny pruser,na tu medenku vam ziadny cin nechyti!!!!!!!!!!!!!!! A to mam specialnu chemiu, fluxery, multicore cin a priemyselnu mikropajku.Musite to rozpliest a vyskrabat nozom,osmirglovat na ploche do zdravej medi.Je tam naprd pristup,za dva dni som mal krize v tahu.Pred samotnym zapajkovanim treba navliect silikonovu zmrstovaciu buzirku a dobre ju prehriat,aby splynula vodotesne s povodnou izolaciou.Potom klasika zapaskovat kvalitnou omotavackou.Smozrejme je tam ta hadicka od ostretkovacou,davajte bacha aby ste nezlomili ten plastovy holender,co sa mi podarilo.Ak si auto necham dlhsie vymenim cely kablovy zvazok,ktory stoji fakt 40000.Skoda asi vie ako sa robia ksefty z detskej choroby.