Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/09/12 ve všech sekcích

  1. I přes sériovost výroby a obrábění automaty je to stále "co kus" to originál. Jako za starých časů....
    1 bod
  2. Tak to vypadá, že máš už zažitý styl ježdění s těmito motory. Páč některým pánům redaktórům nestačí pomalu osm litrů. To mě žere taky, ale ve 150 km/h. A pak čti testy. Z toho jsem měl pomalu největší vítr, když jsem Octu kupoval. Stačila ovšem jízda z Čáslavi do Prahy 6, mimo dálnici a objezdem Prahy přes Nymburk, Mělník, Slaný, mimo dálnici, za 5.9 a obava se začala rozplývat. Pak jsem ještě zjistil, že i na dálnici to není špatný, ba že to žere méně než moje předchozí stokoňová Fabia a bylo vyhráno.
    1 bod
  3. Jsou tam opatření proti přeskočení řetězu a nyní, jak jsem psal mám to inovované turbo po podělání regulace na starém. Podělá se hovadina za 1000 k a jde do kélu turbo za 35 prutů...LOGIKA jako prase.A to má další opatření na nebrání oleje. Jinak nemůžu na motor nadávat. Olej ani s novým T neubývá, tichoučko, už i teplíčko na prvních metrech.... A Rapouš má k tomu menší čelní plochu a váha je stejná a tak by i ta spotřeba mohla jít blíž k šesti. A k tomu už nepotřebuju krabičku.
    1 bod
  4. To je známo. A poplatné spoustě aut, na vyjímky kde je max maxem... Je cca na maxu a ani neubývá a ani nepřibývá....Je to prostě máslostroj. Vyměním ho za rapida-má skoro stejný-osvědčený a jednoduchý spodek a tam je TSI v inovované řetězové verzi a bude pokoj. Vemu ho v bílé, eleganci a střechu nechám polepit. K tomu 17ky a MIssionL jak vyšity..... A závistiiví sousedi snad rozdíl nepoznají mimo více všímavých. Cenovka by měla být +- stejná jak tento škatulák a za ESP připlácet nebudu muset. Volba je asi jasná, kolegové.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...