Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/12 ve všech sekcích

  1. Tři podnikatelé se přihlásí na opravu plotu kolem ministerstva financi. Slovák vezme pásmo, změří délku plotu všechno načrtne na papír, něco spočítá a praví: "Spravím to za 350.000Kč, to je 200.000,- materiál, 100.000,- pro zaměstnance a 50.000,- je marže firmy..." Ukrajinec vezme palici, něco poměří, něco nakreslí, něco vypočítá.... "My to spravíme za 250.000 Kč to je 150.000 za materiál, 50.000,- za práci a 50.000,- marže firmy..." Čech se neobtěžuje žádným měřením, žádný nákres ani výpočty, přistoupí k úředníkovi a pošeptá mu: "Za 2.250.000Kč to udělám..." Ministerský úředník na to: "Jak jste došel k tak vysoké sumě???" Čech: "Milion tobě, milion mě a za 250.000,- to objednáme u toho Ukrajince!"
    1 bod
  2. objednáš záslepky na zadek a dáš je na předek, jdou tam.jedna stojí 58kč
    1 bod
  3. • Nepravidelný volnoběh motoru po studeném startu - motor nereaguje na plynový pedál a sporadicky může dojít k jeho zhasnutí. • U vozidla s automatickou převodovkou může sporadicky dojít při provozní teplotě a zastavení vozu (např. na křižovatce) ke zhasnutí motoru. • Při velmi nízkých okolních teplotách vůz nemá po studeném startu a při následné jízdě dostatečný výkon topení. V paměti závad řídicí jednotky motoru není uložena žádná závada. Technické pozadí Chybný SW řídicí jednotky motoru. Zavedení v sérii Opatření V případě výskytu a ověření závady je nutné za pomocí diagnostického přístroje VAS 505x přeprogramovat řídicí jednotku motoru online přes diagnostickou adresu 01. Starý SW Nový SW Fabia II, 1.2TSi 63kW CBZA - mechanická převodovka 03F 906 070AM 7494,8059,9170 03F 906 070AM 9695 Fabia II, 1.2TSi 77kW CBZB - mechanická převodovka 03F 906 070N 7496,8061,9172 03F 906 070N 9697 Fabia II, 1.2TSi 77kW CBZB - automatická převodovka 03F 906 070AD 7497,8062,9179 03F 906 070AD 9690 Starý SW Nový SW Roomster, 1.2TSi 63kW CBZA - mechanická převodovka 03F 906 070AR 7495,8060,9171 03F 906 070AR 9696 Roomster, 1.2TSi 77kW CBZB - mechanická převodovka 03F 906 070R 7498,8063,9173 03F 906 070R 9698 Roomster, 1.2TSi 77kW CBZB - automatická převodovka 03F 906 070AF 7499,8064,9180 03F 906 070AF 9691
    1 bod
  4. Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru Datum zveřejnění: 18.10.2012 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu. Technické pozadí Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem. Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla. Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru. Zavedení v sérii Opatření Informace pro zákazníka • Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku • Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.
    1 bod
  5. Kovové klepání po studeném startu Datum zveřejnění: 10.10.2012 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Kovové klepání po studeném startu, kovové hluky z oblasti rozvodů. Technické pozadí Prodloužený rozvodový řetěz. K prodloužení řetězu může dojít pouze do data výroby motoru 17.6.2011. K modifikaci rozvodů došlo od data výroby motoru 18.6.2011 včetně. Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou. Datum výroby motoru naleznete na čárovém kódu (viz Obr.1), poté bylo umístění změněno na chladič nasávaného vzduchu (viz Obr.2) nebo v systému Saga/2 v údajích o vozidle k danému číslu karoserie (viz Obr.3). Zavedení v sérii Modifikovaný rozvodový řetěz (od data výroby motoru 18.6.2011 včetně). Opatření Výměna rozvodového řetězu, hydraulického napínáku, motorového oleje a olejového filtru (dle postupu v dílenské příručce). • Pozor na dodržování hodnot utahovacích momentů, zejména při utahování šroubů M6 na víku rozvodů (Obr.4). • Volný řetěz pro pohon olejového čerpadla není závadou (Obr.5). Pokyny k vyúčtování KDNr / Druh závady: 1535 / 0010 Pracovní pozice: 1535 1992 č.j. dle aktuálního katalogu PP (54, 5J, 1Z) 1535 1984 č.j. dle aktuálního katalogu PP (5L) 0150 0000 č.j. dle diagnostického protokolu Pokyny k originálním dílům K opravě použijte dle dostupnosti skladových zásob následující sady: Opravárenská sada 03F 198 158 A (původní opravárenská sada 03F 198 158 bude po vyčerpání skladových zásob zrušena). Motorový olej / olejový filtr - dle aktuálního katalogu. • Opravárenské sady neobsahují díly pro montáž výfuku. Těsnicí tmely (D 176 501 A1 a D 176 600 A1) lze použít pro opravu více vozidel; těsnicí tmely objednávejte samostatně. Těsnicí kroužek radiální (038 103 085 C) vyměňte pouze v případě jeho poškození. Šrouby N 102 480 03 na upevnění vany motoru lze znovu použít. • Po výměně rozvodů vyměňte motorový olej + olejový filtr v rámci záruky. • Pokud je závada reklamována v rámci servisní prohlídky, výměnu motorového oleje + filtru neprovádějte na záruku. Motorový olej a filtr je již měněn právě v rámci servisní prohlídky. • V případě opakované reklamace, kdy již byla měněna opravárenská sada, vyměňte znovu opravárenskou sadu, motorový olej a olejový filtr. • Pokud byla již opravárenská sada měněna současně s výměnou motorového oleje a filtru neprovádějte znovu výměnu opravárenské sady. Analýzou bylo zjištěno, že k prodloužení rozvodového řetězu opakovaně nedochází.
    1 bod
  6. Mám stavitelnej podvozek KW Street Comfort a výsledek vypadá takhle: A měl bych dotaz: měníte na zimu podvozky za sériové, anebo se sportovníma jezdíte dál?
    1 bod
  7. Psal jsem to uz x-krat, takova prestavba je nelegalni, Skoda Auto ji ve svem vyjadreni primo zakazuje (ano, takova instrukce existuje) a tudiz by skrz STK nemela nikdy projit. Ze prochazi je jen šlendrián a neznalost techniků STK.
    1 bod
  8. Dne 10.9.2010 jsme dostali od společnosti ABC Tuning Group a.s. dopis, abychom stáhli diskuzi na našem fóru, kde se většina z diskutujících podivuje nad velkým nárůstem výkonu, který jmenovaná firma nabízí pomocí chipu. Protože se ve světě tuningu již pohybujeme delší dobu, i nás výkonostní hodnoty lajcky řečeno zarazily. Zvláště nárůst výkonu u motorů 1,9 SDI 47kW a po chipu 66kW. Obratem jsme se pokusili do firmy AB Tuning dovolat pana P.Juráčka, jenž je přecedou představenstva a je podepsán ve zmíněném dopise. Bohužel telefon zvedla osoba, která se ani nepředstavila, začala vyzvídat co a proč pana Juráčka voláme. Nakonec řekla že je v zahraničí a jen tak prostě zavěsila. Čímž jen v nás zvětšila nedůvěrihodnost k této firmě. Tímto žadám firmu o veřejné vyjádření k problému.
    1 bod
  9. No a ted mne zajímá, jestli jde prodloužit interval pro vynulování denní průměrné spotřeby. Když zastavím a za 3 hodiny zase vyjedu, tak údaj o denní průměrné spotřebě počítá znovu. Jestli to jde, tak prosím o sdělení cesty ve vagu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...