Presne, prakticky je to k nicemu. Jeste si pockam na dalsi odpovedi, ale aspon strucne.
Je to stejna medialni masirka jako s nedostatecnou sirkou.
Sirka je dulezita jen z pohledu vnejsiho designu.
Uvnitr je tento parametr dulezity jen v pripade, ze se auto obsazuje vzadu 3 lidmi, coz je minimum casu provozu auta.
O OII nikdo nerekne, ze je uzka a to jak z venku, tak zevnitr. Jet ale nekolik desitek nebo stovek kilometru vzadu uprostred je pro dospeleho stejnej "zazitek" jako v Rapidu nebo Fabii, je uplne jedno, ze v OII je nekolik malo centimetru na sirku vic... Aby to bylo pohodlne, muselo by se jednat o uplne jinou tridu auta.
Stejnej blabol se siri o mekcene horni casti pristrojovky. Kdy s tim mekcenym povrchem kdo prijde do styku? Jak casto se bezne saha na horni cast pristrojovky? Minimalne. Predevsim pri cisteni a na to je lepsi tvrdy plast.
Vrzani nebo nevrzani nezalezi na tom, jestli je pristrojovka mekcena nebo ne, ale na kvalite zpracovani a tuhosti karoserie.
Mimochodem, ve tride A0 to byla v roce 1999 prave FI, ktera prisla jako prvni se slushovou (=mekcenou) pristrojovkou.
FII v Classicu (dnes Active) uz mela tvrdou, az od Ambiente (dnes Ambition) mela mekcenou. Zakladnich FII s tvrdou pristrojovkou jezdi kvanta a nikde nejsou videt stiznosti na tvrdej povrch nebo ze by jim snad pristrojovka vrzala. Proc? Protoze nezalezi na tom, jestli je mekcena nebo tvrda, ale na zpracovani a slicovani.
Cely je to proste zase blabol našich "odborných" novinářů, ktery spousta lidi bohuzel slepe papouskuje.