Máš v tom celém postupu 2 velmi hrubé chyby - za prvé krycí "sklo" není akrylát ani polymethylmethakrylát (vulgo "plexisklo") - ten by byl za 2 roky tak zlikvidovaný UV zářením, že by se rozsypal na kousky už při přejezdu tramvajového pásu. Kryt je z polykarbonátu (PC), který je jednak mnohem tvrdší než PMMA a druhak je i odolnější proti UV záření.
A za druhé - pokud sbrousíš původní vrstvu ochranného krycího laku s poškozeným povrchem (škrábance a rýhy), je více než žádoucí neponechávat jeho povrch nechráněný, ale je potřeba na vyleštěný plast nanést novou vrstvu obdobného ochranného laku - autolakýrníci poradí druh, je to obdoba vrstvy, která se kvůli ochraně před poškozením drobnými předměty a UV zářením nanáší na všecky dnes běžné barevné laky jako finální průhledná vrstva.