Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/25/13 ve všech sekcích

  1. Objevil jsem pecka lampy na Octavii I. a musim se o to s váma podělit..mrkněte na to... !
    1 bod
  2. Nevim co to tu píšeš. Budíky s mxidotem a navigace nemají nic společnýho, Jsou to dvě nezávislé věci pokud nejsou propojené přes TMC box. Budíky jsou ke všem motorizacím, nebo určitě k většině motorizací. Navigace DX jsou různé druhy podle koncového písmene, a jsou společný pro FI, Octavi I a Superba I. Pokud si někdo pořídíte navi, tak pozor! Nepřehrává CD hudební, ale jen CD s mapovým podkladem. Pak je ještě lepší si k ní pořídit changer na 6cd. Maxidoty na FI se dají mooc špatně sehnat v současný době. A cena se pohybuje kolem 6 000Kč a víc. Jen podotknu že jsem je před pár lety pořídil s kompletním přizpůsobením za 5000Kč. Doporučuji kontaktovat "Honza72" to je opravdový profesionál, mě propojil při montáži i rádio s maxidotem. Maximální spokojenost!!!! A dodnes to montuje, nedávno montoval známému maxidot do FII když mu odešli běžné budíky. A ví o čem mluví, jsou tam rozdíly před face po face, palivoměry atd. Pročtěte tu forum a dozvíte se vše. Příjemné čtení.
    1 bod
  3. Takže si sežeň kapotu, oba chladiče, saharu, trubky na klimatizaci, chladičovou stěnu, výztuhu nárazníku, pěnu pod nárazník, obě světla, kompletní nárazník, nádobku na ostřikovače a dalších pár drobností, pokud máš diesel tak se Ti to ani nepodaří bez předělání intercooleru a hadic, takže jestli Ti to za to stojí, tak roomstra prodej, kup si jinýho po faceliftu a pak už vyměníš jen nárazník.
    1 bod
  4. farkihome nauč se číst nadpis fóra, než tady začneš psát kraviny. A když už se to stane tak by to chtělo omluvu!!!
    1 bod
  5. to bolo prve, co mi napadlo, ked som videl to video
    1 bod
  6. ten zadek je teda slušně naložen
    1 bod
  7. Zdravím vespolek, asi po více jak půl roku jsem opět zavítal na toto fórum. Nebyl čas a nic jsem nedělal na autě, ale dneska mi to nedalo. Furt jsem se snažil, aby neorig.rádio fungovalo z 95% aspoň jako originál. A ejhle, povedlo se, mám tu pro vás některé co to zajímá, řešení. Udělal jsem si "mezikus", který jsem připojil mezi orig.kabeláž v autě a rádio. Pro funkčnost vám stačí "can-bus převodník", ale je nutné opravdu převodník, nikoli simulátor, který nekomunikuje, ale hlídá kolísání napětí a pak hapruje při otvírání dveří, nefunguje při vyplém klíčku apod., to převodník dokáže! Použil jsem univerzální převodník can-bus (cbus uni): http://www.autoprofi...%99evodn%C3%ADk + slučovač signálu pro rádio, protože mám v autě 2 antény: http://www.autoprofi.../menu-id-7.html + svorkovnice, to snad říkat nemusím:). Výsledek: následně utlumený, aby mi to nelítalo a nebouchalo: . VIDEO: Díky za pozornost. Doufám, že se to někomu bude hodit.. - - - - - Schéma: ISO konektory: Svorkovnice FAKRA: Zapojení: Pro zapojení CAN-BUS převodníku (cbusuni), dále jen "převodník" stačí vytáhnout z FAKRY - plus(pin č.15), mínus (pin č.12), can-low (pin č.10) a can-high (pin č.9). Viz. schéma. Poté z převodníku použijete výstupní signály jaké potřebujete. Já použil jen spínané zapalování a osvětlení (dále jsou k dispozici signály ruční brzdy, rychlosti a zpátečky). Pokud použijete také pouze tyto dva, pak je připojíte (napinujete) na napájecí konektor ISO. Nezapomeňte napinovat zbytek! Jako je kostra, trvalé plus pro pamět a zesilovač antény, viz. schéma ISO konektorů. Zdá se to třeba složité, ale je to otázka pár minut. Aby to vše vypadalo k světu, doporučil bych koupit obyč.přechodku z FAKRA na ISO, kde dopinujete nebo poupravíte dle libosti. Ušetří to podle mě nějakej čas a výsledek bude vypadat lépe.. http://www.autoprofi.cz/nespecifikovano/autohifi/iso-adaptery/oem-iso-adaptery-dalsi/2_932-iso-adapter-pro-autoradia-audi-/-vw-/-seat-/-skoda/menu-id-7.html
    1 bod
  8. najlepsie nic. mne sa tie karbonove folie nepacia na autach. viac zaujimavejsou by si ju spravil, keby si dal matnu foliu na cele auto. takych vela nechodi
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...