v ČR každej musí mít TDI a kombajn, protože prostě s TDI po městě ušetří hovno, akorát se mu prodraží servis a vydrž nahovno auta. Kombík, protože potřebuji prostě ten prostor u prodloužené střechy a u kolmého okna, pak když se zeptám známým, tak si myslý že mají větší prostor na nohy a ono houby.
Ale good bussiness, za zvětšení střechy a menšího okna připlatit 40 hadru, GJ škoda
a každej musí mít na běžným autě sportovní 19 kola, jinak to není ono. Naše krásné silnice mají řádi nizkoprofilovky o velkých rozměrech. Pak, se lidé diví že je bolí záda. Hold dnes se všechny auta dělají jak sportáky a ono tomu fakt není. Nevidím jediný problém mít na autě 15 nebo 16...
a ještě dodatek, kdo dělal přední grily to by mě fakt také zajímalo :-D
jenom sem zapomněl dopsat: prostě kdo komjbana denně potřebuje, naváží materiál apod věci tak to chápu nebo se mu líbí více, ale jinak ne :-)