Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/18/13 v Příspěvky

  1. mike_k: gumovy volant nahradi kozeny s chromovanymi prvky a ovladanim radia, plastova kolecka ventilace nahradi climatronic, male radio blues s otevrenou prihradkou nahrazuje 2DIN Swing. nezda se to, ale rozdil to opravdu je. zatím jsem nenarazil na zakladni Octaviu, cekam, jak to bude vypadat tam. pawouk: během posledního roku a půl jsem absolvoval víc než tři desítky testovacích návštěv napříč republikou. další jsem udělal z vlastní zvědavosti. netýkalo se to jen premiových značek. součástí bylo i cca pět návštěv různých salonů hojandé. jednání bylo prakticky přes kopírák u každého z nich. aktivní vymezování vůči škodě nebo další konkurenci, komentování ostatních značek atd. atd. je zajímavé, že nic podobného jsem nezaznamenal u kie. u ostatních se řeč dostala maximálně do roviny "dnes špatné auto nekoupíte" apod. u škody byli prodejci většinou otrávení a pasivní (nenabídnou jízdu, dlouho si člověka nevšímají). k zemi puvodu - zkuste si vice prohlizet jednotlive vyrobky. velka cast znackovych vyrobku od obleceni pres elektroniku a milion dalsich veci je prave z ciny, thajska, bangladese atd. I kdyby byla Octavia cela z ciny, je absolutne nemyslitelne v ramci profese komentovat konkurenci
    1 bod
  2. Učební pomůcka 1.6 TDI CR 77 kW http://www.uloz.to/xVtgjkw/ssp-442-motor-1-6-tdi-cr-pdf
    1 bod
  3. Tak to je k nasrání. Prostě reklamovat a reklamovat. Nejlepší by bylo spojit se a jít na ŠA všichni dohromady. Pak by snad byla větší šance. A mediálně to rozmáznout.
    1 bod
  4. Mám nová kolečka... Hard Race stajling jsem vyměnil za hard Family stajling
    1 bod
  5. Nezdá se mi ,že by OII FL nemohla plnit funkci Octavia-tour . A tak razantně bych jí zase neodepisoval jak to udělal autor článku. Za mě bych si radši koupil OIIFL než Rapida poskládanýho z fabie a OI ,ale to je jedno. Zdá se mi ,že OII FL odepsali nějak moc rychle. Jako ,že bych zažíval až takový šoky po přesednutí z OII do OIII a naopak ,tak to já tedy ne, I přes to, že budu OIII sedlat ,tak se mi zdá ,že zbytečně kritizovali věci ,které se mě naopak u OII zdáli moc pěkný. Třeba ta palubovka nebo sedačky. Já už se v těch recenzích moc nevyznám. Každej píše trochu něco jinýho ,ale obecně mám pocit že novináři mají prostě svázaný ruce a bojí se napsat objektivní recenzi. OIII určitě nebude technicky špatný auto ,ale trocha skutečných pocitů daného novináře by potěšilo. A ne jen samý "Super , pecka , ,stará okta do sběru atd) tomu se pak ani nedá moc věřit.
    1 bod
  6. Z téhož periodika (SM) srovnání OII vs OIII s motorem 1,4 Tsi :
    1 bod
  7. Kdyz se musis v servise preobjednat, je to proste komplikace, musis najit dalsi jiny vhodny termin. Ja na cc-autodily bohuzel aktualne nemam dobry nazor, je toho nejak moc. Nejdriv "chyba" v objednavce, kdy prisly jine dily (3 ze 4 byly podobne, ale ne presne podle cisel, ktere jsem objednal). Ok muze to byt chyba, dejme tomu. Udajne ta objednavka byla pro nekoho jineho, ale ta shoda,ze by si nekdo objednaval presne 4 stejne dily jako ja, no nevim. A pak druha objednavka cinsky padelky. Tak si rikam, jestli to ma nekdy do budoucna cenu jeste pokouset. Rada lidi chce usetrit, ale horko tezko nekde najde cislo dilu a pak spolehaji u eshopu na popisek "originalni dil". Predstavi si pod tim 1:1 dil, co normalne objednava autorizovanej servis v centralnim skladu Skodovky atd. a nahravaj tomu matouci popisky na eshopech typu "nemecka provovyroba". Jenze ono jim prijde vetsinou neco jinyho (byt to je mnohdy "kvalitni dil", ne cinskej palek) a eshopy spolehaji, ze to proste projde. Pro znalejsiho zakaznika to bohuzel ale znamena radsi 3x volat a ptat se, jestli je to opravdu originalni dil (dopredu si musi zjistit i vyrobce, ktery dodava pro prvovyrobu nebo ofic. distribuci, coz da nekdy hodne praci, treba u takovejch brzdovejch desticek - obzvlast pokud je pro dany dil vice vyrobcu najednou atd.) Uplne jinej pripad je, kdyz vam prijde evidentne cisnkej sunt, kterej ma do kvalitniho vyrobku hodne deleko a je potencionalne velice nebezpecnej, protoze u nich neexistuje naprosto zadna vystupni kontrola ve vyrobe. A verim tomu, ze v servisu by si toho nikdo ani nevsimnul a proste by to tam dali. Pro uplnost znovu rikam, ze nikdo z cc-autodily se k tomu nepostavil zady a nedelaji problem s vracenim dilu.
    1 bod
  8. Ptá se ale z jakýho auta
    1 bod
  9. :smich: To je lepší,jak některé vtipy tady.
    1 bod
  10. Hrozné, já zvládnu max. jednu výměnu a pak to jde z domu
    1 bod
  11. u té 1,4 MPI(Škoda) se doporučují "novější" varianty 44 kW. Je tam upravená řídící jednotka pro lepší odezvu plynu a údajně jezdí i za míň. Při nejhorším je cesta přes LPG.Rád ho- to LPG nemám,ale tento motor je původem hodně dávvným a tím osvědčený bez záludností a LPG mu tímto zase moc nevadí. Jen se může vyskytnout těsnění pod hlavou a i to je véééélice vzácné. Měl jsem služební 1,4 55 kW a je dobrý na delší cesty, 1,4 74 kW točí tak o 15% vyšší otáčky než 55 kW.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...