Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/13 v Příspěvky

  1. ...todle jezdilo na svatbě kolegovy dcery...
    2 body
  2. Azi... co? EDIT: Aaaaaaha, wiki poradila - azid se používá v airbagu Mám k tomu vzorec: azid → → (přeloženo: azid → bum → moc au)
    2 body
  3. ....elegance ne, ale RS chrom pod okny má.... Toto je fakt logika Jinak dnes jsem poprvé (zřejmě opožděně) viděl v reálu kombíka a trošku jsem si jej prohlédl.. Pár postřehů: 1) Byl tam sice jen nápis "TSI", nic víc, no v reálu je ten nápis únosnější, než na fotkách. Totéž platí o zadním znaku. 2) Vevnitř stála na 15" - děs, ani ta bílá OIII dle mého nesluší. Venku ale stála na 16" (ten vícepaprskový zajímavý design, který Škodovka u nových modelů dělá) a překvapivě nevypadala ta kola vůbec špatně. Ovšem že auto stojí jako koza (hlavně vzadu), o tom žádná... 3) K mému zklamání, prvotní nadšení opadlo. Opět další sice pěkná, zato obyčejná Octávka. Nijak mě neoslnila a za tu cenu bych osobně neměl důvod pro koupi ani v případě kombíku, což jsem nečekal.. Jinak shodou okolností jsem chvíli před tím potkal OIII v bílé barvě v social verzi = černé kliky a zrcátka, 15" plecháče... Auto vypadá blbě, ale na její obhajobu vypadá de facto stejně blbě, jako OII v takovéto verzi. Jen s tím rozdílem, že bílá se mi na OII líbí, na OIII ne. Čili když máme na světě také kombík, musím konstatovat, že nesouhlasím s výroky, že se jedná o revoluci, nikoli evoluci. S přihlédnutím na (pro mě) nezajímavý design a okatá úsporná opatření, jedná se jen o evoluci s velmi diskutabilním výsledkem. Revolucí byl dle mého přechod OI vs. OII, neboť "dvojková Octávka", zvláště po faceliftu, se opravdu povedla a já jsem moc rád, že si z firmy brzy opět dovezu sice skoro novou, no stále "dvojkovou" Otávii. Tu trojkovou jednou budu rozdýchávat těžko.... Toť můj názor
    1 bod
  4. taky bych to tak videl,... uz kvuli te kvalite fotek a jak je to pekne z blizka
    1 bod
  5. Programovanej "únik" informací...
    1 bod
  6. Je to jasny - pokud zapnes klimatizaci s pozadavkem na chlazeni, je to v mapach zohledneny. Ale rozhodne se neprepne soft ze 63kW na 77kW verzi. Je to jednoduchy - kdo mate 63kW verzi, zajedte na brzdu a nechte si zmerit vykon s vyplou A/C a pak se zapnutou A/C. Jestli Vam to prida tech 14kW, zaplatim to mereni.
    1 bod
  7. Chlapci, uz mi je zle z toho ak stale niekto hovori o tvrdych plastoch, Rapid je super auto, a ti co stale riesia plasty tak nech vymyslia nieco lepsie, abo nech si kupia Porsche za 100000000 kurun a hotovo, ....
    1 bod
  8. Azid sodný se používá proto, že na rozdíl od dalších sloučenin, schopných v extrémně krátký době vyprodukovat velký množství plynu (potřebnýho pro rychlý naplněný pytle) jeho rozkladný produkty nejsou jedovatý ani krozívní - jako je to u většiny nitrovanejch sloučenin. Když už se vymelete, asi by se vám nelíbilo, kdyby se pytle nafoukly plynem schopným ještě dál hořet nebo dokonce explodovat ve směsi se vzduchem, nacházejícím se v interiéru auta - do toho se samozřejmě bagy programovaně bočníma dírama vyfukujou, aby při nárazu těla fungovaly jako tlumič a ne jako trampolína...
    1 bod
  9. Chlapci je to uplne primitivne .... Skodovka spravila nehoraznu blbost .... treba zhodit zadny naraznik + listy (vodiace) len stredovu a pod listou su take 2 diery velkosti 1 centa jedna je na pravej strane a druha na lavej v karoserii mozno tam este niekto najde stiahnutu a na vlasku prilepenu pasku v tvare ano 1 centa vyznam ziaden .... vycistit okolie odmastnit a zalepit velkym kuskom pasky.. ja som pouzil hrubu sivu pasku ... nieco podobne ako sa pouziva v americkych filmoch zalepit tie otvory... samozrejme vycistit sajrajt z list ja som ich komplet umyl .. + som vycistil aj karoseriu .... pod vodiacou listou .... a poradim vam este dajte dole vo vnutri auta umely tapacirou kde je ta chromova cast .... a vyfuknite s tamat vodu pod tym tapecirom su diery alebo otvory alebo ako to nazvat ...... urcite tam budete mat este vodu ... vyznacil som na obrazku kde asi priblizne su tie nestastne diery .... vela stastia ... ak niekto si nebude vediet rady napiste poradim .... EDIT: nasiel som real fotku ....
    1 bod
  10. na záruku má podle řeči servisu vliv skoro všechno ale pokud by se něco stalo, určitě by se kroutili a sváděli to na to
    1 bod
  11. Petrrr: Díky za info. Omlouvám se, že odbočím, ale chybějící USB vstup přímo na čelním panelu rádia je podle mě brutální mínus! Sice je to možné řešit přípojkou MDI, ale dle mého je to řešení hloupé, nepraktické a celé se to tváří tak jako dodatečně dodělávané
    1 bod
  12. Jo, diagnostikou to půjde.. V maxidotu se snažit nemusíš, je to stejné jako u Fabie II, taky to v maxílku nejde - jedině přes diagnostiku...
    1 bod
  13. Viděl jsem jej zatím jen párkrát přímo v Olomouci, ale muže být odkudkoliv z Olomouckého kraje..
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...