Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/13 v Příspěvky

  1. Az na to ze 103kW ma 250Nm, nie ako pisu na tom tuningu ze 220Nm. A ked zoberieme parametre 103kW motora z G7 na bzde, tak netreba ani platit tuning.....
    1 bod
  2. Jen je otázkou jestli by nam seděly nebo byly malé...
    1 bod
  3. Holt VW je VW a Škoda je Škoda,s tím se musíte smířit. Buďte rádi,že ji kdysi koupil VW a ne třeba Ranault...
    1 bod
  4. já to sleduju pořád a zajímá mě, jak se ta teplota mění vzhledem k zatížení motoru a u mě kolísá v rozmezí 86-96 a taky než vypínám motor po jízdě, čekám dvě minuty a sleduju o kolik se olej během té doby ochladí. okamžitá spotřeba mě nezajímá vůbec, to je nic neříkající hodnota. po jízdě akorát přepnu na průměrnou a celkovou průměrnou. no a vzhledem k tomu, že teploměr chladící kapaliny je na palubce jen na parádu, protože bude pořád ve středu, tak jediným spolehlivým zjištěním toho, co se děje pod kapotou je právě ten teploměr oleje a při větším výkyvu to může signalizovat problém, proto to tam mám.
    1 bod
  5. při normální jízdě po městě nebo okrsky má olej 88-90 a na dálnici, když dám na tempomat 120, vyleze na 97. nejvíc jsem měl krátkodobě 101, když jsem tomu nakládal. když mám vodu na 90 v tomhle počasí, tak olej nemá ani těch 50. 85 dosáhne až kolem 10-15 km. já mám na maxíku zobrazenou trvale teplotu oleje, ostatní kraviny jako spotřeba nebo co hrajou v rádiu mě nezajímají
    1 bod
  6. ten napis skodahome mu snad servu osobne,... takova ostuda
    1 bod
  7. Ježíš větší kentus jsem dlouho neviděl. Když někdo polepí auto píčovinkama z benzínky,tak to snad ještě není tak hrozné jako tohle.... To je prostě zničené auto.
    1 bod
  8. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...