Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/04/14 v Příspěvky
-
Dick máš pravdu, ty ručíš zálohou a oni ničím. Auto dostaneš o dva měsíce později a oni ti to vykompenzují koberečky.4 body
-
Tomu motoru by táááák slušela šestka do špajzky... Jenže to bysme museli mít auta vyrobený společností, který záleží na zákazníkovi a na jeho spokojenosti - ne koncernem svým přístupem konvergujícím s přístupem Steva Jobse (aneb "my určíme, co lidi potřebujou").3 body
-
Zdravím. Když jsem v roce 2010 kupoval auto, tak jsem také neplatil zálohu, termín dodání 6 týdnů, byl dodržen. Smlouva byla sepsána, ale nijak jsem ji nestudoval. S tím, že někdo vybírá zálohu může souviset i to, jak solventní je daný prodejce. K termínům dodání v dnešní době: z vlastní zkušenosti (pracuji ve firmě, která upravuje vozidla, např. dodávky pro hasiče,...) se Vám dnes žádný prodejce nepodepíše pod smlouvu s nějakým zavazujícím termínem. Dám příklad. např. termín dodání 8 týdnů, realita 12 týdnů. Pokud řeknete, že chcete např. do smlouvy dát sankce za pozdní dodání, tak Vám na prodejce na rovinu řekne, ať jdete jinam, že nemá zájem. A to se jedná např. podvozky v hodnotě 1 000 000,- Kč. On je totiž problém v tom, že prodejce není schopen nijak tlačit na výrobce, další problém je přeprava podvozků k prodejci. Možná opravdu není problém na prodejcích, i když automobilka vyrobí za den x vozů tak by se to mělo lehce spočítat, kdy bude daný vůz vyroben, ale možná je prodejce pěkně vyčuraný, protože kdyby zákazníkovi řekl, že vůz bude až za 3 měsíce, tak se zákazník otočí a půjde jinam. Takže slíbí 6 týdnů, i když ví, že termín nesplní. Možná proto také vybírá zálohu, aby zákazník už necukl. Tomas.2 body
-
Kokto měl jsem tě za celkem chytrého člověka co věcem kolem aut rozumí. Millers oil je jedna z nejlepších značek, kam se castrol NIKDY nedostane. Castrol má podporu autorizáků, je prodávaný tak na vývoj hezky sere. Přinejlepším ti sem tam obalí flašku jinou etiketou. Zato Millers má ambice vytvořit kvalitní olej at se prodává opravdu díky KVALITE. Castrol je neskutečnej shit oproti millers. To ti řekne každej, kdo se v olejích orientuje. Budeš chtít další informace, to je dobře. Podívej se na forum oleje.cz tam tomu borci rozumí, zejména takový PITRIS. Je víkend, čas na studium budeš mít, potom tu snad nebudeš psát tyhle názory Obzvlášt MO s esterovou vazbou je aboslutně TOP. PS: já bych do auta NIKDY C3 nedal.2 body
-
všetky fabie 1,4 16V a 1,6 16V majú pri 130kmh otáčky 3600ot. roomster má 3800, o tomto sa tu určite už diskutovalo viac krát. - 50kmh 5.stupeň = cca 1400ot (spotreba na rovinke 3,6l) - 50kmh 4.stupeň = cca 1750ot (spotreba na rovinke cca 4,5l) - 90kmh 5.stupeň = 2500ot (spotreba cca 4,8l) - 120kmh 5.stupeň = cca 3300ot (spotrebu neviem ale mám pocit že v tedy mávam okolo 5,8-6,0l) - 130kmh 5.stupeň = 3600ot (mám to aj odfotené že to tak je a spotreba 6,2-6,5l) Inak ono záleží dosť aj na tom ako vietor fúka a ako máš zabehnutý motor ja pri dodržiavaní predpisov pri ceste cca 50km stoho mesto 10% mimo 60% a keď idem cez obec 30% mávam spotrebu keď som naložený 5,4l viac nemávam.1 bod
-
1 bod
-
já si pamatuju věci, který: 1) mi jsou k něčemu užitečný 2) dokážu si za nima představit přímo věci z praxe 3) mě baví A zrovna v případě účetnictví není shoda ani v jednom ze tří věcí Možná v prvním a části druhého bodu něco vidím (co potřebuju k podnikání), ale díky své účetní vím, že se v tomto ohledu teorie s praxí míjí ve velkém oblouku. Bohužel někteří "profesoři" z prostředí VŠ toto nikdy nevidí a vidět nechtějí1 bod
-
Dle mého soudu je ale vyznačená věta myslena ve smyslu, třeba dolití do své stávající olejové náplně, která je normy VW507.00 třeba olej s normou VW505.01. Nebo mít olejovou náplň 2L toho oleje a 2L onoho oleje. Ale pochubuji, že je to myšleno ve smyslu celkové výměny olejové náplně (jezdil jsi na toto, to se vypustí a teď budu jezdit na onoto ). Nevím jestli sem svůj myšlenkový pochod vysvětlil dobře. Když se na to podívám z druhé strany, jak poznám srovnatelné oleje já jako laik ?? Specifikace budou mít mnou vybrané oleje stejnou, jak ale mohu vědět že jsou srovnatelné bez chemické analýzy. V tom případě klidně poskytnu nějakému odborníkovi 0,5L svého oleje, ať to vezme na rozbor oproti jinému " srovnatelnému oleji ", abychom se na vlastní oči přesvědčili jestli je to tak jak se tu bavíme nebo se všichni jen škaredě mýlíme.1 bod
-
Mám druhý vůz s DSG, třetí mechatroniku, ale jak nová, tak stará mechatronika musím mít stejný princip a po resetu mají jistě stejné procedury, samozřejmě, dle verze SW a převodovky (pro každou převodovku je jiná verze, někdy je k dispozici i update - to ověří servis, dnes asi již jen online). Jinak, tady něco k resetu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_%28DSG/02E%29, to je pro 6ti stupňovou, a http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/7-Speed_Direct_Shift_Gearbox_%28DSG/0AM%29 pro 7mi stupňovou. Teoreticky je i možnost resetu mimo diagnostiku, ale to jsem zatím nezkoušel. 1 Put your key in the ignition and turn ignition to the on position (don't start the engine!) 2 Hold down the gas pedal pressing the button under the pedal for at least 20 seconds. 3 Let foot off pedal and start car. Be sure that you do no turn ignition off because that will void the reset nebo a. put key in ignition and turn key to the position just before cranking b. hold down the accelerator for 10s c. let go of accelerator and turn key back to Off before turning it back to the position before cranking1 bod
-
od určitýho věku jsme na tom asi všichni stejně. Ale nesmíš to na sobě nechat znát1 bod
-
autoškoláci jsou vlastní skupina... většina z nich se učila jezdit před XX lety ještě na parních strojích ( ) a tento "moderní" styl učí všechny žáky. V Německu se nám s tím podařilo už něco udělat, teď bojuju ještě s dalšími v ČR. Holt doba se mění a je třeba se době přizpůsobit. Na smartfouny jsme si všichni zvykli rychle - i na mobily celkově - ale ještě před necelými 20ti lety se muselo pro volání točit velkým kulatým ciferníkem a internet byl ještě v plenkách. V tom se všechno změnilo, ale ve stylu řízení - bohužel - ne Ale to už jsem totální mimo mísu tohoto téma1 bod
-
Nemíchej tady jablka s hruškama a nezaváděj téma jinam, např. jestli jsem nebo nejsem schopný podnikat. Řešíme to, že smlova není férově nastavená pro obě strany, protože jedna strana se nechce ničím zavazovat pod sankcí, ale ta druhá musí, prostě ber nebo neber ! Jestliže dávám zálohu-proč né, chápu to, tak taky chci nějaké závazky o dodání od druhé strany, to je úplně normální.1 bod
-
Rekl bych ze mame oba stejny problem. Jak je video u baterky slysim divny zvuk, ktery jsem mel pri prvnim problemu se zdvihatkama takovy trdddddd, jako by klapal diesel. Obcas si rikam, ze se mi ten motor transformuje na nejake pekne TDI, ale ono porad ne a ne :]1 bod
-
Drobet by mě zajímal podrobnější popis toho jak si motor zvykne na jeden typ a značku oleje? Pozná to po čichu, chuti nebo jak je tohle myšlený? Je třeba tento mýtus potvrdit nebo vyvrátit (já sem za vyvrácení).1 bod
-
Nevidím žádný problém v sepsáni kupní smlouvy-závazné objednávky se vzájemnými podmínkami, závazky a také oboustranými sankcemi. Toto v obchodě normálně existuje a funguje. Takže to není problém ani v našem případě. Praxe je ale taková, že v drtivé případě zákazník zaplatí zálohu a prodejce se nezavazuje k n ičemu pod sankcí. Takže jirkoK nemlž tady a nemystifikuj lidi blbostma, přijde mi, že patříš k té druhé straně Prostě na druhé straně není vůle se k něčemu pod sankcí zavázat, ale zálohu vybrat to není problém.1 bod
-
Tak počkáme na Oziho, až se dostuduje a když mu to vyjde, tak koupí tu autodráhu1 bod
-
Tak sis užil svých pět minut slávy, vykecal ses a už můžeš jít s OT moudrama zase hezky do háje.1 bod