Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/19/25 v Příspěvky

  1. Ja jsem si vyhlidl Fabii 1.0 mpi 59kw ve vybave 130 let, v pondeli zavolal prodejci a ve ctvrtek pro ni jel. Takze jsem cekal 3 dny Z auta jsem nadseny, jezdi krasne, ma sve mouchy jako treba loketni operku, ale pro me nepodstatne veci. Uzivam si ticho, fajn podvozek, hezky zvuk motoru pri vyssim zatizeni, ale nejvic si uzivam spotrebu, ktera po 2000 km v prumeru neprekrocila 4.1 litru.
    2 body
  2. Zdravim Podelim sa svami so svojim uz vyriesenym problemom. Problem bol tak isto trasenie auta pri rychlosti 110-140km/h. V novembri 2024 som kupil passat. Kupil som ho stym ze uz tak triasol ale daval som to za vinu gumam a diskom pretoze gumy boli v hroznom stave, na jednej pneu dokonca bolo vyseknute asi 5-7cm kus. Zohnal som druhe disky, kupil nove gumy, dal vyvazit, nasadil na auto ale problem neprestal. Celu zimu som to neriesil pretoze nebol cas. Po zime som to zacal riesit, chodil od mechanika k mechanikovi, zdvihali auto hore, pozerali, skusali, kazdy povedal ze vsetko je pevne. Poslali ma na test tlmicov, tlmice dobre. Od zaciatku som hovoril ze to budu poloosy ale mechanik povedal ze to poloosy nebudu ze zo spodu je vsetko dobre. Prestalo ma to bavit, spravil som po svojom, objednal som poloosy, vymenil ale auto triaslo stale ale uz nie tak ako predtym. Medzi tym som opravoval tie disky, ktore boli na aute ked som auto kupoval (original VW disky), kupil nove letne gumy, dal vyvazit, a problem vyrieseny. Moj zaver, poloosy boli vadne pretoze boli na klboch uplne volne takze preto to triaslo aj na druhych diskoch, a preto to stale triaslo aj po vymene poloos pretoze bol vadny ten centrovaci kruzok pretoze to neboli orig. disky. Po nasadeni orig. diskov ktore presne sadli bez ziadnych kruzkov problem uplne zmizol. Tie kruzky su par centova zalezitost, malo koho to napadne ze prave toto moze robit taku neplechu. Jeden mechanik ma nahovaral na zotrvacnik, ze moze to robit aj ten ale to som povedal ze urcite nie ze viem ako sa sprava poskodeny zotrvacnik. Travil som tu na forach dost casu a a snazil sa dopatrat ako to niekto vyriesil, tak dufam ze niekomu to mozno pomoze.
    1 bod
  3. Dnes jsem si všiml, že se aktualizovala navigační databáze z 25.1 na 25.5.
    1 bod
  4. @Robo123jo Dotaz jsem přesunul do existujícího tématu v sekci F2. Třeba už tu i nějaké relevantní informace najdeš.
    1 bod
  5. Název tématu jsem upravil, aby odpovídal probíranému problému. "Rapid" nikomu moc neřekne. Co to taky trochu víc rozvést? Jaký přesně je to motor? Kolik má najeto? Nejlepší by bylo i nějaké video.
    1 bod
  6. O1 2009 manuál, stále funguje naprosto bez problémů, u Felicie 1996 na ni přes 20 let nikdo nesáhl a jela jak drak. Rapid 2019 klimatronik, proběhla story Sanden/Denso do roka opět reklamace, špatný proplach a šponama ucpaný ventil a dalších 5 let žije si stále vlastním životem. Nedávno koupená F3 2020 manuál, zatím jen sleduji jak se chová, ale chladí dobře.
    1 bod
  7. To si nemyslim, i kdyz si projedu inzeraty fabie rv 20 najdu auta jak s textem tak se znakem, spis si myslim jestli tam nedavali nejake skladove zbytky, tezko rict.
    1 bod
  8. Tak na blbou otázku, blbá odpověď 😄 Ber to tak, že to není online chatGPT. Má nějakou databázi, s kterou pracuje. A jestli ti řekne nějakou blbost tak se nediv. Mě odpoví jak dělá pes, jak dělá kráva, ale na otázku jak dělá koza mi řekne, že si není jistá, protože si to plete s ovcí 🤣🤣🤣. Jestli nevytočí kontakt, tak tam může být zádrhel kdekoliv. Začal bych zkouškou jiného telefonu, Ono je to s těmahle systémama na prd. Včera jsme se 20 minut snažili přesvědčit, aby nám udělala navigaci do udaného místa. Potom jsme to vzdali. Někam vede v pohodě, někam ani prd. PS: na dotaz , aby nám řekla vtip, tak nám řekla: Co má čtyři nohy a létá to?? ... Dva ptáci 😂
    1 bod
  9. Oproti S3LJ ve V40 jsem se cítil stísněně a vadilo mi ovládání přes displej. Taky mi vadil tmavý interiér. V Supu mám světlý. Pak přišel S4 a infotainment je daleko horší než u Volva. Prostor je ale super. Svezení za mě srovnatelné, Volvo bylo ale živější.
    1 bod
  10. Možné to je,immo jde vypnout spec kabelem přes OBD!
    1 bod
  11. HOTOVO teda ale řeknu vám že než jsem na to přišel,tak opravdu druhé tričko durch mokré!!!!!!! takže postup je následující: -sedák(nedělený) je fixovanej na čtyř(nikoli na dvou jak píší v análech)bodech!!!dva z čela sedáku a dva z boků sedáka(na každé strraně jeden)!!!!to je duležité vědět!!! 1.takže posuneme přední sedačky uplně dopředu,opěradla sklopíme k přístrojovce! 2.vlezeme do auta tak,abychom se kolenama zapřeli o čelo zadní sedačky!zatlačíme kolenem na sedačky směrem do kufru a zároveňrukama vytrhnem sedačky na horu,tím uvolníme sedáky ze dvou předních fixací! 3.uchopíme sedak z boku a opět tlačíme sedák vzhůru,tím částečně dojde k uvolnění na boční fixací,to uděláme o obou stranách!! 4.uvolněnej sedák opět uchopíme a silou tlačíme směrem do kufru a nahoru!!pač boční fixace vypadá jak obrácená kotva!!!!! 5.nezapomenout na konektor od výhřevu!!!!!!!!!!! vypadá to směšně ale než přijdete na bod čtyři tak máte ruky a nechty podřené a zalomené a hlavně vás přepadá beznaděj a myšlenky že jste lemra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! přátelé,alespon tak bych si představoval na foru postupy a rady jak na to!!!!!!!!!!!!pač mi to tu trochu chybí!!! -budu rád když to někomu pomůže,protože rady zatlač-vysun-odšroubuj absolutně nestačí,ba dokonce je to amaterské A MIMOCHODEM OPRAVDU DOPORUČUJI DEMONTOVAT SEDÁK,PAČ ANI NETUČÍTE CO POD NÍM LEŽÍ ZA PŘEKVAPENÍ V PODOBĚ MINCÍ ,PRACHU,VLASŮ,BOMBONŮ,...ZKRÁTKA HUMUS
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...