Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/24/25 v Příspěvky

  1. @suri., ďakujeme za tvoj príspevok o tom, ako si absolvoval normálne 4:20 až 5:40 hodinovú cestu (podľa Google Maps od okraja Prahy) za 3,5 hodiny s autom so spaľovacím motorom pri priemernej rýchlosti 150 km/h. Tu vo vlákne o Elroqu to je naozaj užitočná informácia pre všetkých, ďakujeme. P.s.: Z centra Prahy do centra Zvolena sa to dá dať podľa ABRP na Elroqu za 4:04 h aj s dvoma zastávkami na nabitie. Koniec sveta.
    1 bod
  2. Tak držák z etsy.com sedí, je to docela ok řešení.
    1 bod
  3. Protože @Martab by rád koupil AAW TWO+ a @Fanouš Ch posílá odkazy na AAW TWO
    1 bod
  4. Nikdy neříkej nikdy 😋 ... Ještě v únoru byl pro mě elektromobil sprosté slovo a nikdy bych si nic takového nekoupil, protože blé ... No a od května jsem vcelku spokojený elektroprskoletista ... a upřímně, neplánuji, že bych se někdy zpět ke spalováku vrátil, to maximálně prodám elektrické embéčko a koupím Teslu 🤪. Ale je pravda, je to tím, že mám kde nabíjet. V paneláku bych tvrdil pravý opak, bo ceny veřejného nabíjení jsou pro masochisty a provozování elektrovozu v takovém případě je ekonomický nesmysl (tedy minimálně do doby, než cena ropných produktů stoupne o 10 Kč). Občasná nemožnost dobití na cestách je kapitola sama o sobě, ale ještě se nestalo, že bych nakonec nedobil, nebo nedej bože volal odtah, aby mě odtáhl k nejbližší nabíječce ... Fakt je ten, že embasofirmě se Elroq povedl a to přesedlání na jiný pohon vlastně ani není poznat, si v tom autě připadám pořád jako ve starém dobrém spalováku od embasofirmy ...
    1 bod
  5. Nic ve zlém, ale Praha zvolen je 525km cca, když by člověk počítal že na tuto trasu potřebuje jedno tankování tak zbývá cca 3.3h, to potom průměr vychází na skoro 160km/h. Za těchto podmínek to nezvládne ani spousta spalovacích aut (třeba už jen kvůli provozu kolem)... Pokud se podíváme na to reálně, tak na této trase by člověk mel strávit cca 30min nabíjením (ABB píše 26min). EV není vhodné pro každého a už vůbec ne pro ty co denně lítají velké vzdálenosti po dálnicích.
    1 bod
  6. Jo, náznak tam je, ale dle ovladače světel ty "výstavní auta" mlhovky mají, ale vidět moc zvenku nejsou. Necháme se překvapit :)
    1 bod
  7. Ono vymyslet něco nového v dnešní době už není tak jednoduché . Viz třeba Kona má také podobné dělení světel. Ale to odbíháme od tématu, za což se omlouvám.
    1 bod
  8. Svetla ala Citroen....ak toto bude novy rukopis Skodovky,tak to je koniec a katastrofa. Ale tak ono...cela klassa tohoto auta je uplne mimo a katastrofa,takze vpodstate,ak to zostane iba u tohto modelu,bude to este vpoho,pokial tie ostatne,skutocne auta zostanu normalne.
    -1 bodů
  9. Tak musím říct, že tohle se Škodě opravdu nepovedlo. Myslím tím čistě design. Nerozumím tomu, proč je předek ala "citroen" to fakt nechápu. To už jsou na tom tak špatně, že musí opisovat od jiných automobilek? Proboha, vždyť je to do oči bíjící.....i Hyundai Kona má přední část podobnou, myslím tím rozdělené světlomety..... Podle mně to nařídili Germáni aby udělali něco nepěkného, protože se Škodě moc daří.....? jinak si to nedovedu vysvětlit. Seat Arona zepředu fakt povedená, VW T-rock hezké auto, ale co to proboha upatlala Škoda, tak to je něco.... Teď jsem zrovna ve Světě Motoru četl v rubrice bazar o citroenu cactus a říkal jsem si jaká je neskutečná podoba s vozidlem o několik stránek před ním, kdy tam představují Kamiq. Zkrátka takový český Cactus, nicméně věřím, že si své ortodoxní příznivce tento model najde. Ale abych jenom neškodil, interiér se mi moc líbí a zadní část karoserie je také povedená, ale kvůli divně koukající světlometům s ledkovým obočím bych si tohle auto nekoupil čistě z důvodu nepovedeného designu.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...