Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.8.2010 ve všech sekcích

  1. 1 - sundat ze stěračů plastovou krytku co je na matce 2 - povolit matku - 13 klíč a stěrače sundat (když to nejde použít stahovák nebo něco podobného) 3 - ten plast je nacvaklý v takovém plastovém zámku který je na dolní straně skla. Můžeš si vzít na pomoc šroubovák. Hlavně až se budeš opírat o sklo tak si tam dej hdr aby ti sklo neprasklo. Nepotřebuješ velkou sílu. 4 - na plastu jsou 2 plechové spony. Jedna uprostřed a druhá v rohu před řidičem. Na druhé fotce je krásně vidět ta co je uprostřed 5 - na stranách jsou takové plastové rožky. Můžeš si je sundat nebo nemusíš ale ten velký plast musíš pod tím co je u spolujezdce podvléct a mírně ho prohnout. Pozor ať ti ten plast nepraskne. To je všechno. Až to tam budeš vracet tak naopak a očisti si ten zámek na skle a na plastu aby ti to do sebe líp zapadlo. A pak si to hodně namoč a zacvakni do sebe.
    1 bod
  2. Demontáž je v pohodě, stačí mít dost času, jde hlavně o šroubování. Před prací důležité odpojit akumulátor a potom nemá co airbag odpálit. Klimu jsem ještě neotestoval, ještě mi totiž schází přimontovat schránku spolujezdce a spodní kryt u řidiče, potom hned otestuji. Když jsem měřil staré čidlo tak jsem nic nenaměřil, prostě termistor nevede. Taky už jsem letos ani klimu nepustil. Pokud by si potřeboval, tak dám do kupy postup, jak na to. Třeba se bude hodit i dalším.
    1 bod
  3. Pro majitelé budoucích 1.2HTP 51kW. Nová křivka vypadá trochu víc zajímavěji naž u staršího 47kW motoru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...