Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.5.2024 ve všech sekcích

  1. je to normálne , tie veká tečú vo veľkom , detto guferá na kľuke ... v lepšom štádiu to tečie tak že rozleptá vodné hadice a vystrelí z toho voda v najlepšej chvíli v 38st na dialnici ... totalne olejničky toto na foto by som prvé umyl , vyzerá že to žere olej ako tiež zvyknú a ten kto to dolieval nemá pevnú ruku
    1 bod
  2. @fsociety19xdoplnil jsem ještě pár fotek.Je na nich vidět i osazení,které přijde zastrčit pod loketku.Jinak to drží pevně.
    1 bod
  3. Škodovka ti to dodatečně zcela určitě neprodá. Ti to jedou stylem jak to sjelo z linky takovou výbavu to má a konečná (neplatí pro moderní modely co mají eshop v infotaimentu ale i u toho musí být hardware už z výroby ve vozu). V minulém příspěvku když jsi psal že si měl ACC tak to byl ten nejzákladnější co se ovládá přes páčku blinkrů? Protože pokud radar podporoval adaptivní tempomat (ten co zpomalí pokud jede před vozem pomalejší auto) tak zcela určitě podporuje i pACC. (pokud teda oktavka nedostala po faceliftu nějakou novější generaci. Tu aktivaci FECu dělají různí lidé přes hack a ti lidi co to dělaj tak právě nebudou levní
    1 bod
  4. Pri tvojom najazde urcite benzin a hlavne ak prevazne v meste. Dialnica v pohode tiez to nie su najazdy na naftu ajked na tej dialnici by si mal urcite lepsiu spotrebu ale 2x 100km mesacne nevidim ako nejaky zasadny dovod na naftu. Na druhu stranu aj v modernych benzinoch je dost kurvitok uz len priamy vstrek, OPF a ine veci ale na tvoje vyuzitie stale lepsie ako nafta podla mna. Asi si myslel 2.0 tdi😁 co je tiez fajn motor aj slabsia predokolka aj silnejsia 4x4 ajked spolahlivost tychto motorov je zatial otazna. Mozno by stal za zvazenie aj 1.5 tsi cenovo asi bude vychadzat lepsie ako 2.0 tsi a tiez ma 7dsg s mokrymi spojkami co je velke plus a napr. novy Sup s tymto motorom ma len slabsie "suche" dsg. Samozrejme dynamika 2.0 tsi bude niekde inde s pomerne tazkym autom s velkou celnou plochou hlavne na dialnici. 2.0 tsi ma aj 4x4 co pri takomto type auta povazujem za prijemny doplnok. Ano benzin bude brat viac ale ci by tam bol nejaky obrovsky rozdiel na tie km to si uz musis zvazit sam.
    1 bod
  5. Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...