Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Žebříček

Populární obsah

Zobrazuje obsah s nejvyšší reputací od 12.9.2025 v Příspěvky

  1. Můžu potvrdit, že v Superbu taky funguje s Car Play a Google Maps HUD 👍
  2. Jen dávám info že je to vyřešené, kdyby někdo měl stejný problém u stejného motoru, tak čidlo je vzadu za motorem, a dostanete se na něj jen ze spodu auta, je tam schované. Číslo čidla 03f919501b Teplotní čidlo ORIGINÁL - VAG 03F919501B | E-shop LKQ CZ s.r.o.
  3. Chorvatsko 2025, 3. část, cesta zpět a realita všedních dnů ... Cesta zpět probíhala jinak než jsem předpokládal, tedy obdobným způsobem jak cesta tam, ale bylo to tak nějak nahodile a na pohodu ... vyjížděl jsem s 50 % baterie, to je jediné, co si pamatuji, pak přišla první INA, káva, croasan a wc, při té příležitosti timián přišpendlen k nabíječce Elen na nějakých 20 minut, pak další cesta a INA Vukova Gorica s restaurací, tedy naposledy hranolky a plieskavica, káva v MC a samozřejmě timián požíval energii z nabíječky Elen, tam jsem se vzhledem k době zastávky dostal skoro na 100% nabití, ale s efektivně využitým časem. Tím pádem padly zastávky na nabíjení u Ionity v Chorvatsku a další nabíjecí zastávka byla u Mariboru u Ionity. Zde malá prekérka s připojením Timiána k obstarožní nabíječce, kartu powerpass to nechtělo načíst. Nabíječka zprovozněna až pomocí mobilní aplikace Mojeembéčko (čímž jsem i vyzkoušel, že takto jde nabíječku spustit). Zastávka využita k občerstvení v KFC, tedy opět efektivní využití času. Abych zjistil, zda nemožnost spuštění kartou nebyla způsobena kartou, další zastávka byla u Ionity v Rakousku v Trieben, nabíjecí karta funkční. Čas už nebyl tak efektivně využit, nepočítám-li zevlování v přilehlém otevřeném Sparu, dobití do 80% a tradá do Českých Budějovic, kde byla cesta slavnostně (z hlediska měřitelnosti nákladů) ukončena nabitím do 100%. Nyní k celkové cestě ... tam i zpět úplně na pohodu, dálnice poloprázdné, žádné kolony, projetí hranic bez zastavení tam i zpět, cestou zpět přes den větší provoz, ale plynulý a na pohodu, v podstatě celá cesta na adaptivní tempomat, sem tam jsem jen přišlápl pedál při předjíždění, na horní hranici povolených rychlostních limitů. Podle palubního CML spotřeba tam 16,1, zpět 16,2. Reálná vypočítaná průměrná celková spotřeba za dovo je16,9 kWh/100 km, jinak ujeto celkem 2270 km. Timián celkově sežral 383 kWh, za což jsem vyplázl 4060 Kč, což je krásných 10,60 Kč za kWh. Pro fosilníky přepočteno je to, jako bych cestoval ropákem se spotřebou 6 l/100 km ropného produktu s cenou 30 Kč za litr, ta cena bude spíše kolem 35 Kč za litr, takže z hlediska provozních nákladů jsem více než spokojen. Pravda je, že jsem si předem vybral, kde budu dobíjet, takže jsem měl cenové náklady pod kontrolou. Pokud bych se řídil doporučeními embéčka a dobíjel tam, kde mě doporučí, to jest s již zmíněnými pár % baterie, tak jsem koukal na pár nabíječek takto nabízených a ceny nabíjení kolem 1 eura (rozmezí 0,99 - 1,19 eura), což jsou ceny šílené a nákladově bych daleko nad fosilem, no a proto jsem si ale elektroprskolet nepořizoval, že. To je i moje odpověď na to, proč "efektivně" nevyjíždím baterii do 10-20%. Mám rád věci pod kontrolou a chci si rozhodovat sám, kde zastavím, ne kam mě pošle CML wagenu (když koukám na ty ceny dobíjení, tam kam mě posílal v zahraničí dobíjet, tak se mě chce něco říci o úmyslu a propojení automobilky s dobíjecím průmyslem 😜). Jo pokud by náklady platila firma, tak mám na háku a klidně budu za 25 Kč dobíjet a dobíjet tam, kam mě wagen pošle. K wagenu ... brblal jsem v timiánově vlákně, že mě nevyhovují sedačky, ale na dlouhé cestě nezvykle pohodlné a při dáchnutí v autě se sklopenými sedačkami asi nejlepší spaní, co jsem zatím zažil. Škoda conect kupodivu celých 14 dnů funkční, bez výpadků, je super nasedat do vozu s předem vychlazeným interiérem. Za co bych embasofirmu pověsil za přirození do komína, je navigace. To ani nemá smysl komentovat. Jako dá se používat, ale aby mě 14 dnů po zprůjezdnění D3 hlásila celou cestu zpět každou půlhodinu, že je D3 přede mnou uzavřená a cesta byla přepočítána a v Linzi se mě snažila odklonit z hlavní trasy na Prahu do nějakých rakouských kotárů, to ne. Takže zpět na stromy, nahození waze, samozřejmě cesta volná, podle palubní navigace jsem jel mezi Dolním Dvořištěm a Kaplicí po poli 😂, podle waze normálně po nové silnici. To ať embasofirma dává raději pořádnou on-line cloudovou navigaci, nebo se na to vyexkrementuje a nechává jen on-line googlemapy, waze, nebo mapycom podle výběru řidiče. Největší slabina cestování elektrowagenem je dobíjecí infrastruktura, sám jsem měl při letošní dovolené problém jednou s neodpojeným vlastním kabelem od nabíječky a jednou s nefunkčností čipu. Vše se mě podařilo vyřešit. Ale byl jsem v Chorvatsku svědkem, jak se nějakým maďarům nepodařilo spustit nabíječku elen a odjeli pryč bez nabíjení. To prostě člověk nechce zažít, stejně tak nechce řešit, jestli nabíječka chce, aby člověk vyhlásil osobní bankrot, při některých cenách dobíjení, cenové rozdíly jsou propastné, nic z toho prostě fosil řešit nemusí, přijede, natankuje, cenové rozdíly doplnění PHM také nejsou takové markantní, jako u elektro. I přesto bych už zpět do fosilního paliva nešel, do chorvatska jezdím jednou za rok, v tuzemsku je provoz bez problémů a navíc od jara do podzimu mě nabíjení doma nic nestojí, to občasné dobíjení při cestách v tuzemsku se dá přežít (zejména cenově). Navíc mě to embéčko, i když některé typické dodoembasoproblémy s polofunkčností komponent jsou na pěst, čím dál tím víc baví ❤️. V příloze pár momentek z cesty ... Timián se opaluje na dvoře ... Timián konzumuje šťávu na Elen: Ionity u Mariboru, kde byl problém s načtením karty powerpass: Ionity v Trieben v Rakousku:
  4. Chorvatsko 2015, 2. část, poflakování kolem slaného rybníka ... Tak oproti plánům cestování o něco méně, bo letos horko jak sfiňa a člověk se raději chladí ve slaném rybníku, než aby se plácal v autě po výletech. Ale přesto pár postřehů. Dobíjecí infrastruktura není hustá jako ve zdejších končinách, nebo v německu, či rakousku, ale kdo chce, místo na nabíjení si najde. Jsou zde rozšířeny hodně AC 22 kw nabíječky. To zní dobře, zejména kolem turistických míst, kdy si člověk během pobytu na několik hodin nechá dobíjet wagen. Bohužel stejný nápad mívá hodně elektrowagenistů, takže mnohokrát z toho bylo kulo hulo ... naštěstí elroq má velkou baterku, nasosat energii se vždy nakonec někde podaří a s 80% dobití má solidní akční rádius. Ve zdejších končinách využívám síť HEP/ELEN a jejich aplikaci se spárovanou platební kartou. Spuštění dobíječky je rychlé, rozhodně rychlejší a spolehlivější než občasný tuzemský apkový připojovací oser u ČEZ, nebo EON. Jen jsem u prvního dobíjení u 22 kw nabíječky na Ninu (viz foto níže) nevychytal odpojení auta, použil jsem k ukončení dobíjení po volných 180 minutách apku Škoda, jenže jsem pak za boha nemohl odpojit svůj kabel od stojanu. Dřív než mě postihla pepkova příhoda, jsem spustil nabíjení opětovně a odpojil se v aplikaci elen. Pak již šel kabel bez problému od nabíječky odpojit a dokonce nebylo za krátkodobé odpojovací připojení nic účtováno. Ostatní dobíjení v Sukošanu a ve Splitu již v pohodě. Jinak mimo 22 kw nabíječek bez kabelu tady má elen většinou DC nabíječky 50 kw, které mají AC kabel integrovaný. Ceny dobíjení u elen mimo dálnice AC 0,35 éček, 180 minut, DC 0,45 éček, 60 minut (pro srovnání embasoaplikace s powerpasem nabízí 0,49 éčka + 0,49 transakční poplatek u AC a 0,49 éčka + 0,69 transakční poplatek za DC). Po celou dobu jsem si vystačil s apkou elen, plánovaný Lidl a Kaufland jsem už nezkoušel, bo nebylo potřeba a nákupy jsem řešil v Plodine v docházkové vzdálenosti od ubytka. Na dálnicích ještě frčí nabíječky Petrol, zde jsem si také stáhl aplikaci, ale nebylo nutné ji použít, při cestě zpět plánuji opět využívat výhradně Ionity a jako zálohu Tesla. Každopádně Elroq zde budí pozornost a dá se zde s elektrowagenem přežít. Ale v plné sezóně bych sem asi nejel, to tu musí být nabíječkové peklo, kvůli kterému jsem elektrocestu skoro vzdal ... ale červen, nebo září, pokud nebudou jiné dovolenkové plány, slaný rybník příští rok s elektrowagenem opět jistí ...
  5. Ja mám na mojej OIV 2.0TSI ročník 2022 uvedený objem nádrže vo veľkom TP - 50 l (55 l bolo v katalógoch):
  6. Taky jsem instaloval plašičku kun a taky se mi rozsvítila kontrolka motoru. Po ujetí pár km ale sama zhasla.
  7. Kupoval jsem ji jako 5-letý auto s nájezdem kolem 70000km, v servisní knížce žádný záznam nebyl a ani při kontrole svolávacích akcí v autoriz. servisu podle VIN nic nevyskočilo. Když jsem kdysi sháněl info o tomhle autu, tak jsem pročetl mj. i Svět motorů, kde kdysi vyšel poměrně obsáhlý článek a ani zde nebyla zmínka, že by tenhle ventil měl být problémový, mimochodem do dneška mám to číslo uložené....Doposud nebyl s autem žádný problém, tak to beru tak, že prostě něco odešlo...☹️
  8. Nedela mi to zadny problem a naopak jizdni vlsstnosti oproti pruzinam jsou jinde.
  9. Dekuji uzivateli Ersasa, jiz vse opet funguje. Jelikoz jsem nemel u sebe dva klice, tak vuz bezel s omezenymi funkcemi jako castecny hlavni uzivatel a v tomto rezimu se stale volba chovala nestandardne. Po opetovnem sparovani auta a Skoda connect dvema klicky uz je volba opet dostupna. Takze reseni pomoci odstraneni hlavniho uzivatele a opetovne obnoveni pomoci obou klicku k vozu je funkcni.
  10. jen doplnim - dle dokumemntace se modul nachazi na pojistkama na leve strane palubky
  11. Tak to je zajimava informace - ja mam termin 29.9. tak treba se povede, ale pokud neni jak pises tak budu mozna dalsi v poradi - uvidime - dam vedet
  12. Tak malá aktualizace, včera mi bylo auto vráceno ze servisu. Baterie nebyla vyměněna jelikož Boleslav ji nebyla schopna za týden poslat. Prý mi dají vědět až baterie dorazí a pak ji vymění. Je fakt že dle dle čísla nikde v CZ na shopech baterka nemá dostupnost. Jediný kde jsem ji našel byl nějaký anglický shop. Tam jich dle internetu je asi 70 ks. Jsem zvědav kdy ji škodovka dodá, a snad mezi tím nechcípne totálně.
  13. Ja som sa nakoniec objednal do servisu a kým som čakal na dohodnutý termín (5 týždňov), tak pár dní pred termínom sa mi to z ničoho nič rozbehlo. Odvtedy to funguje spoľahlivo. Termín v servise som zrušil, takže neviem čo by s tým reálne robili. Po posledných skúsenostiach tipujem, že asi by len urobili factory reset infotainmentu = viac Škody (haha) ako úžitku.
  14. Škoda Vision O nteriér modelu Škoda Vision O silně odráží novou generaci designového jazyka Modern Solid. Vozidlo bylo vyvinuto takzvaně zevnitř ven – se zaměřením na zákazníka a jeho potřeby – aby bylo zajištěno, že každý aspekt interiéru splňuje nejvyšší standardy komfortu, použitelnosti a technologické integrace. Prioritou je zážitek řidiče a cestujících, což vede k harmonickému, intuitivnímu a funkčnímu designu, který se plynule prolíná s vnější estetikou. Zcela nová architektura interiéru modelu Vision O zahrnuje nové uspořádání uživatelského rozhraní včetně nového displeje Škoda Horizon Display s možností personalizace obsahu pro oba přední cestující. Rozprostírá se po celé šířce palubní desky a […] Článek ŠKODA Vision O pohled do interiéru se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  15. Mám Superb IV - iV 16 měsíců najeto 35 000 km a co se týče spotřeby jsem asi ideální případ provozování , doma zásuvka , v práci zásuvka , jednou až dvakrát týdně cesta delší jak 100 km , pak zapínám hybridní režim. pak výpis jízdních dat dlouhodobě ukazuje : 1,8 l/ 100 km 13,9 kWh/100 km průměrná rychlost 58 km /h Moje nejvyšší spotřeba 4 l/ 100 km 7 kWh/100 km průměrná rychlost 77 km /h Určitě to není auto pro obchoďáka bydlícího v paneláku bez možnosti nabíjení v práci , pak 200 kg balastní hmoty se spotřebou podobnou a nebo i vyšší než holé 1.5 TSI.
  16. Na 2 válce pojede auto pouze pokud je to motor schopen utáhnout, tzn. při velmi malé zátěži. V mé O4 to jezdilo na 2 válce pouze v obci 50kmh na 4.stupeň u manuálu a pokud byla silnice trochu z kopce nebo po rovině. Poznat to bylo zejména vibrací auta, na kterou jsem hodně citlivý. Vždy jsem buď podřadil nebo manipulací s plynovým pedálem se snažil dostat 2-válcový režim pryč. U nového auta s najetými 1900km bych se o tento režim - t.j. s nízkými otáčkami vůbec nepokoušel. Do 3000km "není potřeba" jezdit na spotřebu, podtáčet motor, ale naopak často měnit režim jízdy.
  17. Mně se zobrazuje upozornění na jízdu na 2 válce pouze v režimu kokpitu Okamžitá spotřeba. V jiných režimech to vidět není. Ve starších modelech to muže být jinak.
  18. No mám aktualizaci 1800 a dělá mi to stejnou neplechu. Pokud ti to funguje radši to nech jak je. Radio ( infoteinment) si žije nějak vlastním životem, a vychovat ho je nadlidskej úkol. Buďme rádi že to vůbec běží, to mi řekl kluk co dělal kdysi v Bolce, na oddělení kde se tohle vyvíjelo.
  19. Je to pár dní co toto začalo fungovat i na Carplay... používám Google Maps, od 5/2025 to nefungovalo ale asi před týdnem to začalo promítat navigační pokyny na HUD (O4 po FL). :-)
  20. @LuBe79 ak ho máš v záruke a premerajú ti baterku a nebodaj by ti tvrdili, že SW chyba, vypýtaj hodnoty z merania. Lebo aj slabšia baterka sa dá ešte okabátiť, aby si neskončil potom mesiac po záruke s tým istým tam
  21. Vdaka za pomoc, bateria objednana priamo do servisu, vymenena, nakodovana... Nejak sa im nezdalo, ze povodna bateria v aute vydrzala cez 8 rokov 😅
  22. @LuBe79 Mam tu istú chybu od dovolenky v zahraničí. Tlačidlo červené 2 mesiace a po stlačení funguje. Daj si v servise baterku premerať. Robí to aj vtedy, keď je baterka ok a zblne to. V diagnostike sa dá v takom prípade zadať info, že baterka je vymená a chyba vymazať. Ale treba premerať jej hodnoty! U mňa carista chybu nevie odstrániť a keď pôjde na výmenu žhavičov, tak to poriešia. U mňa sa toto deje zakaždým, keď auto opustí republiku, takže nebude to len stavom tej baterky, ktorú už párkrát vymenili ešte rámci reklamácii aj s RJ SOS:
  23. Odchází ti baterka, její stav je kritický. Zatím ti zelená svítit bude, do doby dokud baterka nelehne. Teď mám stejnou věc a řeším v záruce u škodovky. Ale už druhej den čekám na dodání baterky, asi nejsou. Máš ještě jednu možnost, zkusit nabít, a to tak že napojíš nabíječku v garáži, zapneš klíček a necháš auto nabíjet. Záložní baterie ecall si vezme proud z nabíječky, jinak se nanbije, ani dlouhou jízdou. Tohle byla rada od autorizáku, to i zkoušel. Tohle ale pouze v případě že baterie není v kritickém stavu ale pouze vybitá. Ta moje je ale na kaši, a takzvaně nedrží kapacitu a je na výměnu. Zkus a dej vědět ale obávám se že budeš měnit. Bylo mi řečeno že pokud mám chybu ecall a půjdu na technickou jsem v kelu a auto neprojde, Z důvodu bezpečnosti. Jsem rád že jsem to stihnul v záruce baterka stojí 2500, a výměna není sranda prý se to pak musí nakodovat.
  24. Dnes uz mam polohu v poradku. Tak tohle byla asi jen nejaka chvilkova vikendova nefunkcnost "neceho".
  25. hlavne je to totálna hovadina a len biznis na ľudí ktorým cez prevodovku precedia 20L oleja , ale zase kto chce tam ... oleje v DSG ak sa menia podľa intervalu sú totálne čisté a nevidím dôvod čokolvek riešiť ... ak niekto velmi chce nech da novy olej , pojazdi par km a vypusti ho a znova novy , pri cene OE oleja super volba , ja by som tie peniaze minul radsej v hospode
  26. Podle skladby jednoznačně PHEV. Ta 1.5ka se s el. pohonem dobře doplňuje. Celkově to má 150kW takže i výkonově dostatečné, dálnici to jezdí s přehledem. Má to tah jak silnější TDI . Čistě v el. režimu se na 100km dojezd dá celkem bezproblémů dostat. Není nutná FVE stačí walbox a pak tarif D27d - elektroauto. Dálnice za 610č/ rok taky potéší. Spotřeba dlouhodobě /5000km/ kolem 2.5 l benzínu a 14kW el. energie na 100km v režimu hybrid. Mrkni i na Tayrona-mají e-dotace.
  27. Díky pánové, dneska jsem si byl projet O4 combi 1.5 TSI 110kW v manuálu a byla to velmi příjemná jízda. Takže jsme rozhodnuti. edit: objednáno, záloha zaplacena, verze 130 let premium, šedá graphite metalíza, přidány nějaké pakety navíc, tak snad nám bude dobře sloužit.
  28. Ja mam asi mesiac PHEV a mozem len doporucit! VBratislave cisto na elektriku 108 km, v Rakusku na dialnici 136 km/h v hybridnom rezime spotreba 6.5 l/100km. Nabijam doma v garazi
  29. Velmi sa netes pri tych km, ked mas povodny zotrvacnik
  30. Tak to vypadá, že je to vyřešeno. Pro případ, že by s tím měl někdo problémy jako já: V aplikaci Carista (starší verze - zkoušel jsem verzi 3.7 beta 24) jsem nastavil HHC "Enabled". Ve skutečnosti to sice nic nedělalo (HHC nefungoval), ale když jsem poté v aplikaci Car Scanner zkusil nastavit nějaký parametr HHC (Brzký, Normální, Pozdější), tak už mi to nepsalo chybu, ale parametr se přijal. Od té doby to funguje, i když je v Car Scanneru pořád u položky HHC "zakázáno". Nevím jak je to možné, ale zatím to funguje.
  31. Nádrže jsou čtyři typy typy: 45l - pro modely 4x2 (neplatí pro hybrid) 50l - pro modely 4x4 9l + 17,3kg - G-TEC 39,5l - hybrid iV
  32. Tak to je trochu neco jineho, kdyz si to s tebou domluvi v ramci nakupu ojetiny.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.