Přejít na obsah

Michaltvr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1808 zobrazení profilu

Oznámení Michaltvr

  1. Tento týden nabídnuta cena za výměnu rozvodů 24.000,-. Přitom v diskuzích před rokem dvěma je cena skoro poloviční. Autorizovaný servis Hradec Králové. Motor 2.0TDI 110kW. Je to normální? Nebo mám poptat jinde?
  2. Že se servis koukl na rozvodovy remen je chvalihodne. Delaji to bezne? Nebo to byl primo pozadavek? Mam najeto nevekych 150tis a take premyslim o otom dat udelat rozvody. Jinak cena trochu vyssi nez bych cekal. Na vymenu rozvodu maji v autorizovanych servisech myslim nakou slevu, v te jejich sekove nebo slevove knizce nebo jak tomu rikaji. Myslim, ze ta akce probiha. Bylo to uplatneno?
  3. Dal bych udelat ten proplach. Koncern na to ma pripravky a postup, tak asi v autorizaku. Cena by podle me mela byt tak kolem 12k. Pumpu bych nemenil, pokud auto chladi.
  4. Tak závidím. Jen pro zajímavost. Louda Pardubice za to samé na 2.0TDI 110kW cena:9105,-Kč. A to před časem a ještě k tomu jsem 2x doptával cenu než z nich vypadla aspoň tato. Náhradní auto ani náhodou.
  5. Řekl bych, že jsi vítěz. To jsou snad nejvyšší ceny co jsem viděl. (Chtěl jsem udělat ještě smajlíka, ale fakt nevím jaký by se hodil, tak radši nic).
  6. Kdo jede do autorizovaného servisu, tak s hodinovou sazbou souhlasí, potud v pořádku. Ale nevím co vede a jak si dovolí ty servisy fakturovat za díly ceny vyšší než jsou jejich ceníkové od Škoda Auto. To snad v žádném jiném businessu není. Za mě drzost.
  7. Michaltvr

    Koroze

    Reklamovat by se to mohlo dat, jen bych si pred tim zjistil jestli uz nebyla ta mista opravovana. A jestli ano, tak jestli todelal autorizovany servis. Ja bych rekl, ze uz to bylo opravovano.
  8. Velkým proudem muzes nabijet nabijeckou s regulaci proudu. 20A par hodin bych se nebal. V posledni fazi nabijeni bude baterka trosku sumet, bublat. Je to slyset z blizka a bude tepla. Rekl bych, ze baterii nemas znicenou, jen hluboce vybitou. Presne jsem to mel ja - zapojeny GPS lokator. Navod od MCMatej muzes taky zkusit. Nebo najdi specialku-prodejce autobaterii jestli ti baterii za uplatu nabiji. I ji mohou otestovat pak.
  9. Dva roky je hrozne malo. Zkus ji dat na nakou silnou nabijecku a pust do ni poradny nabijeci proud. Jeste se treba rozchodi. Mel jsem to stejne. Po poradnem nabiti pouzivam baterii nyni jiz dalsi dva roky.
  10. Ten nápad se mi taky zamlouvá. Ještě je důležitá věc -zapojení. Jedna věc je propojení auta a boxu pro bezdrátové nabíjení. A druhá pro mě důležitější, jestli se nějak i přenáší signál z a do auta? Je tam na to nějaká příprava?
  11. Po proplachu v autorizovaném servisu už také nemám kapalinu úplně růžovou. Dělalo se to už víc jak před rokem a stále je vše ok. Auto chladí i topí. Takže se dá říct, že ta proplachovací technologie funguje. Akorát 20k za opravu je mazec:-) Stran teploty oleje u mého 2.0TDI 110kW. 110° C nepřelezu ani v lete, ale ty máš jiný motor. Ten to třeba tak má. Nicméně k degradaci chladící kapaliny podle mě dochází vlivem vysoké teploty, přepálení. To se prý stalo mě. Osazena byla G12. Nyní koncern dává G12EVO, ta už vyšší teplotu snad dává.
  12. Přesně. Po nastavení spodní a vrchní polohy to chvíli funguje. Pak zas dám stáhnout okno druhou polohou spínče až dolů, ale popojede jen 2cm a zastaví se. A mohu synchronizovat znovu. Kde by ještě mohl být problém?
  13. Jde udělat toto základní nastavení i pro okno řidiče? V podstatě od nového auta mi často nefunguje druhá poloha (úplné stažení nebo vytažení okna). Do servisu jsem to v záruce nedal, s nějakou tehdy obavou, aby se nerozdělávalo čalounění dveřích, aby to pak třeba nevrzalo. Teď mě to už ale trochu rozčiluje.
  14. V rámci čistoty motoru bych určitě koukal na kvalitu paliva. Určitě prémiovou kvalitu. Od nového vozu jsem jezdil na Shell VPower Diesel. Motor super tah a zvuk. Pak jsem kolem najezdu 100 tis. km asi na 20 tis. km přešel na Vervu. Někde jsem v té době zaslechl, že je to jen čistá nafta s aditivem. Ale po ježdění na Vervu se mi zdá zvuk motoru a turba je takový dieselovější a nemá již takový jasný zvuk při plné náloži jako dřív. Zas jezdím na VPower. A ještě jedna zkušenost. Když tankuju na Shellu v Rakousku, auto jede ještě líp a má o 0,3l menší spotřebu. Jak je to možné říkám si. Ví někdo jak je to nyní aktuálně u prémiových paliv? Kolik tam výrobci přidávájí rostlin?
  15. Michaltvr

    Topení

    Ano, dle poslednich poznatku SA G12 EVO. Asi ti degradovala chladici kapalina. Mel jsem to take. Koncern s tim mel docela problem. Jinak, ze si to rozdelal proplachl a funguje to hodnotim jako dobrou praci. Ja sel cestou, ze sem si na ne doslapl a uhral to na kulanci.
×
×
  • Vytvořit nový...