Pro klidnou jízdu dostačující, na závody to není to je snad jasné. Zatím jsem s motorem velmi spokojen. Dle měření z aplikace jsem jel maximálkou 207, zrychlení 0-100 za 8,84 s. Údaje z PP ohledně spotřeby dlouhodobá 6,9 na počátku byla 8,3. Teď mám najeto 5000 km a zatím vše v naprostém pořádku. Motor je tichý, start-stop systém funguje překvapivě svižně oproti předchozímu autu, takže mi to ani neštve. Jen v kolonách ho vypínám jinak na běžné stání na křižovatce mi nevadí. Pružnost mi přijde slušná když vezmu v potaz váhu a velikost auta. Mody fungují asi tak, že eco - jen pro důchodce a spořivky jinak teda pružnost a dynamika nula... normal - pro pohodovou plynulou jízdu absolutně v pohodě ve své podstatě využívám nejvíce, režim sport - víc točí klidně i do omezovače a nikdy se automatu nepodařilo zařadit šestku, pružnost a dynamika fakt slušná, opět upozorňuji na váhu a velikost vozidla. Mám tedy jen předokolku v automatu a na 4x4 bych volil dvoulitr, protože u tohoto motoru by předpokládám narostla spotřeba na úroveň dvoulitru a kroutící moment je zde také menší. Pokud chceš tažné zařízení pro vozík tak to půjde v pohodě, ale pokud třeba na loď či obytný přívěs tak si troufám tvrdit, že by to byl opruz s tím jet. Při plném zatížení vozu je to v pohodě pro plynulou jízdu, "závodit" jde jen tak ve dvou lidech na režim sport. Jezdím v pěti lidech dva dospělí tři adolescenti a v kufru tašky pro čtyři holky.... a nějaké mé svršky a úplně v pohodě, samozřejmě v tu chvíli je spotřeba tak o litr až litr a půl větší než je průměr. Jinak můj jízdní styl je klidný a rychlostně se pohybuji na vrchní hranici povolených limitů v ČR, maximálku jsem zkoušel v Německu. Výkonově tedy v pohodě a co se týče poruchovosti a technického života to ukáže čas, protože řeči typu to bude utahaný a celý se to rozsype jsou jen keci dokud to nebude empiricky ověřeno. Máme doma ještě Tiguan se stejným motorem takže jsem volil podle zkušenosti a předchozí auto byla Honda CRV 4x4 2,2 diesel 110kW. Dle záznamů jsem využil čtyřkolku jen ze 4 procent, proto vím že ji nepotřebuji a také vím kolik byla její spotřeba. Teď mohu s klidným svědomím říct, že jsem udělal dobře a pokud nebude motor závadový tak si příště klidně koupím jeho nástupce. Mimochodem benzín už budu mít vždy ta kultivovanost mi prostě dostala na kolena. Přeji pěkného dne všem.