-
Počet příspěvků
35 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
2455 zobrazení profilu
Oznámení achiles
-
diky za tipy. - kolisani otacek bych si vsimnul (ale radsi se na to jeste zamerim). - nedavno mi menili silentbloky na uchyceni motoru, tak jestli to nejak nezkonili.... - auto jezdi uplne normalne - jedina chyba ve vagu je "001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow", coz uz mam asi 15 tisic km - dnes jsem si objednal novej odvzdusnovaci ventil palivove soustavy, tak se to snad vyresi. - tou podminkou tepleho motoru si nejsem jistej, ale stava se to vzdy az po nejake dobe jizdy kdyz zastavim.
-
hojte lidi, pří stání na volnoběh (nejspíše jen u zahřátého motoru) se mi občas celé auto klepe. Napadá vás někoho, na co se zaměřit při diagnostice? stává se to většinou, když zastavím na semaforu, takže nelze moc vyběhnout ven a koukat na motor, co se tam vlastně děje.
-
zdravim, zacal se mi na O2rs dit takovy neprijemny jev. Kdyz pridam trochu vic plyn, tak auto zacne silne tahnout doprava a musim ho korigovat volantem, aby jelo rovne. Nekdy z niceho nic auto ustreli do strany a nez ho srovnam, tak vyjedu i treba 40cm ze smeru jizdy, coz je dost neprijemne. Vzdy se to stava pri jizde rovne, nebo v mirne zatacce, kdy se mi zda, ze auto malinko uklouzne do strany. Dela mi to predpokladam nekdy od zacatku zimy, ale ted se to podle me zhorsilo. Byl jsem mesic zpet na geometrii, protoze mi auto porad trosku tahlo ke strane (zimaky +vyssi pruziny), coz v servise srovnali, ale po nejake dobe se zacali objevovat to nahle ustrelovani do stran. Pri klidne jizde se to deje minimalne, ale kdyz zrychluju, tak to dela dost casto. Nevi nekdo, co to muze byt a kolik penez zase v servise vyplaznu? mam takovej dojem, ze pred pul rokem byla v pocitaci vyctena sporadicka chyba rizeni, ale dal sem to nijak neresil, protoze auto se chovalo uplne normalne. Nedavno se opravovala prevodovka (diferencial), nemuze byt nejaky problem tam? problem abs? posilovac rizeni?
-
takze male doplneni tematu: bazar se nastesti zachoval celkem ferove a zajistil mi zdarma opravu prevodovky (s tim, ze montaz/demontaz z auta jde na me). Prevodovka je jiz opravena, jen jeste neni v aute. kdyz uz to mam rozebrany, tak budu menit i spojku. nekdo se tu pral na najezd auta> podle tacho a servisky cca 90tisic (udajne) a jestli to ma chip> to nevim, nejspis ne.
-
stala se mi takova neprijemnost s mim RSem. pri jizde po rovine v male rychlosti (cca 20km/h) se z niceho nic zablokovali kola a ja zustal stat uprostred silnice. pri pokusu o rozjezd jsem zjistil, ze se dopredu nepohnu, do zadu jsem popojel asi tak o pul metru. nasledne jsem se pri jizde do predu zablokoval uplne, ze s autem slo hybat cca 10cm dopredu/dozadu a pak kola zastavi cuknutim celym motorem. z pod motoru vytekal olej, nebo spis takova bila emulze, jako by tam byla voda (ale mozna je to byly nejake hodne jemne spony?). auto se zastavilo na tom nejnevhodnejsim miste, kde se vozovka zuzovala a ja blokoval docela provoz. Dodavam, ze spojka/nespojka, auto bylo proste zablokovane. Po par opatrnych pokusech o roztlaceni v prevodovce neco cuklo a najednou se auto odblokovalo a ja s nim popojel kousicek dal. nasledoval odtah domu 120km do prahy, kde me ceka predpokladam tucna oprava. Absolvoval jsem drobne popojizdecky na 1cku a zpatecku, auto jede jakoby se nic nestalo... Dnes jsem auto zvednul a zjistil jsem ze mam dve dirky na prevodovce viz foto. Muze mi nekdo prosim objasnit, jak se toto mohlo stat? nemohlo tam treba nekomu neco spadnout (pri oprave) a nyni se to tam seknout? auto mam pul roku koupene z bazaru, najel jsem asi tak 5tisic a mam sto chuti jim to hodit na hlavu. predpokladam, ze toto je na vymenu cele prevodovky, ze? za pul roku jsem jiz menil: prave predni lozisko, leve zadni lozisko, kotouce na predku, desticky na predku i zadku, zadni ulozani tlumice, naplneni klimatizace (zbytecne), ceka me klimakompresor a ted jeste prevodovka ...
-
prave jsem se vratil z italie, hned bych tam jel znova. trosku jsem podcenil odchazejici zadni lozisko, takze jsem 1900km slysel jen huceni, ale nejak jsem to prezil (doma jsem hodil auto na hever a cele kolo melo dost vuli). PS. najde se tu mezi vama bila RS oktavka, ktera se se mnou honila cestou od pisku do prahy? ta strakonicka dalnice projeta za 15 minut byla celkem v poho, ale tvuj naftak trosku nestihal :]
-
kdyz uz jsou tu otazky na kabely... ma nekdo zkusenost s koupi cinskeho kablu "VAG-COM HEX CAN 908", kterej se da sehnat za 25-50USD?
-
zdravim, po koupi bazarove O2 jsem zjistil, ze klimatizace skoro vubec nechladi. nechal jsem tedy doplnit chladivo, ale je to stale stejne. klimatizace na low fouka spis takovej vlaznej az teplej vzduch nez aby chladila. po ujeti cca 10ti km zacne malinko chladit, ale ve srovnani klimatizace v jinych autech je to fakt bida. VAG zadne chyby neukazuje. kde muze byt chyba?
-
ahoj, nedavno jsem delal vytlumeni prednich dverich materialem vibraflex 25. podotykam, ze nic jineho, co neni primarne urcene pro tlumeni automobilu bych nikdy do auta nedal. zadne molitany, mirelony, vaty, ipa (:]) atd do auta nepatri a nemaji zadne ucinky. Popisu vam tedy jak jsem postupoval, delal jsem to poprve a mozna na neco zapomenu, tak me kdyztak opravte/doplnte. 1) sundani tapecu> 1a) sroubovakem podeberte krytku madla dveri/ovladani el. oken a sundejte je. pod nema odsroubovat srouby + odcaknout konektor ovladani el. oken 1b) sroubovakem podeberte krytku vyskovych reproduktoru a odsroubujte sroub pod ni (ted uz vlastne ani nevim, jestli tam je) + odcaknout konektor vyskovych repro a ovladani zrdcatek 1c) uplne dole na tapecu odsroubujte srouby 1d) podeberte dole cely tapec a odtrhnete ho od dveri a postupne kolem dokola odcvakejte prichytky. ja osobne jsem za to proste vzal trochu silou i kdyz nekdo tvrdi, ze se musi s citem. sila se mi osvedcila vic :] 1e) cely tapec nadzvihnete a odendejte ho od dveri. je nahore u okna nasazeny do drazky 1f) odcvakejte konektor spodniho svetylka + tahlo otevirani dveri 2) odpojeni okna od pojezdu> 2a) sundejte dve velke zaslepky skrz se dostanete k zasazeni skla do pojezdu 2b) sjedte oknem do polohy, kdy se skrz diru dostanete k bilym kolickum, ktere drzi okno (okno stahnout o cca 1/3 vysky) 2c) skrz diru zasrobovat do bileho kolicku dlouhy sroub tusim M5 a vytahnout vnitrni kolicek 2d) skrz diru zasrobovat do bileho kolicku dlouhy sroub tusim M8 a vytahnout vnejsi kolicek 2e) toto udelat i pro druhe zajisteni skla. okno by melo byt ted volne 2f) okno vytahnout nahoru a lepici paskou ho zajistit v ramu 3) odnytovani vnitrniho plechu - vrtackou odvrtat vsechny nyty okolo plechu. pozor na to, aby jste neodvrtali i nyty, ktere drzi pojezdy stahovacek. pokud neco nepujde odvrtat, tak rozbruskou upilovat hlavicku nytu az na plech. zbytky nytu vyklenout prubojnikem skrz plech. 4) sundejte vnitrni plech a odcvakejte konektor od el. zamku dveri. odcvaknete konektor, ktery vede k ovladani zrdcatka. 5) otocte vnitrni plech a klestema zmacknete prichytky kabelu a veskerou kabelaz z plechu sundejte. odcvakejte konektory od motorku el. oken a senzoru bocniho narazu (nezapinejte hlavne klicek, nebo se vam objevi chyba airbagu, coz se stalo me :[) odcvaknete konektor od stredoveho reproduktoru (pokud mate) 6) vytlumte vnitrni plech. ja jsem polepil maximalni cast plechu a pote horkovzdusnou pistoli jeste nahral a poradne k plechu pritisknul. jednotlive pruhy tlumiciho materialu lepte s presahem cca 1cm 7) vytlumte vnejsi plech plech. zde se hodne hodi horkovzduska, ktera pomuze dokonale vytvarovat tlumici material. sundejte motorek el. oken a i pod nej dejte tlumici material. nepolepeny jsem nechal pouze maly trojuhelnik kolem dir na srouby, kde motorek doseda na plech. 8) vrtackou provrtejte z druhe strany plechu vsechny diry, aby jste videli kde diry jsou. pote kolem techto dir vyriznete vetsi diry, aby se do nich vesli prichytky kabelaze, pripadne zaslepky/ pruchodky 9) plech muzete dat zpet na misto a zajistete si ho treba dvouma sroubama, aby drzel. 10) sjedte sklem okna zpet do bilych drazek stahovacky okna. ted prijde trochu nemotorna prace, protoze musite opet zajistit okno bilymi kolicky. nejdrive jsem delal zajisteni blize pantu dverim. nastrcte vetsi bily kolicek se sroubem zpet do diry a sroub vysroubujte. nyni prichazi maly kolicek, ktery bohuzel jen tak do velkeho nenalisujete bez toho aby vam ten velkej vylezl ven, proto je nutne strcit ruku za bily kolicek a jistit ho v pozici, aby nevypadnul (proto jsem psal o nemotorne praci, je tam fakt malo mista a hrozi poskozeni pojezdu okna, kdyz odtahujete plech aby jste pod nej strcili ruku). na tuto praci doporucuju nejakeho pomocnika, kdy trochu nastrcite maly kolicek do velkeho, vysroubujete sroub a druhy clovek naklepne prubojnikem maly kolicek do velkeho. Druhe zajisteni okna jde uz o poznani lepe, protoze ruku pohodlne strcite skrz diru stredobasoveho reproduktoru, aby jste podrzeli kolicek ve sve pozici. 11) nyni jiz mate to nejhorsi za sebou, takze jen nacvakate vse kam patri a je defakto hotovo. 12) zanytujte vnejsi plech zpet ke dverim. podle me jsou potreba specialni nyty + specialni kleste, protoze jsou tam dost velke diry. proto si toto necham asi udelat v servise. zatim to mam chycene jen na par sroubech, nez budu mit cas nekam zajet. co se tyce metrickeho spojeni, ktere jsem uz nekolikrat cetl, ze nekdo delal, tak jedina moznost jsou podle me nytovaci matky. to je opet vec, na kterou potrebujete specialni kleste a jeste k tomu ty nyty jen tak nesezenete, ale urcite je to nejlepsi reseni. ja se rozhodl pro "klasicke" nyty... 13) nacvakejte konektor od spodniho svetylka, el. zrdcatek, el. zamku. pricvaknete k tapecu tahlo otevirani dveri a tapec dejte na dvere. vse zasroubujte, nasadte ovladani zrdcatek a oken. tak toto je asi tak vse. osobne bych se do toho uz asi sam nepoustel a sveril to firme, ktera se tim zivi. me za to rekli asi 2500,- coz jsem puvodne povazoval za docela velkou castku, tak jsem si to udelal radsi sam. stravil jsem na tom docela dost casu, ale zase mam jistotu, ze to mam vytlumene kvalitne. zaroven jsem i menil reproduktory (morel tempo 6) a musim rict, ze cele tlumeni se velice vyplatilo. zvuj je naprosto dokonalej (a to jeste nemam pridelany poradne vnejsi plech ke dverim) a nikde nic nedrnci. kdo to mysli s ozvuceni auta vazne, tak vrele doporucuju. dale planuju tento mesic subwofer do kufru (do bocnice), takze mozna budu tlumit i podlahu kufru, protoze kdyz jsem tam daval zesilovac (pod dvojitou podlahu), tak jsem zjistil, ze ten plech je vazne tenouckej a bojim se rezonanci. to teprve uvidim, ale to uz bude oproti dverim sranda :] doufam, ze timto navodem nekomu pomuzu. alex
-
no nakonec jsem koupil cele stahovacky (druhy obrazek) z vrakace s tezkym srdcem za 800,- (kdyz ta kosticka musi stat par korun). nekdo tvrdi, ze je to nerozebiratelny bez toho, aby to prasklo, ale to je nesmysl, protoze kdyz se sundaji ty liziny z plechu, tak to musi jit v pohode dolu. na octavii 1 po FL to lze koupit za 40kc, ale tusim ze jen dozadu protoze to praskalo
-
zdravim, pri neodborne demontazi vnitrni casti levych prednich dveri se mi podarilo ulamat packy vodicich kostek oken, ktere okno drzi a zaroven ho vodi v kovovych listach. da se to nekde koupit?
-
budu ted menit lozisko v prednim levem kole a chci se zeptat, jestli je nutna po vymene geometrie? jeden servis rika ze ano, druhy ze ne...
-
vse zhasnulo po par metrech, takze je to ok
-
dnes jsem ulozeni tlumice vymenil, ale zobrazili se mi na maxidotu tri kontrolky. 1) posilovac rizeni (ale to prisuzuju tomu, ze jsem odpojoval baterku - pry to po par ujetych metrech zhasne) 2) kontrola tlaku v pneumatikach 3) ESP a zaroven mi sviti tlacitko ESP OFF a na zmacknuti nereaguje bohuzel ted auto nemuzu projet (mam vyjezd zabarykadovanej jinym autem), takze doufam, ze ty kontrolky zhasnou, nebo jsem mohl poskodit nejakej kabel u zadniho kola? niceho jsem si nevsimnul, postupoval jsem opatrne. BTW jak funguje ta kontrola tlaku v pneumatikach? je tam nekde nejaky snimac?