
-
El. ovládání oken - závady, nefunkčnost
Jako 1. Koukni na kabeláž co vede ze dveří do A sloupku.
-
nefunguje paměť sedaček
Musíš podržet SET+číslo.
-
vyhřívaní sedadel - problémy
Nic. Vše OK. V prahu u řidiče vede hlavní svazek. Je tam tlustý plus pól a ten se rozvětvené. A tam je problém. Z 50zilek vodivé jich převádí jen 15. A to je kámen úrazu. Po opravě za 5kc vše funguje jak má.
-
vyhřívaní sedadel - problémy
Tak a já mám problém vyřešen. Přední sedačky už topí stejně rychle jako zadní. Mám doma náhradní jednotky,decky,climatronic. A stále to nebylo ono. Teď mi to topí na 3.stupeň do minuty a jezdím jen na 1.stupeň:D
-
Venkovni zpetne zrcatko... otaci se uplne dopředu
S tím mám také zkušenosti. Dělá to jen v zimě při mrazech. Prostriknuti matovém pomáhá. Já už se na to chystám asi 3roky
-
Vyhřívání sedaček - SII vs. OII
Vzdy sedak. Spatne operadlo jsem nikdy neresil snad u zadneho auta na opravu vyhrevu. Jinak ta kuze hreje pomalu vepredu. Vzadu to topi uplne jinak. Dalwko rychleji. V tom je lepsi latka. Ta se zapne a krasne hned hreje
-
nefunguje paměť sedaček
Pokud zapnes klicek a stisknes cislo 1/2/3 tak sedacky najizdeji na ulozenou pamet,nebo ne?
-
Automatické stmívání zrcátek
Ja to resil pro pojistovnu. Mel jsem obe zrcatka ustreleny. Skla nejlevneji original 8900kc/ks a jelikoz mam kamarady po vrakovistich,tak vim,ze jich moc neni ani na vraku. A kdyz uz jo,tak levy zrcatko. Pravy se vyvazuje zlatem
-
Automatické stmívání zrcátek
Zrcatko neni potreba. Vnitrni ma zatmavovaci. Jinak ta sranda vyjde na 10tkc jak vysitych.
-
Automatické stmívání zrcátek
Pokud to zkousite pomoci svetla,tak zarovkou. Na zarivku a diodu to nefunguje me to fungovalo hned. Od dob,co mam folie 20% propustnost zadny sklo a zadni boky a 60%predni bocni skla mi to funguje pomaleji. Ve meste si toho nejak nevsimam. Ale nejvic je to znat na dalnici,ze jsou zatmaveny zrcatka.
- Předělání zabezpečení u Š. Superb II
- Předělání zabezpečení u Š. Superb II
- 6 stup. manual
-
Jaké brzdové kotouče a destičky
Jak jsem psal. Vec nazoru. Btw brzdy jsou naddimenzovane pri to chipu z 125kw na 150kw neni potreba davat vetsi kotouce, ALE pokud se daj vetsi je to samozrejme lepsi o tom zadna. Ale ano co mame druhyho SII a na nem brzdy z passata R36,tak je to znat,ale cena prednich kotoucu je stejna jako cena komplet brzd na seriovym SII 2.0tdi 125kw a zivotnost je stejna jako u klasickych brzd. Na Porsche Boxster mam 300HP a 318tky kotouce vepredu SII ma 312mm vepredu. Passat R36 345mm. Dle meho nazoru vrtane kotouce vepredu a vrtane kotoucky vzadu vypadaj stejne jako dat na SII nejake kridlo a nebo nasavac na kapotu. Ale je to kazdeho vec to je pravda.
-
LED žárovky H8 v mlhovkách
Ty odpory hlavne nedavat k plastu. Dokazi roztavit bez problemu plast. Idealne nekam,kde na to muze vzduch.