Přejít na obsah

N@pster

Uživatel
  • Počet příspěvků

    280
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2551 zobrazení profilu

Oznámení N@pster

Nováček

Nováček (1/14)

33

Popularita

  1. Jako 1. Koukni na kabeláž co vede ze dveří do A sloupku.
  2. Nic. Vše OK. V prahu u řidiče vede hlavní svazek. Je tam tlustý plus pól a ten se rozvětvené. A tam je problém. Z 50zilek vodivé jich převádí jen 15. A to je kámen úrazu. Po opravě za 5kc vše funguje jak má.
  3. Tak a já mám problém vyřešen. Přední sedačky už topí stejně rychle jako zadní. Mám doma náhradní jednotky,decky,climatronic. A stále to nebylo ono. Teď mi to topí na 3.stupeň do minuty a jezdím jen na 1.stupeň:D
  4. S tím mám také zkušenosti. Dělá to jen v zimě při mrazech. Prostriknuti matovém pomáhá. Já už se na to chystám asi 3roky
  5. Vzdy sedak. Spatne operadlo jsem nikdy neresil snad u zadneho auta na opravu vyhrevu. Jinak ta kuze hreje pomalu vepredu. Vzadu to topi uplne jinak. Dalwko rychleji. V tom je lepsi latka. Ta se zapne a krasne hned hreje
  6. Pokud zapnes klicek a stisknes cislo 1/2/3 tak sedacky najizdeji na ulozenou pamet,nebo ne?
  7. Ja to resil pro pojistovnu. Mel jsem obe zrcatka ustreleny. Skla nejlevneji original 8900kc/ks a jelikoz mam kamarady po vrakovistich,tak vim,ze jich moc neni ani na vraku. A kdyz uz jo,tak levy zrcatko. Pravy se vyvazuje zlatem
  8. Zrcatko neni potreba. Vnitrni ma zatmavovaci. Jinak ta sranda vyjde na 10tkc jak vysitych.
  9. Pokud to zkousite pomoci svetla,tak zarovkou. Na zarivku a diodu to nefunguje me to fungovalo hned. Od dob,co mam folie 20% propustnost zadny sklo a zadni boky a 60%predni bocni skla mi to funguje pomaleji. Ve meste si toho nejak nevsimam. Ale nejvic je to znat na dalnici,ze jsou zatmaveny zrcatka.
  10. Musel bych najit kpnfigurator,ktery jsem mel k autu. Existuje i zaslepka. Ja to tak resil u passata i golfa. U golfa jsem mel vepredu zadni kliky bez zamku a u passata jsem mel kalenou vlozku misto zamku. Pri vybiti baterky jsem rozbijel okna
  11. Ale jsou. Hned pod zaslepkou. Nejednou jsem to otviral klickem,kdyz jsem mel KO baterku v klici
  12. N@pster

    6 stup. manual

    Vymen olej v prevodovce.
  13. Jak jsem psal. Vec nazoru. Btw brzdy jsou naddimenzovane pri to chipu z 125kw na 150kw neni potreba davat vetsi kotouce, ALE pokud se daj vetsi je to samozrejme lepsi o tom zadna. Ale ano co mame druhyho SII a na nem brzdy z passata R36,tak je to znat,ale cena prednich kotoucu je stejna jako cena komplet brzd na seriovym SII 2.0tdi 125kw a zivotnost je stejna jako u klasickych brzd. Na Porsche Boxster mam 300HP a 318tky kotouce vepredu SII ma 312mm vepredu. Passat R36 345mm. Dle meho nazoru vrtane kotouce vepredu a vrtane kotoucky vzadu vypadaj stejne jako dat na SII nejake kridlo a nebo nasavac na kapotu. Ale je to kazdeho vec to je pravda.
  14. Ty odpory hlavne nedavat k plastu. Dokazi roztavit bez problemu plast. Idealne nekam,kde na to muze vzduch.
×
×
  • Vytvořit nový...