čaute, zase jsem se o tom s někým bavil a tak mi to nedá. Moje auto žere. A to tak, že průměrná spotřeba podle tankování za pět let provozu je 11.8L. Ze začátku v tom bylo hodně město a jezdil jsem brzda plyn, takže by se to dalo pochopit, ale teď už jezdím v klidu a přijde mi, že to žere furt. V podstatě i když jedu jako úplně posranej dálku třeba 100-110 na tempomat, tak minimum na co se dostanu podle PC je tak 7.5-8L, v reálu o něco víc. 130 na dálnici znamená tak 9.5-10.5L, jízda po městě 13-15.
Tohle se zlepší pokaždé když naleju do nádrže Oxicat/BG44, nebo vyměním vzducháč a prostříkám váhu vzduchu čističem, to vždycky klesne jak sviňa a najednou není problém i pár km dojet klidně za 7.5. Ale přijde mi že to vždycky vydrží jen pár nádrží a pak zase začne stoupat.
Trošku jsem se zamýšlel nad tím, co vstupuje do regulace motoru a napadá mě, že by to mohlo dělat:
-lambda (přední měněná pár desítek tkm zpět, zadní zatím ne, ale ta je jen kontrolní, ne?)
-váha vzduchu (origo, pokud mi potvrdíte že jo, můžu vyměnit)
-protitlak ve výfuku, třeba tím že je kat plnej bordelu, rozpadlej nebo roztavenej, viz foto? (z netu, to není můj)
-pak možná nějaký další čidlo, MAP, nebo je tam ještě něco?
-svíčky jsou tam cca 40tkm
Trošku to ztěžuje fakt, že se mi do toho úplně nechce vrážet třeba dvacku za novej kat, takže by se mi hodily jen lowcost možnosti :) Budu rád za každej tip, dík!